Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö neuvolassa käydä ennen np-ultraa, vai voiko tuo ultra olla eka käynti raskausaikana?

Vierailija
20.11.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muuten luulet pääseväsi ultraan?

Kävelemällä sisään ja sanomalla että pääsisikös np-ultraan?

Niinkö:)

Vierailija
2/3 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n kysymyksen. Itselläni on ollut kontrolliultra kahden viikon välein alusta asti NKL:lla ja en itseasiassa tiedä olisiko mun TARVINNUT käydä ekassa neuvolassa ennen sitä ultraa missä katsotaan niskaturvotus, kun se kuului normaaliin kontrollikäyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi onko ne lääkäri kerrat käytävä jos haluaa äitiyspäivärahaa? Ei täälläkään mitään lähetettä ultraan tarvitse. Ihan vaan soitetaan ja varataan se aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi