Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teidän parhas ASMR roolileikki video, jos vain yhden voi valita. Mitä katoitte paljon?

Vierailija
14.02.2023 |

teidän parhas ASMR roolileikki video, jos vain yhden voi valita
Mitä katoitte paljon?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien kaiveluun ei kyllästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ASMR-maku kovasti muuttunut viime aikoina, mutta alussa tykkäsin kovasti Olivia's Kissperin ja Tony Bombonin roolivideoista. Jälkimmäisellä etenkin niistä, joissa hän oli super veemäinen katsojaa kohtaan. :D Nyt en muista mitään tiettyjä, mutta niistä on monta vuotta aikaa.

Karuna Satorin Psycho Aunt -videot ovat myös aika legendaarisia.

Creative Calm ASMR oli aikanaan super rauhoittava ja "tingly" minusta. Erityisesti ne videot, joissa hän esitti snobia Margot-hahmoa. Fred's Voice ASMR:llä oli samankaltainen "rude Englishman" -hahmo. En tiedä miksi tykkään erityisesti niistä, joissa ollaan jotenkin ilkeitä!!

Jos on ihan pakko valita vain yksi, niin valitaan vaikka yksi Margot-video. Tuossa narisevassa "yläluokkaisessa" äänessä on sitä jotain!

Nykyään hän tekee sellaisia ASMR-videoita, jotka ovat selkeästi mieskatsojille suunnattu, joten en ole katsonut niitä enää. Tulee jotenkin ällö olo niistä.

Vierailija
9/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei kyllästy.

Vierailija
10/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsit, se olikin roolileikki. No toi on mun lemppari. T. 9

Vierailija
11/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiset ei ymmärrä, että ASMR ei ole seksuaalista. Tai siis se ei ole pointti.

Vierailija
12/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Rabbit

Kai yksi vanhimmista (legenda) ja jo siksi kannattaa tsekata. Tykkään tästä erityisesti.

Vierailija
13/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään koti asmr ja asmr heavenheart - youtubetileistä.

Vierailija
14/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ASMR-maku kovasti muuttunut viime aikoina, mutta alussa tykkäsin kovasti Olivia's Kissperin ja Tony Bombonin roolivideoista. Jälkimmäisellä etenkin niistä, joissa hän oli super veemäinen katsojaa kohtaan. :D Nyt en muista mitään tiettyjä, mutta niistä on monta vuotta aikaa.

Karuna Satorin Psycho Aunt -videot ovat myös aika legendaarisia.

Creative Calm ASMR oli aikanaan super rauhoittava ja "tingly" minusta. Erityisesti ne videot, joissa hän esitti snobia Margot-hahmoa. Fred's Voice ASMR:llä oli samankaltainen "rude Englishman" -hahmo. En tiedä miksi tykkään erityisesti niistä, joissa ollaan jotenkin ilkeitä!!

Jos on ihan pakko valita vain yksi, niin valitaan vaikka yksi Margot-video. Tuossa narisevassa "yläluokkaisessa" äänessä on sitä jotain!

Nykyään hän tekee sellaisia ASMR-videoita, jotka ovat selkeästi mieskatsojille suunnattu, joten en ole katsonut niitä enää. Tulee jotenkin ällö olo niistä.

Oon seurannut vuosia

Tosiaan nykyään aika ällöä ja oon mies

Silti lahjakas

Vierailija
15/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/22 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinäkö testit

Vierailija
18/22 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaiset ei ymmärrä, että ASMR ei ole seksuaalista. Tai siis se ei ole pointti.

Samaa mieltä. Omat suosikkiki kuten Valeriya ASMR tekevät rentouttavia videoita.

Vierailija
20/22 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että huutelen vieraisiin pöytiin, mutta imo paras asmr kokemus ei kaipaa laisinkaan videokuvaa häiritsemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi