Mitä luulet onko miehesi pettänyt sinua.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että edellisessä suhteessani naiseni petti minua ja oireili sitten itse. Nyt ihan sama. Itse en petä suhteessa. Naisten ongelma lienee se, että miehet vikittelevät yhtä mittaa. Normaali mies ei taas joudu (valitettavasti?) sellaisesta pahemmin kärsimään.
Tämä on totta, mutta toisaalta taas kokemukseni mukaan jos mies saa kerrankin huomiota muilta niin pettää lähes 100% varmuudella vaikka ei olisi edes kovin kiinnostunut tuosta huomion antajasta. Eksäni petti minua näin ja itkee vieläkin 10 v vuotta myöhemmin takaisin kun jätin.
Omaan itsekin vastaavan kokemuksen nuoruudestani ensi ihastukseni pettämisellä, mutten silti yhdistäisi kokemusta kaikkiin miehiin. En itsekään ajattele tai toimi samoin kuin kaikki muut naiset.
Se on kuitenkin sangen yleistä, että tilaisuus tekee varkaan sellaisestakin, joka ei tietoisesti ole moiseen tilanteeseen hakeutunut. Ja nimen omaan, jos mies ei ole tottunut naisten huomioon, niin se saattaa ihan viedä mennessään, jos joku tuleekin iskemään.
Mua kans petti nuorena mies, joka sen jälkeen, kun jätin, itki vielä pitkään (kirjoitteli pitkiä viestejä, joissa vuodatti asiaa) mua takaisin kertoen, kuinka olin paras nainen, mitä ikinä tapasi jne. Nih, no kannattiko sitten mennä yhdeksi illaksi sen jonkun random-muijan matkaan (ja tämä ilmeisesti enemmän kuin kerran ja ne naiset eri)?
Terveiset kaikille kirjoitti:
Olen jonkun teidän mies, ja joidenkin kanssa olen ilman kumia antautunut lemmen vietäväksi täällä.
Ei se varsinaisesti ole pettämistä jos veivailee tattiaan vauvapalstan jutuille.
Kun on sopimus, että jos tulee se harvinainen tilaisuus, että kympin nainen/mies tulee vastaan ja ilman mitään maksua tai muuta velvoitetta on valmis kiihkeään tuokioon, niin antaa mennä vaan, niin pettäminen ei tule mieleen. Miksi vaihtaisin oman suhteeni johonkin sivusuhteeseen kun rakastan naistani? Väljähtäneissä tai tunteista erillään solmituissa suhteissa pettäminen lienee varsin yleistä.