Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena olemisesta suoriutuminen on kerta kaikkiaan mahdotonta. Katsokaa nyt tänkin illan keskusteluja.

Vierailija
20.11.2006 |

Jos et tee lapsia, olet epäkypsä ja itsekäs.

Jos teet, olet ahne ja itsekäs.

Jos hoidat lapsesi kotona, olet luuseri ja lihava av-mamma, jonka mies pettää taatusti.

Jos viet lapsesi hoitoon, olet itsekäs ja kyvytön yhteiskunnan riistäjä.

Jos luovut urastasi, harrastuksistasi ja omasta seuraelämästäsi perheen takia, olet säälittävä miehen kautta elävä.

Jos et, olet huono äiti ja miehesi vaihtaa sinut ihan kohta hyvään äitiin.



Jos hoidat 3 alle 3-vuotiasta kotona, järjestät retkiä, ulkoilua, askartelua, leikkejä, satuja ja sylittelyjä, suoritat yöaikaan ylemmän korkeakoulututkinnon, hankit välillä lastenhoitajan mahdollistamaan kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa tai liikuntaharrastuksesi, jonka ansiosta pysyt fyysisesti ja psyykkisesti hyvässä kunnossa, olet ainoastaan raivostuttava.



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla