Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukuisat ufot ovat saapuneet USA:n ilmatilaan ja nyt Kiinakin ilmoitti avaruusolioista

Vierailija
12.02.2023 |

Tämä on erittäin vakavaa.

Kommentit (421)

Vierailija
341/421 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän mummo eli 90-vuotiaaksi ja sanoi aina, että ei ole nähnyt mitään yliluonnollista.

Mummoni eli 95-vuotiaaksi. Hän kertoi, että näki kerran ufon. Se oli pieni ja lensi jossain puiden latvojen korkeudella. Hän myös aavisti asioita ennalta.

Näen itse enneunia kuukausittain. Jotkut ovat niin tarkkoja, että en keksi niille muuta selitystä kuin sen, että tiedän asiat ennalta. Luulen myös, että olen joskus ollut avaruusaluksessa. Kehossani on edelleen niin outo jälki mahdollisesta abduktiosta.

Vierailija
342/421 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina vain Usaan? Järvilomalle Michiganiin?

Ja miksi aina erämaa, kuten Arizona, Nevada, New Mexico tai Alaska.

Toisaalta jos kyse olisi vakoilusta, mitä järkeä erämaata on vakoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/421 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä kolmesta viimeisestä ei ole julkaistu minkäänlaista kuvaa? Kuten siitä ensimmäisestä julkaistiin.

No nyt ne ei enää olekaan wolkkarin kokoisia eikä sylinterin

muotoisia vaan kaikki ovatkin muuttuneet tarkemmissa tutkimuksissa

SÄÄTUTKIMUSPALLOIKSI.

Asia loppuunkäsitelty.

Lähde?

MTV3 Uutiset klo22.00

Vierailija
344/421 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään Jumalaa eikä ufoja.

Sanomassa nyt uskotaan vaikka ja mitä se ei yllätä, mutta ollaan nyt kuitenkin trollaamatta muita ihmisiä.

Vierailija
345/421 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoon kaapattu kertoo.

Vierailija
346/421 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä havaintoja on raportoitu kautta aikain, ja syystä tai toisesta raporttien määrä nousee huippuunsa aina suurten sotien aikaan. Ovatko sitten vakoilupalloja, sääpalloja, teekkaripiloja, enkeleitä tai ulkoavaruudesta, nämä eivät sinällään ole mitenkään uusi tai erikoinen ilmiö. Vähänkään historiaa seurannut näitä olisi viimeksi kuluneet vuodet todennäköisesti jo odottanut.

Lähimmät vuodet ihmiskuntaa kokonaisuutena on koetellut sairauksista, luonnonmullistuksista ja sodista aiheutuva stressi. Samaan aikaan tiedonvälitys on ottanut valtavia harppauksia taas uudelle tasolle, tieto saavuttaa meidät lähes reaaliajassa, enää ei välttämättä ole edes tuntien tai minuuttien viivettä jatkuvassa informaatiotulvassa. Media nostaa meitä todennäköisimmin kiinnostavat aiheet näkyvästi esille, ja samalla tulee luoneeksi mielikuvan siitä, kuinka jokin ilmiö on uusi ja odottamaton, vaikka se olisikin todellisuudessa jo vanha ja tuttu. Näitä objekteja on todellakin havaittu jo vuosisatojen ajan, mutta tämänhetkinen kiristynyt maailmantilanne saa mediat, ja meidät siinä mukana, kiinnittämään näihin enemmän huomiota ja etsimään näille järkiperäistä syytä. Helpoin reitti on syyttää ulkoavaruuden olentoja, ei ole todistustaakkaa. Jos myönnetään, että ne ovat maasta peräisin, joudutaan miettimään kuka ne on lähettänyt, ja mitä varten.

Vierailija
347/421 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,miksi ei tule uffelot Suomeen tänne maailman onnellisimpaan maahan. Aina jonnekin muualle ,pöh,haluan ne tänne . Villasukkien luvattuun maahan :D

Vierailija
348/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt jo pösilöt että extraterrestiaaliset tahot eivät ole kyseessä näissä tapauksissa.

Kyse on epädemokraattisten valtioiden harjoittamasta vakoilusta.

Noilla ilmakehässä olevilla laitteillahan saa paljon paremmin kuvattua ja tarkkailtua maanpäällisiä kohteita, ja imuroitua tietoliikennedataa kuin satelliittien avulla.

Vierailija
349/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän mummo eli 90-vuotiaaksi ja sanoi aina, että ei ole nähnyt mitään yliluonnollista.

Mummoni eli 95-vuotiaaksi. Hän kertoi, että näki kerran ufon. Se oli pieni ja lensi jossain puiden latvojen korkeudella. Hän myös aavisti asioita ennalta.

