Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei anna suuseksiä?

Vierailija
14.02.2023 |

Itse en voisi. Tottakai yhdyntäkin on ehdoton, mutta haluan monenlaista seksiä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antnut useinkin vaimolleni suuseksiä,ja pidänkin siitä. Kun taas vaimoni ei koskaan anna sitä minulle. Onnekseni tuttava rouvalta olen saanut pari kertaa suihin oton,ja onhan se taivaallisen ihanaa.

Vierailija
42/46 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella naisen kanssa, joka ei anna nuolla pimppiä ja peppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään hajut ovat siksi karseita,että ei tee mieli nuoleskella. Ei hajuvedet niitä peitä.

Vierailija
44/46 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei ole lempiasiani seksissä vaikka siitä nautinkin. Miehen kanssa, jonka kanssa yhdynnät ei olisi hyviä, en voisi seurustella. Samoin jos ei tahdo koskea käsillään niin ei ja myös jos ei osaa suudella tai tahdo, olisi aika huono mies minulle.

Tosta suihkinottamisesta että jos sitä lies ei tahtoisi tehdä niin en minäkään olisi kalu suussa yhtään sen enempää kuin itseä inspiroi eli en panostaisi siihen osaan erityisesti. Muuten vähän ylikorostuisi se nuolemisen puuttuminen.

Vierailija
45/46 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
46/46 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena en edes tiennyt että on miehiä jotka eivät nuole naista seksin aikana. Oli iso yllätys kun myöhemmin huomasin kahdessa pitkässä suhteessa, että on miehiä jotka eivät hakeudu seksin aikana luontevasti nuolemaan. Siinä naisella tunnelma lopahtaa täysin, kun huomaa että mies pärjää seksissä ilman nuolemista, eikä himoitse sitä samalla tavalla kuin itse himoitsen suikkarin antamista. Ei miehen ole tarvinnut sitä koskaan pyytää.

Onhan suuseksi saavana osapuolena taivaallisen ihanaa ja nautinnollista, mutta se edellyttää sitä että mies nuolee pyytämättä ja himokkaasti. Muuten siitä on vaikea nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän