Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerätään menestystarinoita! paljonko olet laihtunut ja millä keinolla?

Vierailija
20.11.2006 |

Kuinta paljon meni aikaa ja mitä painat nyt? Oliko vaikeaa vai helppoa? Kerro kaikkea mielenkiintoista!

Itse täällä kerään motivaatiota :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuitko paljon vaan olitko vaan tarkka pisteiden kanssa? Kerro vähän mitoistasi? Mieletön suoritus kyllä, saat olla ylpeä itsestäsi :)

Vierailija
2/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin vaan tiukasti pisteet, lisäsin hurrrrjasti vihanneksia ja en liikkunut tuumaakaan. Entisenä kilpaurheilijana vaan syömällä lihotin itseni ja nyt välillä herkuttelen ja sitten pidän tiukkoja päiviä.

t 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisen raskauden jälkeen kilot eivät lähteneet.

Lähti ne sitten, tavalla tai toisella.

Automme hajosi, ja mies kävi töissä kavereiden kyydillä.

Raahasin kaksi lasta keskustaan rattaineen päivineen jokapäivä/joka toinen päivä ja roudasin takaisin rattaat ja lapset, sekä kamalat kauppakantamukset.

Tuossa ennen asuntoamme on ihan hirvistyttävä mäki, jonka ylöspääseminen vie aikaa.

Tämä oli keino millä kiloja lähti.

(vaikkakin vähän ehkä asian vierestä? :)

Vierailija
4/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin pari vuotta sitten parikymmentä kiloa ja nyt tarttis saada ne pois. Mikä kakkonen oli vaikeinta tai helpointa

Vierailija
5/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta -10kg painonvartijoissa. Olisikohan mennyt neljä kk. Helppoa sillä ohjelmalla.

Vierailija
6/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunulenkeillä

Vierailija
7/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen aikana enkä sen jälkeen. Kertokaa lisää juttuja! :) ap

Vierailija
8/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka usein sitä teet.

Jos ei kaikesta huolimatta, niin sitten mulla täytyy olla ns " läpipaska."

Vierailija
9/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin jäit, ja kuuntelet mitä kroppasi kaipaa. Itse olen saanut elimistöni siihen kuntoon, että nälkä tulee kun on oikeasti energiapula ja syödyt kalorit käytetty, mikä on aika hämmästyttävää siihen nähden, että muutama vuosi sitten minun oli aina nälkä, söin sitten miten paljon tahansa.

Ole sitkeä!

Toivottelee,

numero 6 (muistaakseni)

Vierailija
10/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tappodieetti oli, söin noin 500 kaloria päivässä. kilot pysyneet poissa kolmisen vuotta eli kai ne terveelliset elämäntavat on tässä välillä tullut opittua koska paino ei ole jojoillut. Siihen en kyllä usko että ensin kiusataan itseään ja sitten palataan entiseen mässäilyyn eikä paino nousisi takaisin:p Että samapa kai miten ne pudottaa.. löysää ei jäänyt ja olen aika laiska liikkumaan, mitä nyt joskus lenkkeilen ja hyötyliikuntaa tulee paljon koska autoa ei meidän taloudesta löydy. Ai niin, pituutta on 169cm.

Vierailija
11/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen itsekuri sulla!!! ap

Vierailija
12/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihuttanut 5kg, vielä n. 4 kg jäljellä. Mutta nuo 5kg lähtenyt helpolla. Samalla oppii syömään terveellisesti ja pienempiä määriä, eikä liikuntakaan ole pakollista, mutta minua se ainakin motivoi. En ole aikoihin tuntenut olooni näin hyväksi!

Vierailija
13/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä vituttaa... hukkaan meni :(