Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin kamalaa jos minäkin laitan häihin valkoisen mekon kesällä?

Vierailija
14.02.2023 |

Haluaisin niin käyttää tuota mekkoa kesähäissä.
En ole morsian vaan vieras, mutta mietin, että jos vain tulen sinne vähin äänin tuossa mekossa niin ei siitä varmaankaan mitään haloota synny eikä kukaan varmaan edes huomaa mitään.
Eli voinko laittaa sen?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta jos pyörit etenkin valokuvissa hääparin läheisydessä valkea mekko päällä niin tulee vähän sellainen kuva, että yrität tunkeilla ja ryöstää morsiammen paikan tai jotain muuta epäkunnioittavaa. Herää kysymys, että oletko joku katkera ex vai kenties onko teillä jokin laiton kolmen kimppasuhde.

Jokatapauksessa tuo ei ole sopivaa!

Vierailija
82/127 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän rakastamaa Elisabet oli häissä valkoisissaan, niin miksemme mekin. Näytti mallia miten vanhentuneet säännöt rikotaan noin vaan. Aika kiva. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesän perusteella valkoinen asu häissä on ihan OK, koska etiketistä on vähitellen luovuttu ja tunnelma on tärkein. Jos morsian on niin pienisieluinen, että kimmastuu muiden valkoisista leningeistä, niin sitten olkoon. Ei ihmisillä ole enää kaappikaupalla vaatteita, koska ympäristön takia on vain hyvä, että aina ei osteta uutta.

Ihan hyvä periaate, että ei osta kaappikaupalla vaatteita, vaan vaatteita, jotka sopivat useampaan tilaisuuteen. Valkoinen mekko ei vain ole sellainen. Esimerkiksi harmaan tai tummansinisen voi laittaa mihin tahansa juhliin, valitsee vain asusteet juhlaan sopivaksi. Valkoista mekkoa ap voi käyttää muulloin kuin muiden ihmisten arvokkaissa juhlissa, järjestää vaikka itse kepeät puutarhajuhlat, grillibileet tai muuta vähemmän muodollista.

Vierailija
84/127 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eräs pian kait entinen ystävä, on uhonnut tulevansa häihimme valkoisessa mekossaan, mistä minä pidän. Kaunis on mekko, muttei meidän häissä.

Olen miettinyt jätänkö vain kutsun lähettämättä vai lisäänkö hänen kutsuun pukukoodiin ei valkoista ja jos yrittää niin käännytän ovelta?

Hänen miehen aion kutsua joka tapauksessa, hänen avekkinahan tämä tulisi, ollaan jo hänenkanssaan puhuttu ja hänelle kuulema kumpikin sopii, mutta rouva on sitten jästipäisempi ja kun on saanut jotain päähänsä niin vaikeampi muuttaa vaikka näyttää kuinka typerältä.

Vierailija
85/127 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tajua, että tämä on spämmi. Eivät ihmiset sentään ihan noin tyhmiä ole

Vierailija
86/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on eräs pian kait entinen ystävä, on uhonnut tulevansa häihimme valkoisessa mekossaan, mistä minä pidän. Kaunis on mekko, muttei meidän häissä.

Olen miettinyt jätänkö vain kutsun lähettämättä vai lisäänkö hänen kutsuun pukukoodiin ei valkoista ja jos yrittää niin käännytän ovelta?

Hänen miehen aion kutsua joka tapauksessa, hänen avekkinahan tämä tulisi, ollaan jo hänenkanssaan puhuttu ja hänelle kuulema kumpikin sopii, mutta rouva on sitten jästipäisempi ja kun on saanut jotain päähänsä niin vaikeampi muuttaa vaikka näyttää kuinka typerältä.

Jätä molemmat kutsumatta.

Vierailija
87/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huntu myös. Ja sukkanauha, jota vilauttelet bestmanille ja morsiamen isälle,

Vierailija
88/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikehdin sirosti valkoisessa ja kaikki katsovat minua mikä ihana ajatus

Vierailija
89/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut minun häissä niin tarkkaa. Oma pukuni oli viher-ruskea ja vieraat saivat pukeutua kunka parhaaksi näkivät ja kutsunsa lukivat. Ei olisi ketään haitannut vaikka olisivat alasti tulleet juhliin, kun illalla saunoessa kaikki muutenkin niin olivat. Nyt sitä tiaraa löysemmälle!

Vierailija
90/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vähin äänin?

Ei tehdä tästä nyt numeroo tästä MUN mekosta ku se on VALKONEN ja mää muuten oon nätimpi kun ..

Harjoitella pitää, että osaa sitten häissä tehdä tarpeeksi ison haloon MINÄMINÄMINUSTA

Vierailija
91/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin kamalaa ja vähän ylikin.

Pahimmanlaista piittaamattomuutta ja yksinkertaisesti rumaa käytöstä.

Vierailija
92/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voit laittaa jos mekko ei muuten ole morsiusmekkomaimen. Eiköhän ne tiedä kenen häissä ovat.

Juuri näin. Valkoinen on vain väri, ei mitään muuta. Ennen se oli säästetty neitsyelle, morsiamelle, nykyään morsian tuskin on neitsyt. Jos suvussa on vanhoillisia, laita punainen vyö.

Tiedäthän, ap, mitä punainen häissä merkitsee? - Kesää ja mansikoita, laita vaan. Tosin voi käydä niin, että vastaisuudessa hääkutsusi katoaa postissa...

Vierailija
93/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se mekko on niin kaunis ja näytän siinä viehättävältä kukka hiuksissani?

Pane se punaisen sukan kanssa pesukoneeseen, niin sinulla on etiketin mukainen mansikkajäätelön värinen mekko. Problem solved.

Sitten vain tuore malvan kukka pihasta tukkaan, ne on useimmiten suloisen punertavia - sopii hyvin mekkoosi.

Vierailija
94/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän rakastamaa Elisabet oli häissä valkoisissaan, niin miksemme mekin. Näytti mallia miten vanhentuneet säännöt rikotaan noin vaan. Aika kiva. 🤗

Kyllä mekin voimme olla vakoisessa mekossa, koska tuo eliitti kampurakin oli. 😄

Vierailija
95/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos morsiamella on valkoinen puku, niin ei ole soveliasta vieraan laittaa valkoista asua. Tuo on aika yleinen etikettisääntö, vaikka kaikkia etikettisääntöjä ei nykyään enää tarkasti noudatetakaan. Valkoisia asusteita voi olla, mutta kokovalkoinen on huono idea.

Vierailija
96/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen aina hautajaisissa arkkuun lepäämään, kun väsyttää. 

Vierailija
97/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on ihan sopiva väri vieraallekin. Tunnelma on tärkein eikä kukaan hautajaisissakaan katso, mitä ihmisillä on päällään, joten on ihan se ja sama, miten vieraat ovat pukeutuneet. Hurjan vanhanaikaista pitää kiinni jostain ikiaikaisesta tavasta, jolla ei ole mitään merkitystä kenellekään.

Vierailija
98/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa, jos siinä on esim. leveä värillinen kangasvyö ja suurilierinen värillinen hattu tms. sellaista, joka erottaa sinut selvästi morsiamesta.

Vierailija
99/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tajua, että tämä on spämmi. Eivät ihmiset sentään ihan noin tyhmiä ole

Sä olet idealisti...

Vierailija
100/127 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen aina hautajaisissa arkkuun lepäämään, kun väsyttää. 

Kunhan heräät, ennen kuin kansi on kokonaan ruuvattu kiinni.