Mitä outoa tai selittämätöntä olette löytäneet kotoanne tai autostanne
Siis jotain tavaraa? Vaatetta? Löytyikö selitystä koskaan?
Kommentit (9)
Asuin yksin ja kotoani löytyi lastenvaatteita. Vaaleanpunaisia tytölle. En vieläkään tiedä miten. En käyttänyt pyykkitupaa yms.
Aikanaan 17-18 v teinipoikani sekoili. Ei polttanut vain kannabista, vaan kokeili myös eri aineita. Silloin ratsasin huonetta, tutkin roskiksia. Löysin usein jokun oudon pitkulaisen muotoisen kovan esineen. Olin aivan varma, että se on jokin kuivunut sieni tai jotain. Koska olin itse niiiiin vainoharhainen ja pelkäsin pahinta.
Lopulta, ehkä vuoden jälkeen tajusin, että ne kaikki olivat kokispullon muovisia korkkeja, jotka hän oli hampaillaan järsinyt litteiksi.
Hyvä esimerkki siitä, kuinka pelot vääristävät sen, miten maailman näemme. Kaikki outo ei ehkä olekaan outoa.
Maapähkinöitä vaikka olen niille allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Maapähkinöitä vaikka olen niille allerginen.
Erikoista
Löysin vaimon autosta käytetyn kondomin.
Vieläkin nauretaan asialle yhdessä, oli se sen verran mysteeri.
Mun auton takakonttiin ilmestyi torx-ruuvimeisseli, jota en muista siellä aiemmin nähneeni. Ei tämä nyt mitenkään outo väline sinänsä ole, mutta se ruuvari ei ole mun.
Vierailija kirjoitti:
Mun auton takakonttiin ilmestyi torx-ruuvimeisseli, jota en muista siellä aiemmin nähneeni. Ei tämä nyt mitenkään outo väline sinänsä ole, mutta se ruuvari ei ole mun.
Liekö joku huoltoukko unohtanut sen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö joku huoltoukko unohtanut sen sinne.
Luultavasti
Yhdestä käytettynä ostamastani autosta löytyi kojetaulun sisältä raikkaria vaihtaessa radionirrotustyökalut, mutta toisenmerkkiseen laitteeseen mitä autossa oli asennettuna.