Orgasmin ulkoistaminen
Miksi naiset vetävät aina herneen nenään, kun joku sanoo orgasmin olevan jokaisen omalla vastuullla?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos miehelle sanotaan tästä eteenpäin, että hoida itse orgasmisi?!
No niinhän mies tekeekin normaalisti. Panee eli harrastaa naisen kanssa yhdyntää jossa saavuttaa orgasminsa. Kenen vika se onkaan jos nainen ei osaa laueta?
Miehen, joka ei saa naistaan tarpeeksi kiimaan, että tämä saisi orgasmin. Se nyt on itsestään selvää kaikille, tai pitäisi olla. Taitaa olla melkein kaikilla eläinlajeilla sama, että uroksen pitää houkuttaa naarasta ja uroksen pitää saada naaras tarpeeksi kiimaan suostuakseen seksiin. Normaali mies ymmärtää tämän, mutta sitten on niitä onnettomia joka luulee naisen passaavan kaiken kuten äiti kotona. Miehisyys mitataan sillä, pystyykö ja osaako mies tyydyttää naisensa vaiko ei. Toiset osaa, eikä kysele tyhmiä. Naisten ongelma on siinä, ettei osaavia miehiä riitä kaikille ja parhaat poimitaan heti päältä kuleksimasta. Kaikki naisethan tämän tietää.
Kuinka pihalla ihminen voikaan olla (räkäistä naurua)!
No niin näytät olevan. )))
Moni mies ei ilmeisesti ymmärrä syy-seuraussuhdetta. ENSIN miehen pitää saada naisen tarpeeksi kiimaan ja vasta sen jälkeen naiselta alakaa tulemaan palautetta nainen vastaa miehen hyväilyihin pitämällä hyvää miestään hyvänä. Jos alku on pskaa tai itsekästä, eikä naistaan saa kiimaan, on turha kuvitella, että nainenkaan tekee mitään seksin ja miehen puolesta. Kaikille naisensa pyyteettömästi tyydyttäville ja aktiiviseksi naisensa saaville miehille itsestään selvää mistä hyvä seksi syntyy. Turha haukua naistaan, jos et saa hänen kiimaansa heräämään. Kun mies saa naisensa niin kiimaan, että pillu ahmii jo sormia, nainen tekee mitä tahansa saadakseen vapauttavan orgasmin.
Nyt rupee jo muakin naurattamaan.
Sulla on aina ollut jännä tapa esiintyä kahtena persoonana. Tuleko hyvä mieli kun toinen persoona tukee omia tyhmiä heittoja.
Kyllä mä ihan rehellisti nauroin tolle sun kommentille. Taidat nyt sekottaa mut johonkin toiseen henkilöön. No ei mitään. Sitä tapahtuu täällä aika usein.
Eikös miehet siis ulkoista niitä orgasmejaan, kun saavat naiselta suikkareita ja handjobeja? Mutta naisen siis pitäisi kuitenkin itse "räpeltää itselleen orgasmit"? Naiset nauttivat kun tekevät miehelle noita, eikö mihet nauti tehdä naiselle? Ristiriitaista. Onneksi kaikki miehet eivät ole egoisteja.
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehet siis ulkoista niitä orgasmejaan, kun saavat naiselta suikkareita ja handjobeja? Mutta naisen siis pitäisi kuitenkin itse "räpeltää itselleen orgasmit"? Naiset nauttivat kun tekevät miehelle noita, eikö mihet nauti tehdä naiselle? Ristiriitaista. Onneksi kaikki miehet eivät ole egoisteja.
Miten täällä oletetaan että jokaiselta naiselta saisi säännöllisesti suuseksiä. Asia ei missään tapauksessa ole niin. Ehkä vähän yli puolet antaa sen suikkarin suhteen alussa muutaman kerran ja sitten se loppuu.
Kyllä minun naiseni on aktiivinen ihan jokapäivä. Mutta miä pidänkin hänet tyytyväisenä. Älkää menkö perse edellä puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä oletetaan että jokaiselta naiselta saisi säännöllisesti suuseksiä. Asia ei missään tapauksessa ole niin. Ehkä vähän yli puolet antaa sen suikkarin suhteen alussa muutaman kerran ja sitten se loppuu.
Puolet naisista ei edes osaa hommaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun naiseni on aktiivinen ihan jokapäivä. Mutta miä pidänkin hänet tyytyväisenä. Älkää menkö perse edellä puuhun.
ihanaaseksiämonestijokapäivä-naisen puoliso on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa katsoa peiliin, jos et saa naista haluamaan tai ansaitse sitä, että nainen ottaisi halukkaasti suihin. Toisilla miehillä omat naiset ovat ottaneet aina ja yhä edelleen. Ei ole tarvinnut kokeilla "toisia" naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa katsoa peiliin, jos et saa naista haluamaan tai ansaitse sitä, että nainen ottaisi halukkaasti suihin. Toisilla miehillä omat naiset ovat ottaneet aina ja yhä edelleen. Ei ole tarvinnut kokeilla "toisia" naisia.
Kaikilla ei vaan elämä ole ruusuilla tanssimista kuten sulla tuntuu olevan. Mutta etpähän ole tarjonnut kulliasi monellekaan imettäväksi.
