Sietääkö naiset enemmän huonoa käytöstä komeilta miehiltä?
Mietinpä vain kun naiset ei oikein suutu minulle. On vain sellaista no höh, vai niin, ei kai, just ja sellaista.
Kommentit (52)
Se on naisten oma asia, jos haluaa sietää pottuilua tai muuta huonoa käytöstä. Parempaakin olisi, mutta jos ulkonäkö on tärkeää niin joskus tarvii tehdä kompromisseja.
Naiset katsovat huonoa käytöstä läpi sormien, koska eivät halua luopua "alfasta". Jos on ruma mies, niin oikein hakemalla haetaan tappelua/riitaa, jotta voisi äkkiä erota.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin komeiden seurassa valppaampi ja epäileväisempi. En katsonut heiltä pienintäkään huonoa käytöstä läpi sormien. Oli jostain syntynyt sellainen mielikuva että komeat ovat itsekeskeisiä sikoja. Tämä oli ihan pelkkää ennakkoluuloa, joka osoittautui vääräksi. Ulkonäöstä ei voi juurikaan päätellä luonnetta.
tää on tosi kiva!
Tästä päätellen olen todella komea
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsovat huonoa käytöstä läpi sormien, koska eivät halua luopua "alfasta". Jos on ruma mies, niin oikein hakemalla haetaan tappelua/riitaa, jotta voisi äkkiä erota.
vahingossako sellanen 'ruma' mies löytyy kainalosta? miten tiiän oonko ite tollanen alhva miesten ihanne mies?
Vierailija kirjoitti:
Komeuden, itsevarmuuden ja jännyyden painoarvo naisten valinnoissa on niin suuri, että sellaiselle miehelle annetaan paljon anteeksi.
Kyllä, mutta tuon lisäksi komean miehen käytöstä tulkitaan positiivisemmin. Kun ruma ja komea mies käyttäytyvät täsmälleen samalla tavalla, nainen pitää komeaa miestä itsevarmana ja rumaa miestä ylimielisenä mulkerona.
Aika paljon riippuu siitä kuinka hyvä mies on vääristämään todellisuutta omaksi edukseen. Taito tuoda oma näkökulma positiivisesti esiin ja herättää empatiaa ja ihailua on tärkeää. Nämä tyypit menestyvät myös työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeuden, itsevarmuuden ja jännyyden painoarvo naisten valinnoissa on niin suuri, että sellaiselle miehelle annetaan paljon anteeksi.
Kyllä, mutta tuon lisäksi komean miehen käytöstä tulkitaan positiivisemmin. Kun ruma ja komea mies käyttäytyvät täsmälleen samalla tavalla, nainen pitää komeaa miestä itsevarmana ja rumaa miestä ylimielisenä mulkerona.
oma kokemus edelleen on että mua pidetään helpommin ylimielisenä kuin muita mun mielestä kiinnostavampia sellaset ihmiset on kun niistä loistaa jokin sisältäpäin
Eli mikäli tiedät olevasi itsekäs porsas niin sinun kannattaa olla komea tai kaunis siten saat kauemmin olla, kuin ellun kana.
Siis pelkkä fb niin en välitä yhtään jos osaa edes suorituksensa ajan käyttäytyä ja sen jälkeen poistua. Muutoin pitää osata käyttäytyä ulkonäöstä riippumatta! Miksi edes kysyt tuollaista.
Minua ovat kohdelleet komeat miehen ihan hyvin, mutta kaksi ylipainoista huonosti. Olen päätellyt, että heillä on huono itsetunto ja sen myötä epävarma ja aggressiivinen luonne?
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin komeiden seurassa valppaampi ja epäileväisempi. En katsonut heiltä pienintäkään huonoa käytöstä läpi sormien. Oli jostain syntynyt sellainen mielikuva että komeat ovat itsekeskeisiä sikoja. Tämä oli ihan pelkkää ennakkoluuloa, joka osoittautui vääräksi. Ulkonäöstä ei voi juurikaan päätellä luonnetta.
Tämä. Itsekin olin sitä tylympi, mitä komeampi mies. Sitten jouduin opiskeluun liittyvän harjoittelun vuoksi paljon tekemisiin erään todella komean miehen kanssa. (Oikeasti oli työskennellyt mallinakin). Oli todella mukava, huomaavainen ja älykäs enkä päässyt tylyimmälläkään käytöksellä hänestä eroon. Happily ever after.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon riippuu siitä kuinka hyvä mies on vääristämään todellisuutta omaksi edukseen. Taito tuoda oma näkökulma positiivisesti esiin ja herättää empatiaa ja ihailua on tärkeää. Nämä tyypit menestyvät myös työelämässä.
ei asioita kannata vääristää se on kaasulamputusta jo ja kyllä tollanen taito on hyödyks mutta ei niin paljoa avainasemassa kun ihmisten käytön syntetoimista ymmärtämättömät luulee. ihmisiin vaikuttaminen on niin hieno taito miksei sitä käyttäisi hyvin? pakkomielteinen tarvii olla jos tohon tarvii turvautua
Vierailija kirjoitti:
Minua ovat kohdelleet komeat miehen ihan hyvin, mutta kaksi ylipainoista huonosti. Olen päätellyt, että heillä on huono itsetunto ja sen myötä epävarma ja aggressiivinen luonne?
tän oon kanssa huomannu valitettavasti, että huonoille kasautuu huonoja piirteitä ja hyvillä hyvät vaikka intuitiivisesti luulisi jonkinlaista kellokkäyrää mukailevan
m28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma kokemus edelleen on että mua pidetään helpommin ylimielisenä kuin muita mun mielestä kiinnostavampia sellaset ihmiset on kun niistä loistaa jokin sisältäpäin
Koe ihan mitä haluat, mutta sädekehävaikutus on kattavasti tutkittu ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sietää. Muistelkaapa kuinka Sointu Borg kertoi parisuhteensa alkaneen...
Mutta eihän sen mies ole komea? :D
Kyl semmosta pikkusta hyväntahtoista piruilua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sietää. Muistelkaapa kuinka Sointu Borg kertoi parisuhteensa alkaneen...
Ai Solonenko? onhan se. Komeat kasvonpiirteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Solonenko? onhan se. Komeat kasvonpiirteet
No ei todellakaan ole. Possun näköinen.