Ihastuvatko naiset aluksi lainkaan miehiin?
Tuntuu, että nainen aloittaa suhteen miehen kanssa vain järkisyistä ilman tunteita ja katsoo ensin, että miehen koulutus, harrastukset ja kaikki muut käytännön asiat sopivat yhteen naisen kanssa. Sitten ehkä myöhemmin tulee naiselle ihastumisen tunteita?
Kommentit (97)
Osa ihastuu ihastumisen tunteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät rakastu miehiin samalla tavoin kuin miehet naisiin.
Naisten parisuhteiden taustalla on aina evolutiivinen tarkoitus.
Tämän johdosta nainen on ei ole koskaan samalla tavoin uskollinen kuin mies parhaimmillaan. Nainen on aina valmis vaihtamaan kumppaniaan välittömästi, mikäli hän joka tajuntaisesti tai alitajuntaisesti kokee, että uusi kumppani voi taata hänelle enemmän ja parempaa.
Sama primitiivinen henkiinjäämisvaisto ja liskoaivoprosessi saa naiset alistumaan miehittäjälle ja viholliselle. He haluavat säilyttää henkensä ja samanaikaisesti he kokevat, että nämä valloittajat pystyvät paremmin vastaamaan heidän turvallisuudestaan ja voivat täten suojella naista tehokkaasti.
Samasta syystä naiset voivat valita esimerkiksi henkirikoksia tehneitä miehiä puolisoikseen, koska uskovat näiden olevan kykeneviä takaamaan turvallisuuden.
Samaan alistumisen toimintamalliin turvautuvat myös heikot miehet. He kin alistuvat valoiitajalle ja pyrkivät omaksumaan näiden kulttuurin ja alistumaan siihen, jotta heidän kurja ja arvoton henkensä säästyisi.
Ja mieskö ei vaihda kumppania jos parempaa on tarjolla? :D Muistetaan taas että miehet pettävät enemmän.
Tilastojen varjolla naiset pettää huomattavasti enemmän.
Helpompaa kai naisille, kannattaa tehdä niitä isyystestejä.
Puppua.
Kaukana pupusta.
Puhut puppua. Naiset on tarkempia seksielämästään ihan tautien, tulehdusten ja raskausriskin takia. Moni elää ilman miestä hyvin tyytyväisenä ihan siksikin että suhteet miehiin tuo alapäävaivat jatkuvaksi riesaksi.
Science is finding that women struggle more than men when it comes to staying faithful in relationships.
“Even when your marriage is good, you still miss that rush of feeling so excited you can’t eat or sleep when you’re having such an intense time emotionally and sexually with a new person. That’s what I kept going after, and what I couldn’t say no to.”
Jos palstaa lukee niin ei täällä naiset tauteja pelkää.
Ihastun jos mies vaikuttaa mukavalta ja hyväkäytöksiseltä ja on sellainen silmäämiellyttävä...jos ihastun,ihastun heti,en yleensä viikkojen tuntemisen perusteella,harvemmin niin
Vierailija kirjoitti:
Ihastun jos mies vaikuttaa mukavalta ja hyväkäytöksiseltä ja on sellainen silmäämiellyttävä...jos ihastun,ihastun heti,en yleensä viikkojen tuntemisen perusteella,harvemmin niin
Kuinka monta kertaa elämäsi aikana olet ollut ihastunut? Itse en ihastu kaikkiin mukaviin, hyväkäytöksisiin ja miellyttävän näköisiin miehiin joita elämäni aikana tapaan.
naiset tekee kaiken tunteet edellä, ei järjellä eikä logiikalla. ja ensiksi ihastuvat miehen lompakkoon ja omaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa elämäsi aikana olet ollut ihastunut? Itse en ihastu kaikkiin mukaviin, hyväkäytöksisiin ja miellyttävän näköisiin miehiin joita elämäni aikana tapaan.
en sanonutkaan,että ihastun jokaiseen tälläiseen mieheen,vaan niihin joihin ihastun,ovat mukavia,hyväkäytöksisiä ja silmäämiellyttäviä,jotenkin sitä skannaa muutamassa hetkessä millainen mies on ja mitä se puhuu....heti kun avaa suun,voi tehdä jotain päätelmiä :)
No kai normaalijärkinen ihminen ymmärtää, että nykyään pojat pelaa pelejä ja tytöt roikkuu instassa.
Mutta hyvä että eivät tee VIELÄKIN tyhmempiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
naiset tekee kaiken tunteet edellä, ei järjellä eikä logiikalla. ja ensiksi ihastuvat miehen lompakkoon ja omaisuuteen.
Mihin omaisuuteen? Suomalainen mies on pa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun ihastutaan samantien monesti. Järkyttävä määrä särkyneitä sydämiä jääny matkan varrelle.
Mulla sama ongelma. Vähintään kolme aina kerta rysäyksellä, yleensä puolen tusinaa. En voi itse mitään kun olen niin ihana ja vaatimatonkin joka suhteessa.
Mies ihastuu kauniiseen naiseen sekunneissa jos vielä aistii luonteiden sopivan yhteen.
Mulle käy tätä kokoajan. Joku puolituntematon tyyppi tulee kertomaan kuinka ihastunut minuun on, ja tämä vain siksi, että olen nätti ja olen ollut tavatessa ystävällinen. Näiden tyyppien käsitys siitä että "luonteet sopii yhteen" on juuri sitä, että sillä ei ole mitään väliä millaisia oman elämän tunareita nämä ihastujat ovat, mutta minä vaikutan heidän silmissään täydelliseltä, kun ulkonäkö ja kiltteys natsaa. Eivätkä he kuitenkaan tiedä minusta mitään.
Mies pystyy aistimaan luonteiden yhteensopivuuden naisen kanssa hetkessä. Kaikki kauniit naiset eivät tuota miehelle ihastumisen tunteita, jos mies aistii epäsopivia luonteenpiirteitä naisessa.
Edellisen pointti taisi olla, että se yhteensopivuus on vain miehen mielessä. Naisen mielestä se mies ei olisi ollenkaan sopiva luonteensa puolesta.
Lähes kaikille varmasti kelpaa nätti, herttainen nainen, mutta miehiltä usein unohtuu, että se nainenkin tekee arviota miehestä.
Suurin osa miehistä ymmärtää ihastuksen olevan yksipuolista eikä siksi tee mitään asialle. Jokaisella työpaikalla ja oppilaitoksissa ym. miehet ihastuvat kauniisiin naiseen, mutta harvoin nainen edes tietää siitä.
Summasummarum voisi todeta, ettei yhtä ainoaa oikeaa vastausta ole. Ihastumisia ja rakastumisia on ihan yhtä paljon kuin on ihmisiä. Makujakin on monia ja kaikkia ei kiinnosta samat piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun ihastutaan samantien monesti. Järkyttävä määrä särkyneitä sydämiä jääny matkan varrelle.
Mulla sama ongelma. Vähintään kolme aina kerta rysäyksellä, yleensä puolen tusinaa. En voi itse mitään kun olen niin ihana ja vaatimatonkin joka suhteessa.
Mies ihastuu kauniiseen naiseen sekunneissa jos vielä aistii luonteiden sopivan yhteen.
Mulle käy tätä kokoajan. Joku puolituntematon tyyppi tulee kertomaan kuinka ihastunut minuun on, ja tämä vain siksi, että olen nätti ja olen ollut tavatessa ystävällinen. Näiden tyyppien käsitys siitä että "luonteet sopii yhteen" on juuri sitä, että sillä ei ole mitään väliä millaisia oman elämän tunareita nämä ihastujat ovat, mutta minä vaikutan heidän silmissään täydelliseltä, kun ulkonäkö ja kiltteys natsaa. Eivätkä he kuitenkaan tiedä minusta mitään.
Mies pystyy aistimaan luonteiden yhteensopivuuden naisen kanssa hetkessä. Kaikki kauniit naiset eivät tuota miehelle ihastumisen tunteita, jos mies aistii epäsopivia luonteenpiirteitä naisessa.
Edellisen pointti taisi olla, että se yhteensopivuus on vain miehen mielessä. Naisen mielestä se mies ei olisi ollenkaan sopiva luonteensa puolesta.
Lähes kaikille varmasti kelpaa nätti, herttainen nainen, mutta miehiltä usein unohtuu, että se nainenkin tekee arviota miehestä.
