Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian esitellä uusi kumppani 15-v. lapselle?

Vierailija
12.02.2023 |

Kuinka pian voi esitellä uuden kumppanin 15-v. tytölleni?

Kyselen tätä, koska erosin vuosi sitten 25 v kestäneestä suhteesta. Ja tiedoksi: erosin väkivallan takia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odotin siihen kun lapsi täytti 18 eli kuusi vuotta. Olin päättänyt kun lapsi on eroon syytön niin en sekoita hänen elämää enempää ja deittailin hänen ollessa isällään ja aloin seurustella vasta tuolloin.

Hyvä niin, ei teinit halua mitään äidin miesystäviä tavata, saatika kotiin jotain outoa ihmistä vaikka tämä kohtelias olisikin.

Sinä olet järkevä. Olen lopen kyllästynyt erääseen tuttavaan, joka esittelee lapselleen uuden isän vuoden välein.

Vierailija
22/24 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on hakattu 25 vuotta ja meni vain vuosi uuden saaliin löytämiseen?

jep jep

Mitäs sulle sitten on käynyt kun sisälukutaito on noin luokattoman huono?

Vuosi sitten erottu

Parisuhde 25 vuotta

erosi väkivallan takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun suhde on vakiintunut. Nuoren on hyvä nähdä, että jatkat omaa aikuisen elämääsi ja kaikki on hyvin.

Vierailija
24/24 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun suhde on vakiintunut. Nuoren on hyvä nähdä, että jatkat omaa aikuisen elämääsi ja kaikki on hyvin.

Lapsen ja nuoren pitää saada kasattua ja järjestettyä oma elämänsä eron jälkeen, jotta voi jatkaa omaa elämäänsä ja kokea, että kaikki on hyvin. On ihan eri näkökulma, kuin huomata, että aikuisella elämä jatkuu, vaikka lapsen tilanne saattaa olla pahasti hajallaan. Ei se, että äiti on löytänyt uuden kumppanin välttämättä ratkaise lapsen ja nuoren tilannetta. Itsekin toivon näin vuosien päästä, että olisin ollut lapseni suhteen viisaampi ja herkkäkorvaisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän