voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei anna suuseksiä?
Itse en voisi. Tottakai yhdyntäkin on ehdoton, mutta haluan monenlaista seksiä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos käännetään roolit? Mitä sanottaisiin miehestä joka lähtee kävelemään jos ei suikkaria tule?
Ymmärrän täysin, jos joku mies ei halua suhteeseen naisen kanssa joka ei himoitse hänen elintään eli halua ottaa suihin. En itsekään naisena alkaisi miehen kanssa joka ei himoitse sukupuolielintäni eli halua lipitellä pilllua. Ei siinä ole sen tason rakkautta ja himoa, mitä minä romanttiselta suhteelta odotan.
Muutenkin suuseksi on minulle tärkeää, molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos käännetään roolit? Mitä sanottaisiin miehestä joka lähtee kävelemään jos ei suikkaria tule?
Ymmärrän täysin, jos joku mies ei halua suhteeseen naisen kanssa joka ei himoitse hänen elintään eli halua ottaa suihin. En itsekään naisena alkaisi miehen kanssa joka ei himoitse sukupuolielintäni eli halua lipitellä pilllua. Ei siinä ole sen tason rakkautta ja himoa, mitä minä romanttiselta suhteelta odotan.
Muutenkin suuseksi on minulle tärkeää, molemmin puolin.
Olen miehenä ihan samaa mieltä. Vaimoni tietää, että rakastan hänen pilluaan yli kaiken ja suuseksin antamista. Mutta ihan vastaavasti tietää, että rakastan myös sitä, että hän ja hänen pillunsa rakastaa kaluani ja myös näyttää sen käytöksellään. Hivelee toki miehenkin itsetuntoa, että näkee naisensa puristelevan ja imuttelevan kalua intohimoisesti ja myös kiihtoittuvan siitä. Tämä selvisi jo nuorena seurusteluvaiheessa, joten ei ollut vaikea suostua vaimon haluun naimisiin menosta. Eikä ole tarvinnut koskaan katua tai epäillä himoa ja rakkautta.
Voisin. Olen hetero mies. Tietenkin voisin!
Hyvin sanottu sulta: "yhdyntäkin on ehdoton, mutta.."
ILMANKIN, hyvin pärjää? Samaa mieltä sun kanssa.
Rakastan kun mies nuolee minua.
Meillä soppari. Mun mies kiihottuu katsella mun posliinipillua ja minä rakastan suuseksin saamista.
Molemmat saa mitä haluaa.
Meidän perussessio on siis miehen sooloseksi ja mulle suuseksi.
Riittää mulle.
En ole koskaan tykännyt kun nainen ottaa minulta suihin. Suu on jotenkin kylmä ja hampaat tietenkin kovat jos vahingossa kalua hipaisevat. Vastaavasti en välitä yhtään nuolla naisen alapäätä, iljettävää ja pahanhajuista touhua. Varsinkin lihavien naisten kohdalla vastenmielistä. Leluilla touhuaminen käy, sormetus jne...
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt kun nainen ottaa minulta suihin. Suu on jotenkin kylmä ja hampaat tietenkin kovat jos vahingossa kalua hipaisevat. Vastaavasti en välitä yhtään nuolla naisen alapäätä, iljettävää ja pahanhajuista touhua. Varsinkin lihavien naisten kohdalla vastenmielistä. Leluilla touhuaminen käy, sormetus jne...
Hienoa, oikea taivaanlahja naisille. Käytkö maksullisissa?
En voisi. Ja onneksi ei tarvitse.
En vaikka olisi muuten kaikin puolin sopiva tyyppi. Arvostan hyvää seksiä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimolla pitäis olla mies joka ei nuole tai muutenkaan välitä seksistä. M52
Aika monella vaimolla pitäisi olla kuvatun lainen mies.
Tai täsmennetään hieman: Suhteen alussa, rakastumisvaiheessa, miehen pitää olla valmis seksiin milloin vain, seksiä on spontaanisti, sitä on paljon ja se on hyvää. Jos miestä ei seksi tässä vaiheessa kiinnosta, hän voi huomata tulleensa vaihdetuksi sellaiseen jota kiinnostaa.
Rakastumisvaihe kestää sen 1-5 vuotta. Tässä vaiheessa on jo usein tullut lapsia, tai ainakin suhde on arkipäiväistynyt muuten vain. Nainen ei enää tunne spontaania halua seksiin, vaan seksi kuuluu niihin tilanteisiin kun arjen kaavat on saatu murrettua. Pikkujouluihin, lomamatkoihin, siiderihiprakkaan tms. Muutoin seksi on vain ylimääräinen arjen tylsä askare. Tällöin miehen tulee ymmärtää vähentää omaa seksinhaluaan vaimon seksihalujen tasolle, koska muutoin hän on ällöttävä vonkaaja.
Jos nainen haluaa joskus seksiä, niin miehen tulee olla heti valmis, muuten nainen epäilee että mies ei rakasta häntä enää. Sen sijaan miehen halukkuuden osoitukset ovat vain ällöttäviä.
Sitä mukaa kun ikää tulee, miehen on mukauduttava naisen halukkuuden tahtiin, ja kun seksi loppuu kokonaan, miehen tulee vakuuttaa naiselle ettei kaipaa seksiä enää ollenkaan. Muutoin hän on pinnallinen seksihullu, jolla ei ikinä ole mitään muuta mielessään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin tämän. Itselleni suuseksin antaminen ei ole ollenkaan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimolla pitäis olla mies joka ei nuole tai muutenkaan välitä seksistä. M52
Tai täsmennetään hieman: Suhteen alussa, rakastumisvaiheessa, miehen pitää olla valmis seksiin milloin vain, seksiä on spontaanisti, sitä on paljon ja se on hyvää. Jos miestä ei seksi tässä vaiheessa kiinnosta, hän voi huomata tulleensa vaihdetuksi sellaiseen jota kiinnostaa.
Rakastumisvaihe kestää sen 1-5 vuotta. Tässä vaiheessa on jo usein tullut lapsia, tai ainakin suhde on arkipäiväistynyt muuten vain. Nainen ei enää tunne spontaania halua seksiin, vaan seksi kuuluu niihin tilanteisiin kun arjen kaavat on saatu murrettua. Pikkujouluihin, lomamatkoihin, siiderihiprakkaan tms. Muutoin seksi on vain ylimääräinen arjen tylsä askare. Tällöin miehen tulee ymmärtää vähentää omaa seksinhaluaan vaimon seksihalujen tasolle, koska muutoin hän on ällöttävä vonkaaja.
Jos nainen haluaa joskus seksiä, niin miehen tulee olla heti valmis, muuten nainen epäilee että mies ei rakasta häntä enää. Sen sijaan miehen halukkuuden osoitukset ovat vain ällöttäviä.
Sitä mukaa kun ikää tulee, miehen on mukauduttava naisen halukkuuden tahtiin, ja kun seksi loppuu kokonaan, miehen tulee vakuuttaa naiselle ettei kaipaa seksiä enää ollenkaan. Muutoin hän on pinnallinen seksihullu, jolla ei ikinä ole mitään muuta mielessään.
Ikävä kyllä olet aika oikeassa. Onneksi oma suhteeni ei ole noudattanut tota kaavaa. Onkin hauskaa naureskella valittajille, jotka eivät tee asioille yhtään mitään. Jatkavat samalla kaavalla ja valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat veistata tätä samaa virttä naisten seksihalujen loppumisesta. Miehet punnitaan sen jälkeen kun ne ekat 5v on menneet ja pitää saa oman nainen pysymään halukkaana. Toiset onnistuu toiset epäonnistuu. Parisuhteen haasteet alkaa vasta siinä vaiheessa. Monet miehet lopettaa siinä vaiheessa naistensa hyvänä pitämisen, keskittyy omiin juttuihinsa ja jättää vaimot hoitamaan perhearkea.
Sinun negatiivinen asenteesi naisiin paljastuu jo heti alussa, miehen pitää suostua seksiin suhteen alussa??? Uskomaton kommentti parisuhteen perustamisesta ja seksiin suostumisesta.
Vierailija kirjoitti:
En harrastaisi ollenkaan seksiä miehen kanssa joka ajattelee näin. Miten sinne haisevaan koloon viitsii kulliaankaan työnnellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat veistata tätä samaa virttä naisten seksihalujen loppumisesta. Miehet punnitaan sen jälkeen kun ne ekat 5v on menneet ja pitää saa oman nainen pysymään halukkaana. Toiset onnistuu toiset epäonnistuu. Parisuhteen haasteet alkaa vasta siinä vaiheessa. Monet miehet lopettaa siinä vaiheessa naistensa hyvänä pitämisen, keskittyy omiin juttuihinsa ja jättää vaimot hoitamaan perhearkea.
Sinun negatiivinen asenteesi naisiin paljastuu jo heti alussa, miehen pitää suostua seksiin suhteen alussa??? Uskomaton kommentti parisuhteen perustamisesta ja seksiin suostumisesta.
Kyllähän tossa kommentissa on paljon tottakin. Vaikka sinä et sitä uskoisikaan.
Pakko kun naimisissa ollaan. Seurustelun alkuaikoina mies väitti tykkäävänsä suuseksin antamisesta ja antoikin usein. Papin aamenen jälkeen jättäytyi saamapuolelle. Nyt jos edes vihjaan asiasta, mies "leikillään" alkaa kakoa. Ja ikää hänellä on yli 40v... 🙄 kyllähän se harmittaa kun alusta alkaen olen etsinyt kumppania, jolle molemminpuolinen suuseksi olisi oletus. On huijattu olo ja mietin usein, tätäkö se loppuelämä on.
N34
Vierailija kirjoitti:
Pakko kun naimisissa ollaan. Seurustelun alkuaikoina mies väitti tykkäävänsä suuseksin antamisesta ja antoikin usein. Papin aamenen jälkeen jättäytyi saamapuolelle. Nyt jos edes vihjaan asiasta, mies "leikillään" alkaa kakoa. Ja ikää hänellä on yli 40v... 🙄 kyllähän se harmittaa kun alusta alkaen olen etsinyt kumppania, jolle molemminpuolinen suuseksi olisi oletus. On huijattu olo ja mietin usein, tätäkö se loppuelämä on.
N34
mies on valmis vaikka kitumaan ja kuolemaan,
vaan jos pitää käydä pimppiä nuolemaan..
(Vaa-san-kin veri vapisee!
Vaa-san-kin veri vapisee! (Juice Leskinen)
Vierailija kirjoitti:
N34
Järkyttävää. Miksi tyydytät miehesi tarpeet jos hän ei tyydytä sinua?
Tietenkin voi ja asiaan vaikuttaa erittäin paljon, että kostuu helposti ja laukeaa yhdynnällä luonnostaan. Eipä sit paljon jokin nuoleminen kiinnosta kun yhdyntä tuntuu joka kerta niin nautinnollisen hyvältä ja sillä pääsee todella ihanasti loppuun asti. Toisinaan voi tulla pari-kolmekin kertaa session aikana, mikä on kivaa eikä mieskään siitä tunnu valittavan yhtään :) Niin ja mies ei välitä suikkareista, rakastaa yhdyntää yli kaiken, joten tässä on sattunut kyllä hyvä parinvalinta :)))) PS: ei karvapusikkoa vaan sileät paikat joten ei ole siitäkään kiinni.