Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsin kokoajan syitä joista loukkaantua miesystävälle

Vierailija
16.02.2023 |

Etsin jatkuvasti merkkejä siitä että hän ei enää rakasta minua, pidä viehättävänä tai että hänellä on joku toinen. Tulkitsen kaikkia eleitä, ilmeitä ym ja niiden perusteella uskottelen itselleni että nyt hän ei rakasta minua kun viestissä ei ollut sydäntä tms. Ja tämä on ihan kamalaa! Miksi olen tällainen ja mitä tälle tekisin? Tähän asti kaikkein lähimmät ihmiset ovat kohdelleet minua huonosti ja olen kärsinyt fyysisestä ja henkisestä väkivallasta lapsuudesta pitkälle aikuisuuteen. Voisiko syy tulla sieltä? Miesystäväni ei ikinä kohdistaisi minuun minkälaista väkivaltaa ja hän on kaikin puolin ihana ja rakastan häntä hyvin paljon. On kuitenkin erittäin kuluttavaa miettiä kokoajan että pian menetän hänet ja samalla keksiä syitä miksi se tulee tapahtumaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat elämäsi, Ap.

Hae apua ammattiauttajalta, tai se miesystäväsi ei kauaa tuota katsele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit ap jotain uutta naisista. 

Vierailija
4/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tuttua, kyllähän tuo aiemmasta historiasta kumpuaa. Hyvä asiaa työstää, jotta suhde ei kärsi siitä.

Vierailija
5/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ennemmin itselles ammattiapua hoitamaan tuota päävikaasi ennenkuin käy niin että miesystäväsi kyllästyy käytökseesi ja heivaa sinut yli laidan.

Sulla on ongelma.

Ei miesystävälläs.