No en ymmärrä naisena, että miksi sitten harrastaisin seksiä miehen kanssa, joka ei halua tuottaa minulle orgasmia? Eikö minun kannattaisi sitten vain masturboida jos mies ei halua tuottaa orgasmia minulle? Jos tosiaan minun pitää se itse tehdä, niin sittenhän seksi miehen kanssa on täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä naisena, että miksi sitten harrastaisin seksiä miehen kanssa, joka ei halua tuottaa minulle orgasmia? Eikö minun kannattaisi sitten vain masturboida jos mies ei halua tuottaa orgasmia minulle? Jos tosiaan minun pitää se itse tehdä, niin sittenhän seksi miehen kanssa on täysin turhaa.
Jos sinulle seksi= orgasmi niin sitten kyllä.
Miksi miehesi haluaa seksiä kanssasi? Ehkä hänelle seksi ei ole yhtä kuin orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei vaan elämä ole ruusuilla tanssimista kuten sulla tuntuu olevan. Mutta etpähän ole tarjonnut kulliasi monellekaan imettäväksi.
En ole, vaikka olisi ollut halukkaita. Naiset arvostavat miehiä jotka kohtelevat heitä yhtä tasa-arvoisesti kuin miehiäkin. Tai jopa paremmin huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle seksi= orgasmi niin sitten kyllä.
Miksi miehesi haluaa seksiä kanssasi? Ehkä hänelle seksi ei ole yhtä kuin orgasmi.
No tottakai se orgasmi on tärkeää!! Vai mitä mieltä mies olisi jos hän ei saisi seksissä orgasmia? Montako sellaista yhdyntää haluaisit viikossa, jossa et laukeaisi? Itse en harrasta seksiä toista kertaa miehen kanssa, joka ei tee minulle orgasmia.
Olen mies ja mulla on ollut pitkään vaikeuksia saada orgasmi yhdynnässä, mutta ei minulla tai vaimolla ole mitään sitä vastaan että minä tai hän runkkaa minut loppuun. Tai esim suulla. Minulle se pilluun tuleminen ei ole mikään miehen mitta. Mutta mikä siinä on että miehen pitää olla jokin yleistyydyttäjä? Keskitytään vain omiin orgasmeihin ja jos on ongelmia puhutaan kumppanin kanssa. Sen pitäisi auttaa, jos ei niin sitten voi olla syyt jossain ihan muualla kuin seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mulla on ollut pitkään vaikeuksia saada orgasmi yhdynnässä, mutta ei minulla tai vaimolla ole mitään sitä vastaan että minä tai hän runkkaa minut loppuun. Tai esim suulla. Minulle se pilluun tuleminen ei ole mikään miehen mitta. Mutta mikä siinä on että miehen pitää olla jokin yleistyydyttäjä? Keskitytään vain omiin orgasmeihin ja jos on ongelmia puhutaan kumppanin kanssa. Sen pitäisi auttaa, jos ei niin sitten voi olla syyt jossain ihan muualla kuin seksissä.
Keskitytään omiin orgasmeihin mutta silti vaimosi runkkaa ja antaa sinulle suuseksiä mutta sitten mies ei voi tehdä samaa naiselle? Hmm................................................... :D
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse en todellakaan harrasta seksiä miehen kanssa, joka ei halua tehdä minulle orgasmia. Miksi ihmeessä harrastaisin seksiä miehen kanssa, jota ei kiinnosta tyydyttää minun tarpeitani seksissä?
Nykyään kun on monenlaista ruuan toimittamista kotiin, niin voisi myös ostaa orgasmitakuupalvelun naiselle eli kun itse on ensin tyydyttänyt naiseen, niin luurilla kilauttaa porukan hoitamaan loppuun. Itse menee röökille kun nainen voihkii orgasmin kourissa miesten vaihtaessa vuoroaan. Ihan sama minulle. En minä niitä orgasmeja tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitytään omiin orgasmeihin mutta silti vaimosi runkkaa ja antaa sinulle suuseksiä mutta sitten mies ei voi tehdä samaa naiselle? Hmm................................................... :D
No kai voi tulkita noinkin... Mutta tarkoitukseni oli siis vain kuvata että minun orgasmini on MINUN vastuulla. En sanonut etten tyydyttäisi vaimoani. Minä koen että vaimoni orgasmi on yhtä arvokas kuin omani ja hän ei kyllä ilman orgasmeja jää. Sitä paitsi se ääntely ja laukeamisen väristykset saa kokemaan minut todella miehekkääksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun on monenlaista ruuan toimittamista kotiin, niin voisi myös ostaa orgasmitakuupalvelun naiselle eli kun itse on ensin tyydyttänyt naiseen, niin luurilla kilauttaa porukan hoitamaan loppuun. Itse menee röökille kun nainen voihkii orgasmin kourissa miesten vaihtaessa vuoroaan. Ihan sama minulle. En minä niitä orgasmeja tunne.
Ja nainen suostuisi ekan miehen kanssa seksiin minkä takia......? En minä ainakaan harrasta seksiä miesten kanssa, jotka eivät tyydytä minua.
Sulla on aina ollut jännä tapa esiintyä kahtena persoonana. Tuleko hyvä mieli kun toinen persoona tukee omia tyhmiä heittoja.