Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huom! ITÄ-PAKILASSA tai lähiympäristössä asuvat!!!

Vierailija
20.11.2006 |

Ollaan katsottu sieltä asuntoja ja nyt mietityttää alueen palvelutaso. Torpparinmäessä on kuulemma S-Market ja Paloheinässä terveyskeskus ja kirjasto. Onko itse Pakilassa mitään palveluita? Missä on lähin pankki (mikä pankki?), posti, pankkiautomaatti, punttis/jumppa (naisille)? Entä onko alueella hyviä leikkipuistoja, perhekerhoja/avoimia päiväkoteja? Entä 3-vuotiaalle kerhoa? Millainen on päivähoitotilanne on? Ja sitten vielä yksi tärkeä kysymys: Pärjääkö alueella täysin ilman autoa???

Tuhannesti kiitoksia vastauksista!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Siwa ja kiska, Helsingin eläinsuojeluyhdistyksen tilat (sis. kirpputorin) sekä melkein Torpparinmäen rajalla ABC-huoltoasema. Itä-Pakilassa on päiväkoti ja kaksi ala-astetta. Vantaan joen rannassa on hienot ulkoilumaastot. Tuomarinkylän ratsastustallit on ihan vieressä.

N. 2,5 km päässä on Oulunkylä, missä on pari pienehköä ruokakauppaa, pankki tai pari, autokoulu, kapakka, kiska, apteekki, koruliike, R-kiska, (tosi hyvä) kirjasto, posti. kukkakauppa, Huoneistokeskus, juna-asema, kampaamo tai pari, terveyskeskus. Oulunkylään pääsee näpsästi dösäöllä.

Suunnilleen puolitoista kilsaa toiseen suuntaan on Pukinmäki, missä on pari kapakkaa, posti, kukkakauppa, makuunin videovuokraamo, kauppa tai kaksi, autokoulu ja muutama kampaamo.

Minä vartuin siellä. Hyvin mulle kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän