Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö käsirasvaa käyttäviä ällötä kämmenien rasvaisuus?

Vierailija
14.02.2023 |

Itse en ainakaan voi sietää rasvaisia kämmeniä ja en sen takia tykkää käyttää käsirasvaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ihon rasvaaminen on täysin turhaa.

Lopetin sen jo useita vuosia sitten ja ihoni on paremmassa kunnossa kuin koskaan.

Enemmän vaikuttaa ns. sisäinen rasvaus, eli muistakaa syödä sitä rasvaa runsaasti!

Vierailija
2/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia levitän rasvan usein hieromalla kädenselkämyksiä toisiinsa. Rasva menee siihen, mihin sitä tarvitaan, mutta ei jää kämmeniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia levitän rasvan usein hieromalla kädenselkämyksiä toisiinsa. Rasva menee siihen, mihin sitä tarvitaan, mutta ei jää kämmeniin.

Samma här. En laita sitä kämmeniin.

Vierailija
4/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa imeytyy hyvin. Mitään sellaista rasvaista voidetta ei oteta joka jää pintaan tahmakkaasti, vaikka onkin paksumpi tai kosteuttava. Paperilla voi myös kuivata. Myös muuta voidetta voi käyttää käsivoiteena.

Vierailija
5/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kuivataan lopuksi paperipyyhkeeseen kuten kasvotkin, ei kai sitä kukaan levitä ympäriinsä. 

Vierailija
6/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan tumput kuiviksi

Vierailija
7/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaan kädet kymmenen kertaa päivässä. Käsirasvoja on eteisessä, makuuhuoneessa, keittiössä, vessassa, autossa, työpaikassa. Ei tartu mihinkään erityisesti.

Vierailija
8/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostankin sellaista käsirasvaa joka imeytyy hyvin. Ei jää rasvaiseksi. Yhtään muulle iholle, keholle tarkoitettua rasvaa en ole löytänyt, joka ei tuntuisi keholla tunkkaisen rasvaiselta. Otan hyviä vinkkejä vastaan jos en ole niitä jo sattumoisin käyttänyt.

Vierailija
9/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, siksi laitan käsirasvaa vain nukkumaan mennessä. Tahmeat kädet ei haittaa kun nukkuu.

Vierailija
10/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jää rasvaiseksi kämmenet. Sitä laitetaankin vain selkäpuolelle helvetti ja minulla on vieläpä sitä halvinta vaseline rasvaa vaalean vihreässä purkissa. Oot varmaan jotain liukkaria luullut käsirasvaksi.

Vierailija
11/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaan kädet kymmenen kertaa päivässä. Käsirasvoja on eteisessä, makuuhuoneessa, keittiössä, vessassa, autossa, työpaikassa. Ei tartu mihinkään erityisesti.

Eri merkkisiä ja hajuisia. Mansikkaa, hamppua, kukkaistuoksuja erilaisia.

Vierailija
12/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostankin sellaista käsirasvaa joka imeytyy hyvin. Ei jää rasvaiseksi. Yhtään muulle iholle, keholle tarkoitettua rasvaa en ole löytänyt, joka ei tuntuisi keholla tunkkaisen rasvaiselta. Otan hyviä vinkkejä vastaan jos en ole niitä jo sattumoisin käyttänyt.

Osta aveenoa, pumppupullo. Ei jää kädetkään tahmeaksi.

Vierailija
13/21 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppukasivoisde

Vierailija
14/21 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella kuiva iho.  Joudun työn takia jatkuvasti pesemään käsiäni ja iho on etenkin talvella ihan rikki. 

Rasvaa pystyn käyttämään vain öisin ja aina puuvillahanskojen kanssa. Tällä hetkellä Lidlin käsivoide, se imeytyy hitaasti, mutta hanskojen kanssa se ei haittaa.

Vierailija
15/21 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon käsirasvasta ei jää mitään rasvaista pintaa käsiin. Jostain perusvoiteesta jää rasvaiseksi.

Vierailija
16/21 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItää käyttää seillaista rasvaa, joka imeytyy hyvin.

Vierailija
17/21 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rasvaan joka kerta kun pesen kädet, jää muuten aivan kammottava tunne käsiin. Jos ei ole käsivoidetta, laitan vaikka huulirasvaa tai öljyä. Olen hoitaja ja käsien iho on jatkuvan pesun ja desinfioinnin vuoksi kovilla.

Vierailija
18/21 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut käyttää Bepanthenia käsirasvana. Rasvaan kädet vain pari kertaa viikossa ja iho pysyy silti pehmeänä. En tykkää normaalin rasvan rasvanäppitunteesta.

Vierailija
19/21 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasva on tarkoitus hieroa ihoon sisälle eikä jättää käsiin: ei se siitä itsekseen kovinkaan helposti ti nopeasti ihoon imeydy, siirtyy vain rasvat kaikkiin pintoihin, joihin käsillään koskee

Vierailija
20/21 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällöittää, en voi käyttää paksua hitaasti imeytyvää rasvaa !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän