Mitä luulet onko miehesi pettänyt sinua.
Kommentit (43)
On pettänyt ja monta kertaa. Hän on elämäni suurin virhe. Epäilen, että persoonallisuushäiriöinen ja mahdollisesti adhd. Tiedän, että ei ansaitse minua. Rakkaus häneen loppui kun jäi pettämisestä kiinni. Vaikea myös kunnioittaa. Toisaalta hänkin varmaan geeniensä, hormoniensa ja kasvu- ja perhehistoriansa uhri tavallaan. Arjessa peitän häneltä ja muilta todelliset ajatukseni ja tunteeni. Varmasti eroan tulevaisuudessa, mutta järjestän ensin asiat niin, että eroaminen ei tuo liian suurta muutosta lasten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että edellisessä suhteessani naiseni petti minua ja oireili sitten itse. Nyt ihan sama. Itse en petä suhteessa. Naisten ongelma lienee se, että miehet vikittelevät yhtä mittaa. Normaali mies ei taas joudu (valitettavasti?) sellaisesta pahemmin kärsimään.
Tämä on totta, mutta toisaalta taas kokemukseni mukaan jos mies saa kerrankin huomiota muilta niin pettää lähes 100% varmuudella vaikka ei olisi edes kovin kiinnostunut tuosta huomion antajasta. Eksäni petti minua näin ja itkee vieläkin 10 v vuotta myöhemmin takaisin kun jätin.
Omaan itsekin vastaavan kokemuksen nuoruudestani ensi ihastukseni pettämisellä, mutten silti yhdistäisi kokemusta kaikkiin miehiin. En itsekään ajattele tai toimi samoin kuin kaikki muut naiset.
Vanhempana ymmärtää, että nuoruuden toilailuja olisi pitänyt katsoa hieman rennommalla otteella. Kaikki ihmiset kasvavat ( jotkut vähemmän ). Myös miehet.
Ottaisit siis sinua pettäneen takaisin kun oli vain nuoruuden toilailu? Kaveri oli 30 v.
Tämä on paljon parempi asenne kuin se, että epäillään vaikka mitään näyttöä ei ole. nimim. joskus muut naiset kiinnostaa mutta pettäminen ei ole niin "helppoa" kuin miltä se tuntuu. En usko että pystyisin pettämään, vaikka suhde on välillä vähän laimea ja vaikka tilaisuus tulisi ja välillä vieraat naiset viehättää. Flirttailla voisin mutta se on eri asia.
Uskollinen
Eksä oli hirveä petturi ja valehtelija. Nykyinen mies on täysin päinvastainen ja pystyn luottamaan häneen täysin.
Ei ole pettänyt, mutta on harrastanut seksiä toisten kanssa. Meillä on avoin suhde, joten tiedän jo etukäteen jos mieheni on aikeissa harrastaa seksiä toisen kanssa, ja hän tietää jos minä aion tehdä niin.
Pettämiseen ja valehteluun ei ole mitään tarvetta koska kumpikin voi toteuttaa avoimesti omia halujaan.
No ei varmaan fyysisesti mutta aivan varmasti ollut kiinnostunut toisesta/toisista naisista.
Tiedän että ei ole. Todellinen tupajumi joka ei edes halua käydä missään ilman mua ja palvoo maata jalkojeni alla. Ulos jos menee ilman niin voin tsekata koiran paikantimesta missä menevät :D
Itse olen tunteeton paska ja voisin helposti pettää, mutta olen liian laiska etsimään mitään miehiä mistään.
Terveiset kaikille kirjoitti:
Olen jonkun teidän mies, ja joidenkin kanssa olen ilman kumia antautunut lemmen vietäväksi täällä.
Yritätkö nyt väittää, että kumin kanssa nussiminen ei olisi pettämistä?
Luulen että on. No, tasoissa ollaan.
N36
En usko. Ei ole tullut mitään epäilyksiä tämmöisestä ja kyllä se intuitio yleensä oikeassa on.
Hänellä on ollut ihastus, mutta pidän epätodennäköisenä että olisi ollut fyysistä pettämistä. Vaikea ainakaan keksiä missä ja milloin kun tuon omat menot ovat niin pienet ja oikeastaan kaikki hänen kaverinsa ovat minunkin kavereita, ja valehteleminen että olisi ollut vaikka "Timpan" kanssa ja oikeasti jonkun muun seurassa oleminen paljastuisi aika nopeasti.
Mahdollista, mutta eipä enää edes kiinnosta. Sen kun pettää ja mielellään jättäisi mut sen jälkeen niin mun ei tarttis eroa tehdä.
En usko. Vasta käytiin vakava keskustelu parisuhteestamme ja seksielämästämme, siinä puitiin asioita sen verran perusteellisesti, että olisi tullut selväksi, mikäli kumpikaan olisi pettänyt. Hyvä oli keskustelu vaikkakin tietyllä tapaa vaikea. 20 v oltu yhdessä, olihan tuo aikakin jo puntaroida suhdetta.
Voi olla? Mutta en jaksa niin välittää. Jos tilanne jotenkin äityisi niin lähden menemään.
Ei ole mutta minä olen pettänyt miestäni. :/
Vierailija kirjoitti:
On pettänyt ja monta kertaa. Hän on elämäni suurin virhe. Epäilen, että persoonallisuushäiriöinen ja mahdollisesti adhd. Tiedän, että ei ansaitse minua. Rakkaus häneen loppui kun jäi pettämisestä kiinni. Vaikea myös kunnioittaa. Toisaalta hänkin varmaan geeniensä, hormoniensa ja kasvu- ja perhehistoriansa uhri tavallaan. Arjessa peitän häneltä ja muilta todelliset ajatukseni ja tunteeni. Varmasti eroan tulevaisuudessa, mutta järjestän ensin asiat niin, että eroaminen ei tuo liian suurta muutosta lasten elämään.
Aivan samassa tilanteessa. Miehellä on ADHD, jota epäilen yhdeksi syyksi epävakaaseen käytökseen. Lisäksi hänellä on paljon lapsuuden traumoja. Meillä lapset ovat ala-aste ikäisiä ja heidän takia haluan kuitenkin suhdetta jatkaa, mies on hyvä isä. Suhteessamme on ollut ongelmia, itse olen ollut aika haluton seksin suhteen, joten ehkä myös pettäminen tästä syystä on kuitenkin tavallaan aika hyväksyttävä seuraus, vaikka se ei hyvältä tunnu.
En usko. Vaistoaisin sen heti.
Mahdollisuuksia hänellä kyllä olisi koska vietämme puolet viikosta eri paikkakunnilla.
En luule vaan tiedän. Miehellä on ollut koko suhteemme ajan koko ajan 2-4 muta naista minun lisäkseni. Tämä ei minua haittaa, mutta vaadin miestä käyttämään kondomia koko ajan jo esileikistä alkaen. Valvon myös, että mies pesee huolellisesti kätensä ennen kuin lähestyy minua. Suuseksiä en anna enkä suutele.
En usko että on pettänyt. Aika lailla tiedän missä mies menee eikä koskaan 30 yhteisen vuoden aikana ole ollut mitään kummallista tai ontuvaa selitystä. 100 prosenttisen varma en tietenkään voi olla mutta miksi käyttäisin aikani sen murehtimiseen.