Näen itse enneunia kuukausittain. Jotkut ovat niin tarkkoja, että en keksi niille muuta selitystä kuin sen, että tiedän asiat ennalta. Luulen myös, että olen joskus ollut avaruusaluksessa. Kehossani on edelleen niin outo jälki mahdollisesta abduktiosta.

Missä sulla on jälki? Irtooko sinusta joskus metallinpalasia? Monet kokevat tuota, ja kappaleita tarkastellessaan saattavat huomata, että niissä lukee jotain. Tyyliin jonkun tutkimuslaitoksen nimi.

Vierailija
350/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kiinalaisia vakoilulaitteita jotka löytyy nyt helpommin kun jenkit ovat kalibroineet laitteitaan tämän seurauksena. Siinä ei ole mitään uutta että kiinalaiset vakoilee jenkkejä. Jenkit itse vakoilee kiinalaisia. Eikös tuo pallo ilmestynyt juuri ennen state of the union -puhetta? Kiinalaiset trollasi Bidenia, koska oikeasti kiinalainen vakoilu tapahtuu paljon kehittyneemmillä laitteilla. Kuten satelliteilla. Ja onnistuivatkin trollauksessaan, koska nyt Marjorie Taylor Green sai syyn huutaa taas kitarisat väpättäen että en usko teitä, kun sille yritettiin selittää asiaa.

Vierailija
351/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
352/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blåkullan noidat ajattelivat tänä vuonna jättää luudat eteiseen ja harjoitteluvat nyt matkantekoa kuumailmapalloilla. Ei hyvältä näytä, ohjattavuus ja nopeus eivät ole luudan vertaisia. Varmaan palata vanhaan, hyvintoimivaan lentoluutaan.

Vierailija
353/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina vain Usaan? Järvilomalle Michiganiin?

Ja miksi aina erämaa, kuten Arizona, Nevada, New Mexico tai Alaska.

Toisaalta jos kyse olisi vakoilusta, mitä järkeä erämaata on vakoilla?

Missäs luulet että USA suorittaa ydinkokeensa - kaupungissa vai erämaassa?

Vierailija
354/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt jo pösilöt että extraterrestiaaliset tahot eivät ole kyseessä näissä tapauksissa.

Noilla ilmakehässä olevilla laitteillahan saa paljon paremmin kuvattua ja tarkkailtua maanpäällisiä kohteita, ja imuroitua tietoliikennedataa kuin satelliittien avulla.

Joo, tämä on todennäköisintä skenaario.

Mutta saahan sitä höpöttää.

Pitkästä aikaa on mahdollisuuksia vitsailla.

Ihan liikaa on tullut vaan sellaista kuraa, että ei ole hirveästi naurattanut. Ensin korona ja sitten Ukrainan sota. Turkin maanjäristys kun vielä.

Nämä ufot tuntuvat varsin harmittomilta kaiken kuran jälkeen.

Vierailija
355/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään avaruusoliota ei ole nähty vielä niissä.

Vierailija
356/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blåkullan noidat ajattelivat tänä vuonna jättää luudat eteiseen ja harjoitteluvat nyt matkantekoa kuumailmapalloilla. Ei hyvältä näytä, ohjattavuus ja nopeus eivät ole luudan vertaisia. Varmaan palata vanhaan, hyvintoimivaan lentoluutaan.

Tämä on ikävää, mutta samalla huvittavaa.

https://images.app.goo.gl/UaHq3xehFF6fz6D48

"Balloon rides cancelled until further notice"

Vierailija
357/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräät suurvallat pelaavat täysin eri säännöillä ja elävät eri todellisuutta kuin Eurooppa, USA ja suurin osa Afrikan ja Etelä-Amerikan maista.

Jos aihe kiinnostaa, voi vaikkapa unohtaa netin (tieto valvottua ja osin vääristeltyä sekä rajattua) ja mennä ihan tavalliseen kirjastoon, josta löytyy hyviä teoksia monille vieraammista valtapiireistä.

Sano nimet.

Vierailija
358/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitsitkö laittaa yhden kohtsillaan toteutuvan ennustuksen, niin kaikki tietävät että etä ole vain pskaa jauhava hörhö?

Vierailija
359/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitsitkö laittaa yhden kohtsillaan toteutuvan ennustuksen, niin kaikki tietävät että etä ole vain pskaa jauhava hörhö?

etä =et. hupsis.

Vierailija
360/421 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän palsta on parasta viihdettä pitkään aikaan ,ei niin vakavaa :) Tottakai tiedetään,eihän nuo ole ulkoavaruuden aluksia ,mutta hauskaa kerrankin lukea saittia jossa saa hymyn huulille lukiessa tämän kaiken mm.sodan vierellä.