Onko kauneudesta mitään hyötyä jos on mt ongelmainen?
Kommentit (6)
Ei mua ainakaan kukaan välttele. Paljon kavereita, pitkä parisuhde, töihin oon päässyt. Kolme mt-diagnoosia.
Oman kokemuksen mukaan puolihullut söpöläiset on yllättävän haluttua seuraa! :D
Sun aloitus jo kertoo että terapialle olisi tarvetta, mt ei oel on off juttu ollenkaan kuten sinustakin näkyy. Olet vaan sairaalloisen kade. mene hoitoon.
Rumilla mt-ongelmaisilla ehkä noin. Kauniin mt-ongelmaisen kohdalla lähinnä taitaa aktivoitua sellainen miehinen suojeluvietti vähän riippuen tapauksesta.
Mä oon usein miettinyt mitä ihmettä miehet mussa muka näkee, mähän oon ihan sekopää enkä helpoimmasta päästä tosiaan.
Oon katsellut nuoruuden kuvia ja voi jösses, mä olen ollut tosi nätti, olen kai vieläkin mutta eihän sitä itse näe. Myös syömishäiriö on auttanut vaan, kun pidän itseäni läskinä 50-kiloisena ja silti tulee vaan kehua miten "hyvässä kunnossa olen" vaikka en ois viikkoon syönyt.
Ei niitä alkuun kiinnosta, mutta parin vuoden kuluttua sä olet kuitenkin se "-ttanan hullu ämmmmmä, mene hoitoon!"
Miksi välttelisi, hyvännäköistä hulluakaan naista ei miehet todellakaan karkuun juokse.