Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei anna suuseksiä?

Vierailija
14.02.2023 |

Itse en voisi. Tottakai yhdyntäkin on ehdoton, mutta haluan monenlaista seksiä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista haluan ja niin haluaa mieskin. Ja se on sitten fifty-fifty mulle, eikä forty - sixty miehelle!

Vierailija
2/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan monipuolista seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että voisin. Vaikea tietty sanoa, jos kaikki muu ois täydellistä.

Vierailija
4/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos käännetään roolit? Mitä sanottaisiin miehestä joka lähtee kävelemään jos ei suikkaria tule?

Vierailija
6/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos käännetään roolit? Mitä sanottaisiin miehestä joka lähtee kävelemään jos ei suikkaria tule?

Jokainen määrittelee itse millä ehdoilla on suhteessa. Kuitenkin monelle naiselle suuseksi on ehdoton orgasmin kannalta. Eli oikea vertaus olisi se, että jos mies ei saisi orgasmia ollenkaan seksissä tietyn naisen kanssa, niin kannattaisiko tämän kyseisen naisen kanssa jatkaa?

Vierailija
7/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen pitäisi vain tyytyä huonoon seksiin?? Hmm. Tuossahan seksi loppuu ennen pitkää. Omaan seksielämääni suuseksi kuuluu. Jos sitä ei kotona saa, niin....

Vierailija
8/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on paras. Nuolee karvoihin katsomatta.

Vierailija
9/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiinkin sellaisen kanssa. Tosin olin aika kokematon kun naimisiin mentiin, olin saanut suuseksiä vain muutaman kerran ja kaikki olivat huonoja. Myls tuo sviomies (nykyään ex) oli huono siinä joten luulin etten tykkää siitä.

Noh ex otti eron, tapasin uuden miehen ja voi elämä! En tiennytkään mistä olin jäänyt paitsi!

Vierailija
10/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimolla pitäis olla mies joka ei nuole tai muutenkaan välitä seksistä. M52

Vierailija
11/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen pitäisi vain tyytyä huonoon seksiin?? Hmm. Tuossahan seksi loppuu ennen pitkää. Omaan seksielämääni suuseksi kuuluu. Jos sitä ei kotona saa, niin....

En sanonut tuossa mitään että saako nainen suuseksiä vai ei. Kysyin että jos miehen seksielämään suuseksi kuuluu ja hän ei sitä saa, niin onko ihan yhtä ok lähteä kävelemään tai muualta hakemaan, kun sen kerran itsellesikin sallit?

Vierailija
12/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen määrittelee itse millä ehdoilla on suhteessa. Kuitenkin monelle naiselle suuseksi on ehdoton orgasmin kannalta. Eli oikea vertaus olisi se, että jos mies ei saisi orgasmia ollenkaan seksissä tietyn naisen kanssa, niin kannattaisiko tämän kyseisen naisen kanssa jatkaa?

Eli käsitinkö oikein, että olet silmä silmästä ja orgasmi orgasmista -koulukuntaa? Jos nainen saa orgasmin ja hänelle se on seksuaalisen nautinnon korkein muoto, niin miehenkin kuuluu olla onnesta mykkänä jos jonkinlainen siemensyöksy nyt vain irtosi, tuli se millä tavalla tahansa?

Minusta seksi on parasta silloin, kun siinä tehdään toinen toiselle hyvää juuri sillä tavalla kuin se saajasta parhaalta tuntuu. Jos jollekulle se paras tapa on suuseksi, oli se joku sitten nainen tai mies, niin mikä ero siinä muka on?

Vierailija
13/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa minut. Haluan olla teidä nuoleva tekopeenis.

Eikö kukaan?

Vierailija
14/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemiset on eläimellistä touhua. Tarttuu pöpöt ja epäpuhtaudet sieltä alapäästä kieleen. Ja nieluun. Siitä on sitten leikki kaukana.

Vierailija
15/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, siitäkin huolimatta että se on ainut tapa jolla saan orgasmin miehen kanssa.

Vierailija
16/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sseksijän se tärkeintä ja orgasmi teidän mukaan, no oli 40 luvullaki?

Vierailija
17/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut tuossa mitään että saako nainen suuseksiä vai ei. Kysyin että jos miehen seksielämään suuseksi kuuluu ja hän ei sitä saa, niin onko ihan yhtä ok lähteä kävelemään tai muualta hakemaan, kun sen kerran itsellesikin sallit?

Johan sinulle on vastattu: jokainen määrittelee itse suhteensa rajat. Mutta suuseksivertaus ei ole miehen kohdalla osuva, vaan pitäisi kysyä, että onko ok, että mies lähtee kävelemään, jos ei saa orgasmia naisen kanssa suhteessa. On ok.

Vierailija
18/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käsitinkö oikein, että olet silmä silmästä ja orgasmi orgasmista -koulukuntaa? Jos nainen saa orgasmin ja hänelle se on seksuaalisen nautinnon korkein muoto, niin miehenkin kuuluu olla onnesta mykkänä jos jonkinlainen siemensyöksy nyt vain irtosi, tuli se millä tavalla tahansa?

Minusta seksi on parasta silloin, kun siinä tehdään toinen toiselle hyvää juuri sillä tavalla kuin se saajasta parhaalta tuntuu. Jos jollekulle se paras tapa on suuseksi, oli se joku sitten nainen tai mies, niin mikä ero siinä muka on?

Kyllä molemmille yhtä paljon orgasmeja, eli orgasmi orgasmista.

Vierailija
19/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä molemmille yhtä paljon orgasmeja, eli orgasmi orgasmista.

Silloin minun kuuluisi antaa vaimolleni orgasmeja vain noin joka viidennellä seksikerralla, että niitä molemmat saisivat yhtä paljon. Eikö se olisi melko huono systeemi?

Vierailija
20/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sinulle on vastattu: jokainen määrittelee itse suhteensa rajat. Mutta suuseksivertaus ei ole miehen kohdalla osuva, vaan pitäisi kysyä, että onko ok, että mies lähtee kävelemään, jos ei saa orgasmia naisen kanssa suhteessa. On ok.

Ehkä olen tyhmä, mutta en vieläkään ymmärrä, että miten se on eri asia, jos miehelle parasta nautintoa tuottaa suuseksi kuin että naiselle parasta nautintoa tuottaa suuseksi? Yritätkö nyt sanoa, että jos vain orgasmi jollakin tavalla tulee, niin mies saa tyytyä siihen, koska monille naisille suuseksiorgasmi on parasta?

Ja eihän se kaikille edes ole parasta. Jos esimerkiksi minun vaimoni joutuisi tyytymään pelkkään suuseksiin, niin hän tuskin haluaisi harrastaa seksiä lainkaan. Sen vuoksi minusta on täysin asiallinen rinnastus se, että jos nainen haluaa että häntä pidetään hyvänä hänelle itselleen parhaalta tuntuvalla tavalla, niin ei se nyt kohtuutonta ole, jos mieskin haluaa samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi