Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan kahvipöydässä nauretaan vauva-palstan kirjoittajille, tunnetko olevasti fiksu vai hölmö?

Vierailija
16.02.2023 |

Onhan täällä valtaosa suomen alkoholistieläkeläisistä, mutta onko täällä muita?

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis toisin sanoen siellä teidän kahvipöytäkeskusteluissa sivustakatsojia jotka ei uskalla olla asioista mitään mieltä.

Vierailija
102/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen taas työpaikan kahvipöydässä tajunnut kuinka paljon on vakituisissa töissä olevia tyhmiä. Yksi sanoi, että ei tänne voi ottaa työttömiä, kun on salaista tietoa. Siis mitä, työttömät saavat sairaalassa tunnukset Lifecareen ja näkevät ihmisten terveystietoja.

Lisäksi yksi sanoi, että on tyhmää maksaa vuokraa. Öhöm

2400 brutto tuloilla ei saa lainaa illan säästöjä. Lainaa ei saa myöskään osa-aikatöillä, palkkatukitöillä, työkokeiluilla eikä kuntouttavalla työtoiminnalla eikä nolla-sopimuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi jokainen saa valita asuinkaupunkinsa, myös muualta tulleet ja he muuttavatkin Vantaalle.

100 000 asukkaan muuttotappiokaupunkien asunnot menevät purettavaksi.

Tosin perintö on otettava vastaan kokonaan eli jos haluaa mökin järven rannalta niin joutuu ottamaan myös muuttotappiokaupungin osakkeen.

Vierailija
104/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tulevat saavat itse valita asuinkaupunkinsa ja lehdessä oli, että heistä ei ole apua sitten pikkukuntiin eikä muuttotappiokaupunkeihin.

Vanhuuseläkkeellä on 1 300 000 eli asuntoja menee purettavaksi kauheat määrät.

Suurin osa kun haluaa Helsinkiin asumaan.

Vierailija
105/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas työpaikan kahvipöydässä kehuskellaan usein sillä, että itse ei kirjoiteta mitään someen. Tosin yksi nainen kehuskelee, miten hänellä onkin ihan salanimellä Facebook-tili. 

Ne kyttäävät sitten työpaikan ihmisiä, jotka uskaltavat jotain kirjoittaa vaikka jonkun lehtijutun kommenttikenttään. Olen yksi näistä, jotka on uskaltaneet.  Kerrankin töistä kun olin kotiin menossa, niin bussista noustessani yksi vieraampi työntekijä huikkasi perään, että on nähnyt kommenttejani. 

Entä sitten? Ihan seison sanojeni takana, vaikka pidän siitä huolen, että mihinkään omaa työpaikkaani koskevaan en kommentoi.

Vierailija
106/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, olen kirjoittanut tänne yli 20 vuotta.

Kikkeli, TYRSKISTÄ, pippeli. Hihi.

PS Kikkeli!

toinen yksinkertainen palstamiesoletettu

Vierailija
107/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esim. Ylilaudalle ei naureskella samalla tavalla? Siellä ne jutut vasta sekopäisiä onkin.

Vierailija
108/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoho, no mutta, hehän ovat itse niitä joille nauravat!

Vierailija
109/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työporukkasi ei lue Seiskaa paitsi salaa

sängyssä yön pimeydessä, kun lamput ovat suljettu. Aamulla työpaikalla kieltävät

hurskaasti kuin fariseukset lukevansa kyseistä aviisia ja nauravat äänekkään teennäisesti.

Vierailija
110/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas työpaikan kahvipöydässä kehuskellaan usein sillä, että itse ei kirjoiteta mitään someen. Tosin yksi nainen kehuskelee, miten hänellä onkin ihan salanimellä Facebook-tili. 

Ne kyttäävät sitten työpaikan ihmisiä, jotka uskaltavat jotain kirjoittaa vaikka jonkun lehtijutun kommenttikenttään. Olen yksi näistä, jotka on uskaltaneet.  Kerrankin töistä kun olin kotiin menossa, niin bussista noustessani yksi vieraampi työntekijä huikkasi perään, että on nähnyt kommenttejani. 

Entä sitten? Ihan seison sanojeni takana, vaikka pidän siitä huolen, että mihinkään omaa työpaikkaani koskevaan en kommentoi.

Työpaikkojen johtajat joutuvat ihan omalla nimellä antamaan lehtijuttuja ja heidän tekemiä päätöksiä töissä arvostellaan lehdissä ja somessa.

Vierailija
111/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkojen johtajat joutuvat ihan omalla nimellä antamaan lehtijuttuja ja heidän tekemiä päätöksiä töissä arvostellaan lehdissä ja somessa.

Ja entäs poliitikot? Jatkuvasti juttua lehdissä.

Vierailija
112/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee sitä lehteen jo sillä, että ajaa autokolarin.

Vierailija
113/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tarvitse kun asiakaspalvelussa mokata niin asiakas voi kirjoittaa siitä someen.

Vierailija
114/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua! Onpa noloo käydä täällä lukemassa tai kirjoittamassa kommentteja. En kestä miten noloja kaikki on, sun työkaveritkin! Niin cringe! 😭

Vierailija
115/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen hakusanat tallentuvat ja siksi mainoksetkin on sinulle sopivia.

Vierailija
116/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua! Onpa noloo käydä täällä lukemassa tai kirjoittamassa kommentteja. En kestä miten noloja kaikki on, sun työkaveritkin! Niin cringe! 😭

Itse en katso nettiä ollenkaan töissä, koska ne sivut missä käyt tallentuu työpaikan palvelimelle.

117/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko päässyt jo keskusteluihin, da daa...

Vierailija
118/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asiakas sanoi, että kaupassa ei ollut mitään mitä hän tuli hakemaan. Meinasin sanoa tuolle vanhalle naiselle, että eikö olisi sitten syytä mennä jo tuossa iässä kokkikouluun ja lakata kiusaamasta myyjää.

Vierailija
119/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pankkikortilla maksetut jutut tallentuu pankin sivuille vuosikymmeniksi, että kävit donitsilla ja....

Vierailija
120/129 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kuuntelee puhetta.