Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luovuutensa kadottaa kokonaan?

Vierailija
13.02.2023 |

Voiko arki lannistaa ?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ihan tyhmä lapsi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kuinka lapsena kesäisin askartelin kaikenlaista, keräsin metsistä oksia ja rannoilta kiviä ja tein vaikka mitä. Maalasin myös lasimaalauksia ja tein tilkuista kaikenlaista. Äiti kannusti ja hankki tarvikkeitakin, mutta isän mielestä oli turhaa, tyhjänpäiväistä ja lapsellista ja sanoi mulle myös aika monesti, että ei maalaukseni ja piirustukseni mitenkään kummoisia ole.  Kertoi jollekin kaverillensakin minun kuullen kahvipöydässä, että tyttö piirtelee, ja käytti sanoja "ei mitenkään erityisiä" ja nauroi päälle. 

Vähitellen harrastus hiipui 

Isäsi ei vähätellyt sinun töitäsi vaan ettei liikaa retostele toisille miehille paremmuuttaan joilla ilmeisesti myös lapsia. Ettei loukkaa heitä taas. Heidänkin lapset piirtää. Mutta niin paljon sinun tekemiset kuitenkin kiinnosti että oli niistä iloinen.

Ei ollut. Sen toisen miehen lapsi oli äärettömän taitava. Kympin lapsi, arkkitehti nykyään. Olen aina ollut pelkkä keskinkertaisuus kaikessa.

Vierailija
22/22 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei ihan tyhmä lapsi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kuinka lapsena kesäisin askartelin kaikenlaista, keräsin metsistä oksia ja rannoilta kiviä ja tein vaikka mitä. Maalasin myös lasimaalauksia ja tein tilkuista kaikenlaista. Äiti kannusti ja hankki tarvikkeitakin, mutta isän mielestä oli turhaa, tyhjänpäiväistä ja lapsellista ja sanoi mulle myös aika monesti, että ei maalaukseni ja piirustukseni mitenkään kummoisia ole.  Kertoi jollekin kaverillensakin minun kuullen kahvipöydässä, että tyttö piirtelee, ja käytti sanoja "ei mitenkään erityisiä" ja nauroi päälle. 

Vähitellen harrastus hiipui 

Isäsi ei vähätellyt sinun töitäsi vaan ettei liikaa retostele toisille miehille paremmuuttaan joilla ilmeisesti myös lapsia. Ettei loukkaa heitä taas. Heidänkin lapset piirtää. Mutta niin paljon sinun tekemiset kuitenkin kiinnosti että oli niistä iloinen.

Väärin. Sen kaverin poika oli ikäiseni ja  kympin piirtäjä. Ihan täydellinen lahjakkuus joka asiassa. Soitti hyvin pianoa, maalasi, matemaattisesti äärettömän lahjakas.  On edelleenkin ja melkein ainoa nuoruuden kavereista, joihin pidän edes vähän yhteyttä, vaikkei olla vuosikymmeniin tavattukaan

Vertailukohta siis. Ikävää mutta oma tyylisi voinut olla hieno myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä