Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kekasin mahti-idean miten jääkaapin välilevyt saa putipuhtaaksi!!!!!!!!

profeettaMooses
16.02.2023 |

kaiki se home ja pinttynyt lika vuosien varrella ei se pyyhkimällä lähe, ottaa jokaisen lasilevyn siitä ja laittaa asitanpesukoneeseen. tulee kirkasta jälkeä!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 60 vuoden kokemus jääkaapeista ja en ole koskaan nähnyt niissä hometta ja pinttynyttä likaa🤮

Vähänpä olet maailmaa nähnyt.

No ei ole ollut varaa lähteä minnekään.

Vierailija
22/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi elät kuin sika paskan keskellä, Mike? Ei kovin raamatullista tuollainen laiskuus ja saastaisuus.

Vuokra-asunnoissa voi varsin hyvin päätyä homeisen jääkaapin kanssa tekemisiin. Edellinen vuokralainen on mielestään siivonnut kaiken ja väittää, että ei kuulu hänelle, siistiä on.

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Vuokranantajalla on vastuu hoitaa homma heti kuntoon. En käsitä miten joku vuokraa tai peräti ostaa asunnon ja vasta myöhemmin huomaa tällaiset, todellakin saa katsoa ennen vuokrauspäätöstäkin kodinkoneiden kunnon vaikka avaamalla jääkaapin oven vaikka on vasta asuntonäytössä. Jos ostaa asunnon ostaa ja kodinkoneet tulevat mukana, tottakai ne katsotaan ennen kauppaa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän painepesuria.

Vierailija
24/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi meillä ei ole mitään välilevyjä, varsinkin homehtuvat noin helpolla

Vierailija
25/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi elät kuin sika paskan keskellä, Mike? Ei kovin raamatullista tuollainen laiskuus ja saastaisuus.

Vuokra-asunnoissa voi varsin hyvin päätyä homeisen jääkaapin kanssa tekemisiin. Edellinen vuokralainen on mielestään siivonnut kaiken ja väittää, että ei kuulu hänelle, siistiä on.

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Vuokranantajalla on vastuu hoitaa homma heti kuntoon. En käsitä miten joku vuokraa tai peräti ostaa asunnon ja vasta myöhemmin huomaa tällaiset, todellakin saa katsoa ennen vuokrauspäätöstäkin kodinkoneiden kunnon vaikka avaamalla jääkaapin oven vaikka on vasta asuntonäytössä. Jos ostaa asunnon ostaa ja kodinkoneet tulevat mukana, tottakai ne katsotaan ennen kauppaa läpi.

Jos vuokranantaja pidättää osan vakuudesta siksi, että jääkaappia ei ole siivottu kunnolla, niin arvaapa kahdesti, kirjoittaako kimmastunut vuokralainen ahneesta vuokranantajasta, jolle ei kelpaa mikään siivous.

Vierailija
26/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiskaan ne käsin harjalla altaassa.

Sama. Sitten kun ovat kuivat käärin lasilevyn elmukelmuun ja takaisin jääkaappiin. 

Vierailija
27/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 60 vuoden kokemus jääkaapeista ja en ole koskaan nähnyt niissä hometta ja pinttynyttä likaa🤮

Opiskelijasolussa aikoinaan kävi niin, että joku lähtiessään kesälomalle tyhjensi jääkaapin, mutta ei siivonnut sitä ja veti töpselin seinästä. Jätti sitten kaapin oven kiinni.

Tulin ensimmäisenä lomalta asuntoon, avasin jääkaapin oven laittaakseni sinne eväitäni. Kaapin sisusta oli aivan vihreässä homeessa. Aika homma siivota se.

Vierailija
28/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Keksin mahti-idean millä vaatteet saa putipuhtaaksi!!!! Kaikki se home, pinttynyt lika, oksennus, ruoan tähteet ja kissan paska lähtee kun ottaa vaan vaate kerrallaan ja laittaa pyykinpesukoneeseen, sinne pesuainetta ja vielä sen KONEEN PÄÄLLE! Puhdasta tulee!!

🤦🤦

Me laitettiin sellainen kaksipiikkinen juttu seinään ja nyt se kone pyörittää sitä pyörylää itse 😲

N26

Vierailija
29/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Keksin mahti-idean millä vaatteet saa putipuhtaaksi!!!! Kaikki se home, pinttynyt lika, oksennus, ruoan tähteet ja kissan paska lähtee kun ottaa vaan vaate kerrallaan ja laittaa pyykinpesukoneeseen, sinne pesuainetta ja vielä sen KONEEN PÄÄLLE! Puhdasta tulee!!

🤦🤦

Me laitettiin sellainen kaksipiikkinen juttu seinään ja nyt se kone pyörittää sitä pyörylää itse 😲

N26

Minä pesen ne päivittäin altaassa tiskiharjalla

Vierailija
30/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Toki suosittelen ihan viikoittain siivoamaan vaikka desinfioivalla aineella 😉

Toivottavasti et ole tosissasi...

Nykyään kansakunta on niin neuroottista "pöpöjen" suhteen että todennäköisesti on.

Terveyden sijaan tulee lähinnä allergioita, kun terve ja luonnollinen bakteerikanta lähtee ja sitten vielä tulee muita ongelmia järkyttävästä kemikaalikuormasta, kun kovimpia supermyrkkyjä käytetään viikkosiivouksessakin.