Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä, jos kohtaisitte nykyisen puolisonne tässä hetkessä, iässä ja nyt.....

Vierailija
15.02.2023 |

niin miten kävisi? Olisitteko kiinnostuneet tutustumaan lähemmin?

Voin sanoa, että itse ei kyllä viisari värähtäisi enää yhtään. En edes tajua miksi värähti silloin joskus.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi naimisiin näillä tiedoilla, mitä mulla on. Ulkoisesti mies kyllä viehättää edelleen.

Vierailija
42/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuoden kokemuksella kiertäisin kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että setämies, jolla hapsottavat kulmakarvat, ajoittain myös nenäkarvat, kynnet ovat ylipitkät, parta rehottaa ja parturointikaan ei ole ihan aina ajan tasalla... Siihen kevyesti nuhjuiset vaatteet ja ryvettyneet huonosti hoidetut kengät ja paskainen auto jne. Ei varmaan tarvi kuvailla enempää. En kelpuuttaisi.

Mä trimmaan mun rakkaani päästä varpaisiin ja huolehdin että vaatteet ei ole nuhjuisia, autonsa on yhdentekevä.

Hän huolehtii hygieniastaan ja hampaistaan, tuoksuu syötävän hyvälle ja on harmaantunut seksikkäästi. Himot hyrrää vielä kolmen vuosikymmenen jälkeenkin.

Mikäs kotiorja sinä olet? Mun mielestä terveen aikuisen ihmisen pitää nyppiä ja sheivata karvansa itse. Ja leikata kynnet jne. Mä en ainakaan ala kenenkään persvakoa sheivaamaan, hyi saatana.

Olen pikkutarkka ja en siedä huonosti leikattua partaa, väärin muotoiltuja kulmia tai liian pitkää tukkaa. Partaakin pitää osata hoitaa ja käyttää oikeita aineita. Miehen kuuluukin olla karvainen, pikkupojat on erikseen.

Vierailija
44/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tiedolla ja kokemuksella hänestä ihmisenä, etenkin isänä en todellakaan kiinnostuisi. Ulkoiselta olemukseltaan saatttaisi kiinnostaakkin edelleen.

Vierailija
45/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei jatkoon, vanha äijä...

Vierailija
46/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Nuorena sitä oli typerä ja luuli ettei parempaakaan saa, niin menin naimisiin naisen kanssa, jota en koskaan oikeasti rakastanut. Oli kaikin puolin kiva jne. mutta... Erohan siitä tuli ja perhehelvetti. Kyllä jos kelloa voisi kääntää 20 vuotta taaksepäin niin tekisin sen heti. 

Vierailija
47/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Taatusti en.

Vierailija
48/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi enää. Niin kuin joku jo sanoikin, että nuorempana sitä antaa anteeksi enemmän tai ei edes huomaa kaikkea sitä, mikä on pielessä. En tosin kiinnostuisi hänestä enää ulkoisestikaan. On mm. lihonut. Minä en viehäty vatsakkaista. Aika on kohdellut minua lempeämmin.

Vierailija
49/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, mun mies on mun silmiini maailman komein ja tuota parempaa aviomiestä en muutenkaan usko missään olevan. 35 vuotta yhdessä noin kuukauden kuluttua.

Vierailija
50/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiinnostuisin, miehessä on niin paljon hyviä puolia, että ne huonot unohtuvat. Ulkoisesti on jopa komeampi nyt.

Vierailija
51/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön perusteella voisin kiinnostua. Mutta jos juteltuamme hetken osaisin vähänkään arvata millaista yhteinen elämämme tulisi olemaan, juoksisin ja lujaa.

Vierailija
52/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Ketä kiinnostaa sohvaan juuttunut, hieltä haiseva keski-ikäinen joka heittelee likaisia vaatteita ympäriinsä. Keskustelu ei onnistu enää ollenkaan, keskusteluyrityksen lopputulos on joko kiroilua huutamalla tai mykkyys. Siis ei tarvitse edes olla riitaa, mikään normaali keskustelu ei onnistu. Tavallisesti puhuu vain silloin kun haluaa minun maksavan jotain ylimääräistä. Uhkailee erolla joka toinen päivä ja joka toinen päivä arvostelee minun ulkonäköä ja piikittelee kiloista. Kyllä, olen miettinyt eroa, viiden vuoden päästä nuorin lapsikin on täysi-ikäinen ja jos ei mikään muutu siihen mennessä niin asunto menee myyntiin samana päivänä.

Vierailija
53/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voisivat miettiä tätä useammin. Turhan moni päästää itsensä täysin rupsahtamaan. Ei nyt tarvitse Mr tai Ms Universum olla, mutta sellainen perussiisteys ja huoliteltu ulkonäkö piristää sekä itseä että myös kumppanin silmää.

Vierailija
54/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli silloin se kun valitsi puolisonsa. Nyt on nyt ja ihmiset kasvaa ja kehittyy. En valitsisi. Toisaalta, asiat voisi olla pahemminkin. Koskaan kun ei ihmisistä tiedä ennenkuin niitten kans asuu.

Vierailija
55/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli silloin se kun valitsi puolisonsa. Nyt on nyt ja ihmiset kasvaa ja kehittyy. En valitsisi. Toisaalta, asiat voisi olla pahemminkin. Koskaan kun ei ihmisistä tiedä ennenkuin niitten kans asuu.

Luulen tietäväni enemmän puolisostani kuin kakkonen. Jos haluat, voin sinulle muutaman jutun kertoa. Kannattaa ottaa yhteyttä.

Vierailija
56/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Ketä kiinnostaa sohvaan juuttunut, hieltä haiseva keski-ikäinen joka heittelee likaisia vaatteita ympäriinsä. Keskustelu ei onnistu enää ollenkaan, keskusteluyrityksen lopputulos on joko kiroilua huutamalla tai mykkyys. Siis ei tarvitse edes olla riitaa, mikään normaali keskustelu ei onnistu. Tavallisesti puhuu vain silloin kun haluaa minun maksavan jotain ylimääräistä. Uhkailee erolla joka toinen päivä ja joka toinen päivä arvostelee minun ulkonäköä ja piikittelee kiloista. Kyllä, olen miettinyt eroa, viiden vuoden päästä nuorin lapsikin on täysi-ikäinen ja jos ei mikään muutu siihen mennessä niin asunto menee myyntiin samana päivänä.

Mai gaad!

Vierailija
57/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut tutustumaan lähemmin jopa enemmän kuin silloin, kun tapasimme.

En hihkunut innosta tavatessamme ja tuskin hihkuisin nytkään, mutta nykyään ei olisi niitä epäilyksiä, joita oli vuosia sitten. Silloin en ollut yhtään varma, että tästä tulee yhtään mitään, mutta annoin mahdollisuuden ja se on kannattanut.

Vierailija
58/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta tuossa suhteessa meinasit roikkua vielä 5 vuotta? Sinuna lähtisin saman tien.

Vierailija
59/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä ja kyllä! Sama mies, rakkautta on riittänyt puolin ja toisin 21 vuotta. Seksin tilalle on tullut enemmän lämpöä ja se on ihana asia.

Ei se vaihtamalla ainakaan paranisi. Lisäksi minusta olisi hirveää ruveta ravaamaan jossain treffeillä tuntemattomien tyyppien perässä. Ja uusperheet olisi kauhistuksen kananhäkki!

Vierailija
60/78 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on toisinpäin, eli jos olisin tavannut puolisoni hänen ollessaan parikymppinen, jolloin on ollut kovaääninen, suulas ja koko ajan joku esitys päällä niin olisin vain kävellyt ohi ja seurueessa katsonut, että "hohhoh!"

Hauska nykyisin, kun häntä itseään ärsyttää tuollaiset nuoret miehet ja samalla toteamme, että hän on ollut ihan samanlainen 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi