Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa, jos joutuu maksamaan ostokset sekä käteisellä että pankkikortilla?

Vierailija
16.02.2023 |

Välillä meille köyhimmille tulee sellaisia tilanteita, että tilillä olevat rahat on huvenneet. Kuitenkin saattaa olla käteistä jonkin verran jemmassa. Ruokaa pitäisi saada, mutta kummatkaan varat eivät yksistään täysin riitä ostoksiin. Miten suhtaudut, jos edessäsi oleva asiakas maksaa ostoksensa sekä käteisellä että pankkikortilla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut että olisi noloa. Itse silloin tällöin maksan molemmilla, jos joku on esim maksanut vippinsä käteisellä tai jostain muusta syystä on lompakkoon käteistä ilmaantunut että pääsen siitä eroon.

Vierailija
22/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, halkean onnesta, kun se jonossa edessä olija saa yleensä ne ostoksensa edes maksettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
24/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia

Vierailija
25/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin maksaa osittain käteisellä ihan vaan päästäkseni eroon taskunpohjalla pyörivistä kolikoista.  Ärsyttää jos jää pieniä summiä käteistä jota joutuu sitten kantamaan mukanaan.

Vierailija
26/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tulee ostettua näin. Jos pussissa on käteistä, niin annan sen ja maksan loput kortilla.

Vierailija
27/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta minua, ellei kyseessä ole minun pankkikorttini. Maksakoot vaikka oravannahoilla tai ruplilla.

Vierailija
28/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisi? Eivät useimmat ihmiset kanna nykyään suuria summia käteistä mukanaan.

No ne voi ottaa sieltä piirongin laatikosta kauppaan mukaan, kun tilillä on vähän rahaa. Äly hoi, älä jätä.

Itse olen siirtynyt päivittäin ostoissa (ruoka) pelkästään käteiseen. Säästöä tulee aika helposti. Ruokamenot perheellisellä 400 euroa. Jaan sen 4x 100e viikko-osaa ja on helppo seurata ja jos ei riitä ei osteta sitten. Ennen kun kortilla ostin niin helposti 450- 500 kk.

Vierailija
29/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan aattelisin, että ihmisellä on käteistä josta se tahtoo eroon ja maksaa sillä siksi, sitten loput kortilla. Mä olen joskus maksanut lahjakortilla, pullonpalautuskuitilla ja kortilla, kun piti päästä eroon siitä lahjakortista ja tyhjistä pulloista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan