Pandemia, sota, ufot... mitä seuraavaksi?
Olisko vielä joku henkinen maailma ja varmasti löydetyt kummitukset vai mikä olis?
Kommentit (39)
Vedenpaisumus ja heinäsirkat varmaan..
Maanjäristyskin jo oli. Entä tulivuori tai tsunami?
Triffidit! sellaset kamalat kasvit, jotka valtaa joka paikan!
mitä seuraavaksi? humanoidit tulevat leijumaan metrin korkeudella eteemme liikkuen äänettömästi kohti meitä!
Ilkka Vainio avautuu hurjasta kokemuksesta – Väittää kohdanneensa humanoidin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/73c7cd73-a482-4d0e-8075-342cef…
En mä jaksa. Ei nuo muhun toimi. Tiedän kyllä, mutten jaksa innostua. Mikään ei mene enää läpi.
Asteroiditörmäys olisi se viimenen niitti.
Vierailija kirjoitti:
Iltiksessähän oli jo tänään, kun valtavat heinäsirkat hyökkäsivät jossain espanjalaisessa urheilutapahtumassa katsomoon.
Mä reagoisi asiaan tyyliin aha.
Nuo pellehommat tiedetään.
Noin asiallisesti luulen että seuraava on taktiset ydinaseet.
Ei siinä koko maailma räjähdä. Venäjä esim käyttää niitä, ja jenkit vastaavat samanlaisilla ja näin.
Ihmisiä kuolee paljon, mutta maailmanloppua ei tule.
Seuraavaksi Vasemmisto irtisanoutuu velkavetoisesta politiikasta ja Setasta.
Minun mielestäni ensimmäinen vaihe oli nämä kansainvaellukset. Ei sen kummemmin selitelty miksi ja miten. Käskettiin vaan rakastaa tuntemattomia tulijoita samoin kuin omia perheenjäseniä. Ennen kaikkea suu piti pitää kiinni.
Onko tää oikea hetki tulla kertomaan, että eilen katselin droonia leijailemassa peltojen yläpuolella keskellä suomalaista maalaismaisemaa? Oli vaan niin hiton kylymää, etten jaksanut kytätä sitä kovin kauaa, ja lähdin sisälle saunaan. Ja pimeetäkin oli, en viitsinyt kaivaa puhelinta esiin, että olisin kuvannut.
afaer kirjoitti:
se eka oli plandemia
Ja muutko ei?
afaer kirjoitti:
se eka oli plandemia
Ja sotakin mielikuvitussota?
Vierailija kirjoitti:
Vedenpaisumus oli ja meni, siitä toisteena mm sen seurauksena tullut jääkausi ja sen jäljet
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi netti romahtaa.
Ehkäpä ei. On niin suuret rahat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Triffidit! sellaset kamalat kasvit, jotka valtaa joka paikan!
Joo, ne on naamioituneena peikonlehdiksi kodeissa. Pitäkää varanne, kohta ne ryhtyy kapinoimaan.
sotketaan hyönteismurskalla elintarvikkeita, ja ihan turhaan
Moni varmaan menettäisi elämänsä tarkoituksen, jos ei koko ajan olisi jotain pelättävää.