Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämmöinen käytös? Miehen ex haikailee häntä takaisin?

Vierailija
14.02.2023 |

Miehen ja eksänsä erosta on aikaa pian 2 v. Minä olen ollut miehen kanssa n. 8 kk. Ennen kuulemma meni hyvin ja miehen kanssa pystyi asioista sopimaan ja ex soittelikin usein miehelleni aikoinaan. Mies häntä autteli mm. auton kanssa kunnes minä tulin kuvioihin ja mies rakastui. Tämä taisi olla exälleen myrkkyä, että se olinkin minä joka oli tärkeä, ei hän. Miehen ex soittelee miehelle kiukkuisia puheluita siitä millainen mies on ennen ollut. Mitä kaikkea hän on tehnyt joskus väärin. Ei ollut läsnä, ei tehnyt kotitöitä jne jne. Mitä ihmettä?! Miksi yhä vieläkin on näistä katkera? Ei ole kertakaikkiaan päässyt ollenkaan eteenpäin! Välillä hän ilmoittaa, että aikoo muuttaa miesystävänsä kanssa yhteen.. Ehkä tehdä lapsenkin tai ehkä vaihtaa työpaikkaa tms.. Mikä muu tuossa muka on taustalla kuin yrittää saada mies reagoimaan? Että merkitsisi kuitenkin vielä jotain miehelle? Sitäkö hän toivoo? Vaikka haukkuu miehen pystyyn..

Mä en oikein tiedä miten ihmeessä minun tähän pitäisi suhtautua?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että jos kerran ei ole yhteisiä lapsia (?), ei ole pakko pitää mitään yhteyttä. 

Eli ei niitä haukkumisia ole pakko kuunnella. Voi laittaa eston päälle.

Siitäpä nyt sitten tiedä miksi noin tekee, ehkä ex läpikäy eroa nyt sitten vasta. 

Vierailija
2/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi hoora toimintaa.

Varmaan 100% exsistä on tullut takaisin jossain vaiheessa onkimaan.

Elämä on urpoja.. ekaks tekee jotain ihme perseilyä, sit menee panemaan muualle, sit oho

viitja.  Äijällähän on ura ja rahaa ..voisko mitenkään lämmetä.

Ei.  Teit skeidaa -> lennät ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies pitää tuohon sekopäähän yhteyttä vielä??

Vierailija
4/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs varastit toisen miehen! Sähän se idiootti olet!

Vierailija
5/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan laastari ja koston väline olet. Taustalla syvempi rakkaus.

Vierailija
6/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei pidä suhtautua mitenkään. Älä sotkeudu, ettet saa pszkaa tuulettimeen.

Miksi mies pitää yhteyttä vielä tuohon, sitä ihmettelen? Sen voit kysyä mieheltäsi. Neutraalisti. Muuten älä puutu.

Vierailija
7/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla. Draamaa vaan eksä hakee.

Vierailija
8/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tulikin tosi tuore aihe!

Vierailija
9/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo varastanut! :D He olivat jo eronneet yli vuosi aiemmin. Miehen exällä oli sutinaa jonkun kanssa ja mies sai muutenkin toimimattomassa suhteessa tarpeekseen ja sanoi, että se on ero nyt. Muuta pois. Erosivat yhteisymmärryksessä, mutta ilmeisesti mun tulo kuvioihi jotenkin laukaisi tämän kiukuttelumoodin. Mä olen nyt se itse pirulainen.. kun merkitsenkin jotain. Ja mies on minulle sellainen jota ei ollut exälleen enää vuosiin.

Vierailija
10/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itsekin sen sanoit, ei ole päässyt eteenpäin. Se on taustalla. Jotkut vatvoo asioita vuosi tolkulla ja toiset unohtaa kun vaihtaa kalsarit.

Vierailija
11/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi iso kikuli, kun vieläkin kelpaisi, vaikka ei edes kotitöitä tehnyt? Uudella miehellä katkarapu.

Vierailija
12/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakkaus ja kiintymys unohdu siihen, kun toinen yksipuolisesti ilmoittaa, että nyt tuli ero.

Vierailija
13/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toisen ihmisen voi varastaa? Miehellä on käsittääkseni valinnanvapaus kenen kanssa haluaa olla. Jos erosta on kaksi vuotta, niin ei pitäs olla mitään epäselvyyttä.

Vierailija
14/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävän ex haluaisi miehen takaisin. Vielä kymmenen vuoden jälkeenkin! Kun aloimme seurustelemaan, niin ex soitteli itkuisia puheluja, joissa vakuutti rakkauttaan, vaikka oli menossa itse naimisiin uuden miehen kanssa, Tsiisus! Pakko on olla tekemisissä, kun heillä on yhteisiä, vielä alaikäisiä lapsia.

