Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten kuntien asukkaat: miten kepu on teitä auttanut?

Vierailija
13.02.2023 |

Kysyn ihan oikeasti, tarkoitus ei ole vääntää tästä veetuiluketjua. Kepu ainakin sanoo ajavansa maaseudun ja pienempien kuntien etua. Tekeekö se niin? Millä tavalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, mutta sen sijaan olen tullut kepulaisen kiusaamaksi ja traumatisoimaksi. Kepu on demonipuolue.

Vierailija
2/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummitäti asuu Urjalassa. Se ei ole koskaan ollut kiinnostunut politiikasta, mutta sen mies on jonkun verran puuhastellut sikäläisen kepun kanssa. Pyysivät miestä ehdokkaaksi, se ei lähtenyt. Sitten ne pyysi mun kummitätiä. 

Kun se kertoi asiasta, kaikkia nauratti. Se sanoi, ettei ennen ole äänestänyt, mutta nyt äänestää kepua vastaan. 

ps sen kanta oli, että ne kepulaiset keskittyy auttamaan toistensa firmoja, ei itse kuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, mutta sen sijaan olen tullut kepulaisen kiusaamaksi ja traumatisoimaksi. Kepu on demonipuolue.

Ei yllätä. Mutta aloin vaan miettiä, että kai ne nyt jotain hyvääkin on joskus tehneet. Vai onko?

Vierailija
4/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jäädä tää ketju lyhyeksi. Kepun kannatus on paljon pienempi kuin landella asuvien määrä. Taitaa kertoa kaiken mitä tarttee tietää.

Vierailija
5/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän oli uusimpana nerokkaana ideana rakentaa junarata Lapin halki Norjan satamiin.

Sitä ennen Kulmunilla oli nerokas idea, että Suomen pitäisi aloittaa oma avaruusohjelma kuuraketteineen.

No, pääasiassa Kepu tyytyy kunnanjohtajien, valtuustojen, kuntainliittojen, hyvinvointialueiden, AVI ja ELY -keskusten korkeasti palkattujen virkamiesten ja valtuutettujen paikkojen täyttöön.

"Pidetään koko Suomi asuttuna".

Vierailija
6/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun omistajaluokka kuuluu Kepuun. Keskivertoa suuremmat omistukset, niin sitä todennäköisemmin.

Kepulaisilla on maatiloja, metsätiloja, metsästys- ja kalastusoikeuksia. Jos olet muissa palkkatöissä tai työtön ja asut maalla, ei Kepu puolusta oikeuksiasi.

Vierailija
7/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun omistajaluokka kuuluu Kepuun. Keskivertoa suuremmat omistukset, niin sitä todennäköisemmin.

Kepulaisilla on maatiloja, metsätiloja, metsästys- ja kalastusoikeuksia. Jos olet muissa palkkatöissä tai työtön ja asut maalla, ei Kepu puolusta oikeuksiasi.

Jotain tällasta vähän pelkäsinkin. No, en jää kaipaamaan. On ollut sen verran härskiä touhua tällä porukalla.

ap

Vierailija
8/8 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi