Mistä löydän erilaisen laminaatin lattiaan?
Pitäisi vaihtaa uusi lattia. Ajatuksena parketti tai laminaatti, mutta hintoja katsellessani olen todennut, että valinta on laminaatti... Pitää sopia yhteen lattialämmityksen kanssa. Muovinen ei käy.
En kestä kaikkia kelmeän puun näköisiä ja värisiä kuoseja. En ole myöskään kiinnostunut laattalattian näköisestä laminaatista. Haluaisin jotain muuta, mutta en tiedä mitä muuta. Onko joku nähnyt jossain jotain erilaista kuosia? Saisinko vinkin?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parkettiakin saa ihan ok hinnalla, miksi laittaisit laminaattia ollenkaan?
Niin tämmöistä tahtoisin: https://timberwise.fi/tuote/burgundy/
Mut mulla ei oo 15 000 euroa laittaa materiaaliin.
Ajattelin käyttää materiaaliin n. 2000 e.
-ap-
Osta halvempaa tammiparkettia, kestää paremmin, ei naarmunnu niin helposti. Mitä järkeä on laittaa lattia halvalla vain sen takia, että haluaa jonkun tietyn sävyn.
Mutsilla oli tumman 3 sauvainen parkettilattia ennen ja siinä näkyi kaikki ja oli alkuinnostuksen jälkeen oikeastaan ruma. Vesivahingon takia piti laittaa lattiat uusiksi ja valittiin 2 sauvainen tammiparketti vaaleahko ei mikään kellertävä ja itse ainakin tykkään niin paljon, että haluaisin omaan kotiinkin samanlaisen.
No kyl mulle se lattian ulkonäkö on se, mistä lähden liikkeelle. Mähän katselen sitä joka päivä..
Minulle tärkeää myös se, miltä lattia tuntuu jalan alla. Kokeile muutamaa vaikka kaupassa ja päätä sitten.
Paljain jaloin ja sukat jalassa.
Ei ikinä laminaattia. Heikentää asunnon arvoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
On kyllä hieno kun katsoin yhtä toista kuvaa.
Sulla nyt vaan liian vähän euroja että saisit mitään erikoista.
Ihan turhaa muut täällä sulle aukoo päätänsä.
Kannattaisikohan käydä katselemessa laattakaupoista valikoimaa. Googleen vaikka: lattialaatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
On kyllä hieno kun katsoin yhtä toista kuvaa.
Sulla nyt vaan liian vähän euroja että saisit mitään erikoista.
Ihan turhaa muut täällä sulle aukoo päätänsä.
Löysin joskus muinoinkin erikoista edullisesti, ja nyt ei niin erikoistakaan tarvitse olla, yksivärinenkin olisi kiva yllätys! Joskus katselin saksalaisen nettikaupan (halpoja) laminaatteja joihin oli printattu vaikka mitä, mutta en millään enää löydä ko. sivua. Jatkan kyllä itse etsimistä, että onneksi tämän palstan anti ei ole mun ainoa toivo :) -ap-
Vierailija kirjoitti:
Laita vinyyli.
Laitan sen kaatopaikalle.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan käydä katselemessa laattakaupoista valikoimaa. Googleen vaikka: lattialaatta
No ei varmaan kannata, jos etsii parkettia tai laminaattia.
Tummat lattiat on pois muodista. Ylijäämiä saa varmasti halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Tummat lattiat on pois muodista. Ylijäämiä saa varmasti halvalla.
Onko sulla ideaa, mistä tämmöisiä ylijäämiä voisi etsiä?
Mammapalstalta kyllä löytyy tänään paljon lattiamateriaaleja.
Maksu pitää suorittaa tilattaessa.
Joissakin kierrätyskeskuksissa on ylimääräiseksi jääneitä laattoja tosi edullisesti. Itse sain eurolla kappale hienoja kuviolaattoja.
En ole ikinä omistanut laminaattilattioita enkä ymmärrä niiden viehätystä. Onko se se halpa hinta?
Aina valinnut joko aitoa puuta tai laattaa - laadukkaita ja kestäviä materiaaleja, mitkä kestää aikaa ja elämää.
Minulle tärkeää myös se, miltä lattia tuntuu jalan alla. Kokeile muutamaa vaikka kaupassa ja päätä sitten.