Mistä löytää fiksuja naisia?
"Fiksulla" tarkoitan esimerkiksi naisia joita kiinnostaa esim. kirjallisuus, teatteri, kansankulttuuri yms.
Ulkonäköäpeissä teitä ei tule yhtään vastaan niin haluaisin kysyä missä oikein olette :)
Kommentit (31)
Tuskin monikossa löydät mistään, koska juuri fiksuus suojelee tyhmän tusinatollon rivihaaremiruusuna ololta.
Lähihoitaja koulusta ja tinderistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja naisia ei ole lainkaan
Sitten ei ole myöskään fisuja lapsia tai miehiäkään, koska tyhmimmät sikiävät eniten ja äly periytyy äidiltä.
Mihin tarkoitukseen ap haluaisi löytää niitä fiksuja naisia (monikossa)? Ulikonäköäppi paljastaa vastaamatta.
Minä olen löytänyt kaksi Suomesta ja yhden Puolasta. Kaksi ex:ää ja nykyinen. Ihan rehellisesti sanottuna fiksumpia kuin minä.
Ja luulen että fiksuja naisia on enempikin kuin nämä 3 kpl.
Olemme missä olemme, keskenämme ja kaltaistemme kanssa. Sinulle epäfiksulle meillä ei ole tarvetta, nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Onpas erikoinen määritelmä fiksulle. Ihan vaan tiedoksi, että hyvinkin vajaaälyinen ihminen voi myös olla kiinnostunut mainitsemistasi asioista. Nuohan ovat nimen omaan harrastuksia (lukeminen, teatterissa käynti jne.), eivätkä sellaisenaan edellytä mitään suurta älykkyyttä sen enempää kuin muutkaan harrastukset. Eri asia sitten, jos etsit sellaista, jolla on kykyä analysoida noita monitahoisesti ja syvällisesti, tai jopa tuottaa noita.
Minä en tunne ainoatakaan tyhmää ihmistä, joka lukisi - siis kirjoja - tai kävisi teatterissa. Ei tyhmiä kiinnosta.
Onko tuntomerkkejä mistä tietää, ettei nainen tule degeneroitumaan suhteessa lapsen tasolle?
Vähän vaikuttaisi siltä ettei ainakaan täältä...