Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko, että onnistuu?

Vierailija
16.02.2023 |

Täytän kuukauden päästä tasavuosia. Olen viriili, sisäsiisti, hyväkäytöksinen 79-vuotias mies pikkukaupungista. Viimeksi olen todistanut viriiliyteni puolitoista vuotta sitten naisen seurassa molempien tyydytykseksi. Sen naisen kanssa ei enää onnistu. Kun vielä tekee mieli rakastella, olen aloittanut projektin, missä tuloksena olisi kiva 80-vuotislahja, jonka saisin "luonnossa". Kovin vaan on vähän löydettävissä viriilejä naisia järkevän matkan päässä. Alku on ainakin vetänyt aina vesiperän. Tuo on kalastustermi. Kun nuotanvedossa ei nuotassa ole kalaa, sitä yritystä kutsutaan vesiperäksi. Luuletteko, että onnistun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä rahalla saa, jos ei muuten.

Vierailija
2/6 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa olevia ja hengissä olevia vanhempia naisia on rutkasti enemmän kuin kykeneviä miehiä, joten joko tanssiheihin hakemaan naista ja/tai somen treffipalveluihin. Ps. kannattaa jotenkin vihjata, että  on vielä viriili ja naisellinen (halukas) nainen kiinnostaa. Tietävät naistekin mitä on odotettavissa ja saatavissa. 

Itse tekini aivan samoin, jos ei olisi vaimoa. Ilman pillua ei viriili mies kestä mitenkään. Jos vaikka joutun vanha palvelutaloon yksin, niin tilaan sinne vaikka "sukulaistytön" (maksullisen) tyhjentämään sarven kerran viikossa. ;))))))))))))))))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikäluokassa pitäisi tosiaan olla melkoinen ylitarjonta naisista eli eiköhän onnistu.

Vierailija
4/6 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa. Tässä ikäluokassa on naisia yli tuplasti miehiä enemmän. Mutta kun olen joutunut lopettamaan seurustelun 55 ja 65 naisen kanssa heidän halujensa hiivuttua, niin luulen, että viriilejä 80-vuotisita naisia on vain puolet ikäluokan miehistä. Ja nekin taitavat olla parisuhteessa. Tältä se vain näyttää minun kalastustaidollani. Tuolla hakupalstoillakinkyllä sanovat, ettei seksi kiinnosta.

Vierailija
5/6 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakka kunnossa niin ei mikään ongelma löyttä virili 24 nainen

Vierailija
6/6 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ikäluokassa pitäisi tosiaan olla melkoinen ylitarjonta naisista eli eiköhän onnistu.

Tuossa ikäluokassa olevat naiset käyvät lähinnä kirkossa jos ovat vielä liikekunnossa. Ei niistä kovin montaa mitkään sekstailut kiinnosta varsinkaan irtosuhteissa.