Työpaikan kahvipöydässä nauretaan vauva-palstan kirjoittajille, tunnetko olevasti fiksu vai hölmö?
Onhan täällä valtaosa suomen alkoholistieläkeläisistä, mutta onko täällä muita?
Kommentit (129)
Minulle tämä on ajankulua kuten joku muukin, muiden reaktiot ei oikeastaan kiinnosta. Hyvä jos saan jonkun nauramaan, se on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pankkikortilla maksetut jutut tallentuu pankin sivuille vuosikymmeniksi, että kävit donitsilla ja....
Valitit hoitajan palkkaasi, mutta lapsesi pelaa jääkiekkoja, kävit Italiassa ja on iso asuntovelka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pankkikortilla maksetut jutut tallentuu pankin sivuille vuosikymmeniksi, että kävit donitsilla ja....
Valitit hoitajan palkkaasi, mutta lapsesi pelaa jääkiekkoja, kävit Italiassa ja on iso asuntovelka.
Pankissa työntekijät näkevät paljonko saat palkkaa, paljonko on asuntovelkaa ja mihin muuhun rahaa käytät.
Vierailija kirjoitti:
Tuntevatko nämä naiset sitten olevansa fiksumpia kun lukevat vauvapalstaa?
Kyllä varmasti. Samalla tavalla kuin lähes kaikki ihmiset ajattelee olevansa keskimääräistä ihmistä paljon fiksumpi ihan missä tahansa muussakin asiassa. Eniten kuitenkin toisten asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua! Onpa noloo käydä täällä lukemassa tai kirjoittamassa kommentteja. En kestä miten noloja kaikki on, sun työkaveritkin! Niin cringe! 😭
Itse en katso nettiä ollenkaan töissä, koska ne sivut missä käyt tallentuu työpaikan palvelimelle.
Ja tuon minulle kertoi it - tuki henkilö.
En ole millään työpaikalla selannut nettiä.
Ja nämä kommentit liittyi jotenkin lainaamaasi kommenttiin?
Ap:n kannattaa huolehtia ihan vain niistä omista tuntemuksistaan mitä aivottomalta muille naurultaan pystyy.
Ja tuon minulle kertoi it - tuki henkilö.
En ole millään työpaikalla selannut nettiä.