Vierailija
15/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo varastanut! :D He olivat jo eronneet yli vuosi aiemmin. Miehen exällä oli sutinaa jonkun kanssa ja mies sai muutenkin toimimattomassa suhteessa tarpeekseen ja sanoi, että se on ero nyt. Muuta pois. Erosivat yhteisymmärryksessä, mutta ilmeisesti mun tulo kuvioihi jotenkin laukaisi tämän kiukuttelumoodin. Mä olen nyt se itse pirulainen.. kun merkitsenkin jotain. Ja mies on minulle sellainen jota ei ollut exälleen enää vuosiin.

Tuossa on kyllä edelleen suurin ongelma se että mies on epävakaan sekopään kanssa tekemisissä. Ehkä pelkää exäänsä, tai säälii, ja tuollaisethan usein uhkailee jopa i*sarilla kun laittaa rajat. Jokatapauksessa miehesi vastuulla on se rajojen laittaminen ja se ettet sinä, hänen kumppaninsa, kärsi tuon sekopään sekoilusta. Aika jännä tosiaan ettei vaan sano että nyt riittää ja blokkaa.

Vierailija
16/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävän ex haluaisi miehen takaisin. Vielä kymmenen vuoden jälkeenkin! Kun aloimme seurustelemaan, niin ex soitteli itkuisia puheluja, joissa vakuutti rakkauttaan, vaikka oli menossa itse naimisiin uuden miehen kanssa, Tsiisus! Pakko on olla tekemisissä, kun heillä on yhteisiä, vielä alaikäisiä lapsia.

Voi ei! Kuulostaa ihan hirveälle! Eikö näillä exillä oo mitään itsekunnioitusta jäljellä.. ollaan kuin tuuliviirejä: Haluan että erotaan, eiku ei sittenkään! Muuta sinne ja tänne.. eiku menenkin naimisiin, ei sittenkään. Teen lapsen tai mitä ikinä jotta saisin huomiota! Kyllähän nuo nyt paistaa kilometrien päähän!

Vierailija
17/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävälle tuli karkauspäivänä kosinnat sekä ex-vaimolta että ex-tyttöystävältä, jonka kanssa oli seurustellut noin puolen vuoden ajan avioeron jälkeen. :D Vaimosta oli eronnut jo kolmisen vuotta aiemmin ja tuosta lyhyemmästä suhteestakin oli melkein 2 vuotta aikaa. Me oltiin oltu yhdessä vähän yli vuosi tuolloin ja menty juuri kihloihin. Ex-vaimo tekee vieläkin välillä tikusta asiaa ja viestittelee, vaikka heidän erostaan on kohta jo kymmenen vuotta. Toki heillä on yhteisiä lapsia, joten oikeaakin asiaa on välillä. Itse en kuitenkaan ole lasteni isään (eikä hän minuun) missään yhteyksissä, kun lapsetkin ovat jo niin isoja, että voivat hoitaa itse yhteydenpitonsa isänsä kanssa.

Vierailija
18/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus laastari ja se oli tuskaisempaa kuin myöhemmin eri puolison kanssa tapahtunut avioero.

Vierailija
19/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävälle tuli karkauspäivänä kosinnat sekä ex-vaimolta että ex-tyttöystävältä, jonka kanssa oli seurustellut noin puolen vuoden ajan avioeron jälkeen. :D Vaimosta oli eronnut jo kolmisen vuotta aiemmin ja tuosta lyhyemmästä suhteestakin oli melkein 2 vuotta aikaa. Me oltiin oltu yhdessä vähän yli vuosi tuolloin ja menty juuri kihloihin. Ex-vaimo tekee vieläkin välillä tikusta asiaa ja viestittelee, vaikka heidän erostaan on kohta jo kymmenen vuotta. Toki heillä on yhteisiä lapsia, joten oikeaakin asiaa on välillä. Itse en kuitenkaan ole lasteni isään (eikä hän minuun) missään yhteyksissä, kun lapsetkin ovat jo niin isoja, että voivat hoitaa itse yhteydenpitonsa isänsä kanssa.

Ohhoh!! Miten itse suhtaudut tuohon exän "tikusta asiaa"-yhteydenpitoon? Miten mies? Noloa tuolle exälle!!

Vierailija
20/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Kuulostaa ihan hirveälle! Eikö näillä exillä oo mitään itsekunnioitusta jäljellä.. ollaan kuin tuuliviirejä: Haluan että erotaan, eiku ei sittenkään! Muuta sinne ja tänne.. eiku menenkin naimisiin, ei sittenkään. Teen lapsen tai mitä ikinä jotta saisin huomiota! Kyllähän nuo nyt paistaa kilometrien päähän!

Mä nyt onneksi pääsen helpolla tässä kuitenkin. Mies on tuskastunut ja erityisesti tunnen sääliä lapsia kohtaan, jotka elävät tuossa sekapäisessä kuviossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme