Työpaikan kahvipöydässä nauretaan vauva-palstan kirjoittajille, tunnetko olevasti fiksu vai hölmö?
Onhan täällä valtaosa suomen alkoholistieläkeläisistä, mutta onko täällä muita?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taas työpaikan kahvipöydässä tajunnut kuinka paljon on vakituisissa töissä olevia tyhmiä. Yksi sanoi, että ei tänne voi ottaa työttömiä, kun on salaista tietoa. Siis mitä, työttömät saavat sairaalassa tunnukset Lifecareen ja näkevät ihmisten terveystietoja.
Lisäksi yksi sanoi, että on tyhmää maksaa vuokraa. Öhöm
2400 brutto tuloilla ei saa lainaa illan säästöjä. Lainaa ei saa myöskään osa-aikatöillä, palkkatukitöillä, työkokeiluilla eikä kuntouttavalla työtoiminnalla eikä nolla-sopimuksilla.
Mutta onneksi jokainen saa valita asuinkaupunkinsa, myös muualta tulleet ja he muuttavatkin Vantaalle.
100 000 asukkaan muuttotappiokaupunkien asunnot menevät purettavaksi.
Tosin perintö on otettava vastaan kokonaan eli jos haluaa mökin järven rannalta niin joutuu ottamaan myös muuttotappiokaupungin osakkeen.
Ulkomailta tulevat saavat itse valita asuinkaupunkinsa ja lehdessä oli, että heistä ei ole apua sitten pikkukuntiin eikä muuttotappiokaupunkeihin.
Vanhuuseläkkeellä on 1 300 000 eli asuntoja menee purettavaksi kauheat määrät.
Suurin osa kun haluaa Helsinkiin asumaan.
Meillä taas työpaikan kahvipöydässä kehuskellaan usein sillä, että itse ei kirjoiteta mitään someen. Tosin yksi nainen kehuskelee, miten hänellä onkin ihan salanimellä Facebook-tili.
Ne kyttäävät sitten työpaikan ihmisiä, jotka uskaltavat jotain kirjoittaa vaikka jonkun lehtijutun kommenttikenttään. Olen yksi näistä, jotka on uskaltaneet. Kerrankin töistä kun olin kotiin menossa, niin bussista noustessani yksi vieraampi työntekijä huikkasi perään, että on nähnyt kommenttejani.
Entä sitten? Ihan seison sanojeni takana, vaikka pidän siitä huolen, että mihinkään omaa työpaikkaani koskevaan en kommentoi.
Fiksu, olen kirjoittanut tänne yli 20 vuotta.
Kikkeli, TYRSKISTÄ, pippeli. Hihi.
PS Kikkeli!
toinen yksinkertainen palstamiesoletettu
Miksi esim. Ylilaudalle ei naureskella samalla tavalla? Siellä ne jutut vasta sekopäisiä onkin.
Hohoho, no mutta, hehän ovat itse niitä joille nauravat!
Työporukkasi ei lue Seiskaa paitsi salaa
sängyssä yön pimeydessä, kun lamput ovat suljettu. Aamulla työpaikalla kieltävät
hurskaasti kuin fariseukset lukevansa kyseistä aviisia ja nauravat äänekkään teennäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas työpaikan kahvipöydässä kehuskellaan usein sillä, että itse ei kirjoiteta mitään someen. Tosin yksi nainen kehuskelee, miten hänellä onkin ihan salanimellä Facebook-tili.
Ne kyttäävät sitten työpaikan ihmisiä, jotka uskaltavat jotain kirjoittaa vaikka jonkun lehtijutun kommenttikenttään. Olen yksi näistä, jotka on uskaltaneet. Kerrankin töistä kun olin kotiin menossa, niin bussista noustessani yksi vieraampi työntekijä huikkasi perään, että on nähnyt kommenttejani.
Entä sitten? Ihan seison sanojeni takana, vaikka pidän siitä huolen, että mihinkään omaa työpaikkaani koskevaan en kommentoi.
Työpaikkojen johtajat joutuvat ihan omalla nimellä antamaan lehtijuttuja ja heidän tekemiä päätöksiä töissä arvostellaan lehdissä ja somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Ihan seison sanojeni takana, vaikka pidän siitä huolen, että mihinkään omaa työpaikkaani koskevaan en kommentoi.Työpaikkojen johtajat joutuvat ihan omalla nimellä antamaan lehtijuttuja ja heidän tekemiä päätöksiä töissä arvostellaan lehdissä ja somessa.
Ja entäs poliitikot? Jatkuvasti juttua lehdissä.
Pääsee sitä lehteen jo sillä, että ajaa autokolarin.
Nykyään ei tarvitse kun asiakaspalvelussa mokata niin asiakas voi kirjoittaa siitä someen.
Siis apua! Onpa noloo käydä täällä lukemassa tai kirjoittamassa kommentteja. En kestä miten noloja kaikki on, sun työkaveritkin! Niin cringe! 😭
Googlen hakusanat tallentuvat ja siksi mainoksetkin on sinulle sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua! Onpa noloo käydä täällä lukemassa tai kirjoittamassa kommentteja. En kestä miten noloja kaikki on, sun työkaveritkin! Niin cringe! 😭
Itse en katso nettiä ollenkaan töissä, koska ne sivut missä käyt tallentuu työpaikan palvelimelle.
Oonko päässyt jo keskusteluihin, da daa...
Yksi asiakas sanoi, että kaupassa ei ollut mitään mitä hän tuli hakemaan. Meinasin sanoa tuolle vanhalle naiselle, että eikö olisi sitten syytä mennä jo tuossa iässä kokkikouluun ja lakata kiusaamasta myyjää.
Kaikki pankkikortilla maksetut jutut tallentuu pankin sivuille vuosikymmeniksi, että kävit donitsilla ja....
Olette siis toisin sanoen siellä teidän kahvipöytäkeskusteluissa sivustakatsojia jotka ei uskalla olla asioista mitään mieltä.