Suurin osa miehistä ymmärtää ihastuksen olevan yksipuolista eikä siksi tee mitään asialle. Jokaisella työpaikalla ja oppilaitoksissa ym. miehet ihastuvat kauniisiin naiseen, mutta harvoin nainen edes tietää siitä.
Eli miehet ihastuvat ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet ihastuvat ulkonäköön?
Kyllä se vaatii muutakin naiselta kuten itselle sopiva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät rakastu miehiin samalla tavoin kuin miehet naisiin.
Naisten parisuhteiden taustalla on aina evolutiivinen tarkoitus.
Tämän johdosta nainen on ei ole koskaan samalla tavoin uskollinen kuin mies parhaimmillaan. Nainen on aina valmis vaihtamaan kumppaniaan välittömästi, mikäli hän joka tajuntaisesti tai alitajuntaisesti kokee, että uusi kumppani voi taata hänelle enemmän ja parempaa.
Sama primitiivinen henkiinjäämisvaisto ja liskoaivoprosessi saa naiset alistumaan miehittäjälle ja viholliselle. He haluavat säilyttää henkensä ja samanaikaisesti he kokevat, että nämä valloittajat pystyvät paremmin vastaamaan heidän turvallisuudestaan ja voivat täten suojella naista tehokkaasti.
Samasta syystä naiset voivat valita esimerkiksi henkirikoksia tehneitä miehiä puolisoikseen, koska uskovat näiden olevan kykeneviä takaamaan turvallisuuden.
Samaan alistumisen toimintamalliin turvautuvat myös heikot miehet. He kin alistuvat valoiitajalle ja pyrkivät omaksumaan näiden kulttuurin ja alistumaan siihen, jotta heidän kurja ja arvoton henkensä säästyisi.
Tässä pettäjämiehen kaasuvalotusta ja projisointia komeimmillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen rakastuu mieheen vain jos panet sitä hyvin ja olet jollain tavalla sitä "arvokkaampi" valintakriteereissä.
Se paneminen ei ole seksissä naisille se nautinnon tuova juttu. Tärkeämpää on, että mies osaa hyväillä klitorista niin, että nainen saa orgasmin, mieluiten monta.
Älä tule puhumaan kaikkien naisten puolesta. Kyllä se paneminen nimenomaan on joillekin naisille se tärkein juttu seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen rakastuu mieheen vain jos panet sitä hyvin ja olet jollain tavalla sitä "arvokkaampi" valintakriteereissä.
Se paneminen ei ole seksissä naisille se nautinnon tuova juttu. Tärkeämpää on, että mies osaa hyväillä klitorista niin, että nainen saa orgasmin, mieluiten monta.
Älä tule puhumaan kaikkien naisten puolesta. Kyllä se paneminen nimenomaan on joillekin naisille se tärkein juttu seksissä.
En aina jaksa muistuttaa, että pieni vähemmistö naisista saa nautintonsa siitä panemisesta. Muuten laiskat ja itsekkäät miehet takertuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks heti aletaan apua huutaa kun tavoittelen treffeillä tavatessa sitä klitorista. Siis eivät haluakkaan rakastua. Lopetan koko tinderin.
Klitorikseen ei saa koskea, jos siihen ei ole lupa. Laitonta ja törkeää treffeillä käyttäytyä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks heti aletaan apua huutaa kun tavoittelen treffeillä tavatessa sitä klitorista. Siis eivät haluakkaan rakastua. Lopetan koko tinderin.
Klitorikseen ei saa koskea, jos siihen ei ole lupa. Laitonta ja törkeää treffeillä käyttäytyä niin.
Tuon äskeisen mielestä nainen siis rakastuu, jos random treffityyppi koskee häntä väkisin klitorikseen.
Minä ainakin ihastun ensin, ja sitten pikkuhiljaa alkaa käydä ilmi, että ei suhde ei ole lainkaan järkevällä pohjalla. Ihan erilainen taloustilanne ja suhde raha-asioihin, elämänkatsomus, tapa elää ylipäätään...
Mulla on niin että jos miehen ulkonäkö miellyttää, haluan seksiä hänen kanssaan. Halua tuntea miltä suutelu tuntuu hänen kanssaan. Vasta sitten tiedän, olenko rakastunut.