Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietääkö naiset enemmän huonoa käytöstä komeilta miehiltä?

Vierailija
12.02.2023 |

Mietinpä vain kun naiset ei oikein suutu minulle. On vain sellaista no höh, vai niin, ei kai, just ja sellaista.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl semmosta pikkusta hyväntahtoista piruilua

Kuulostaa äärimmäisen rasittavalta, ehkä joku miestä rumempi ja vähän epätoivoinen nainen jaksaa tuollaista?

Vierailija
42/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää käytöstä en siedä keneltäkään, hieman kömpelöä keneltä vaan. Eli en siedä komeilta enempää.

Vierailija
44/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät komeilta. Ulkonäöllä ei ole naisille niin suurta merkitystä.

Varakkailta miehiltä moni näyttää sietävän huonoa käytöstä.

Vierailija
45/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, tämän keskustelun perusteella olen ehkä liian itseruoskivasti tuominnut itseni naisettomuuteen. Olen kroonisesti työtön ja siksi ajatellut olevani kelpaamaton. Naiset, siis muut kuin äitini ovat useasti sanoneet minua komeaksi tai hyvännäköiseksi.

Nyt alkaa kyllä olla jo ikää, että enää ulkonäköni ei ole enää samanlainen valtti kuin se olisi ollut vaikka 10 vuotta sitten. Jos olisin silloin toiminut, niin minulla voisi siis olla nyt nainen, jonka vuoksi vaatuuntuntonikin olisi kohonnut ja olisin töissä, eli minulla olisi nyt tulojen ansiosta myös tehokkaampi pc.

M42

Vierailija
46/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset siettää pettämistä ja pahoinpitelyä jos ovat komean miehen kanssa päässeet yhteen.

Vierailija
47/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että naiselta on yhteiskunnan mielestä edes ok näyttää suuttumusta saati vihaa. Joten sen sijaan, että naiset olisivat heti nyrkit pystyssä tai viiltämässä välittämästi sanallisesti, he vaan lyhentävät vastauksiaan ja kaikkoavat, yhteydenpidot loppuu ja sellaiset passiiviset keinot käytetään. 

En lähde kouluttamaan miestä, olipa se komea tai ruma. Sillä pitää olla käytöstavat kunnossa ja hyvä mieli, olen nähnyt tarpeeksi kuskuspäit. 

Vierailija
48/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihmisen ulkonäkö on kuori, jonka kiinnostavuus vaihtelee ihmisen käytöksen ja persoonallisuuden mukaan. Komeuden ja kauneuden voi tehokkaasti pilata olemalla karsea. Sitten taas vaatimattomamman näköinen voi käytöksellään ja persoonallaan kohentaa itseään todella paljon. 

Huonoa käytöstä en jaksaisi, vaikka ulkokuori olisi millainen. Kuvittelisin, ettei hyvännäköinen, mutta karmea ihminen saa ympärilleen kovin fiksua ja hänestä aidosti kiinnostunutta seuraa. Onneksi suurin osa ihmisistä on mukavia, ja fiksujakin on aika paljon! 

Vierailija
49/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiltä ihmisiltä siedetään huonoa käytöstä enemmän kuin rumilta, ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
50/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itsellä pääsi hiukset vähän kasvamaan pitkiksi ja epäsiistiksi ja huomasin, että minuun suhtauduttiin jotenkin välinpitämättömästi ja välttelevästi liikkuessani mestoilla. Kun viimein sain asiakseni käydä parturissa, niin heti ensimmäiset kaksi kohtaamaani naista suorastaan hymyilivät  minulle. Ehkäpä ulkonäöllä on merkitystä, vaikka olenkin yksi hevonper*e oli kampaus mikä vaan.

Vierailija
51/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiltä ihmisiltä siedetään huonoa käytöstä enemmän kuin rumilta, ihan sukupuoleen katsomatta.

Juurikin näin. "Halo effect" on tosiasia.

Vierailija
52/52 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän nuoret naiset sietävät huonoa käytöstä vain erittäin harvoilta ja tarkkaan valituilta miehiltä.

Jos 170cm pitkä pottunokka perus Pertti yrittää yhtään kukkoilla, nykynaiset kyllä laittavat hänet kuriin ja nuhteeseen alta aikayksikön. Mutta 190cm pitkältä ja komealta mieheltä samat naiset sietävät lähestulkoon mitä tahansa sikailua, pettämistä, valehtelua ja vaikka mitä.

Hyvä ulkonäkö ostaa paljon etuoikeuksia.

Sehän on selvä ettei isommille suuta soiteta, voi sattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä