Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:n mukaan Marin on äärimmäisen taitava poliittinen strategi joka hahmottaa poliittisen pelin eri palaset tosi tarkasti

Vierailija
12.02.2023 |

Marin esiintyy julkisuudessa korostetun ideologisena poliitikkona, mutta käytännön päätöstilanteissa hän ei välttämättä ole lähimainkaan niin ideologinen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäinkin mielenkiintoista seurata, kuinka mikä tahansa Marinin kehuminen saa aikaan ps-mammojen peräpään sanaisen arkun avautumisen ja päästää aidot white trash-jutut valloilleen.

Vierailija
22/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäinkin mielenkiintoista seurata, kuinka mikä tahansa Marinin kehuminen saa aikaan ps-mammojen peräpään sanaisen arkun avautumisen ja päästää aidot white trash-jutut valloilleen.

PS-,mammoja varmaankin, mutta enemmänkin vielä tuota SKE:n ja VKK:n putinistimuijaporukkaa, Vapuden liitossa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mä äänestän nyt persuja. Pitäkööt demarit tunkkinsa.

Vierailija
24/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulalla korva kertoo aika pahasta hahmotushäiriöstä. En minä tiedä mitä siellä ollaan minulle kuiskailtu, joo. Itse oli kuulemassa juuri siinä.

Vierailija
25/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS-,mammoja varmaankin, mutta enemmänkin vielä tuota SKE:n ja VKK:n putinistimuijaporukkaa, Vapuden liitossa myös.

Sekä putrinistieduskuntavaaliehdokas Panu:

Panu Huuhtanen: Posts | VK

wall361180568

Panu Huuhtanen: Posts. ... Ans ku mä arvaan L*rtt* Sannikka valmistautuu vaalitappioon ja uskollisimmille kavereille leivotaan pakastevirat uudessa ...

Nyt lähti uusi paita tilaukseen | Panu Huuhtanen | VK

29.8.2022 — Panu Huuhtanen. back to profile ... L*rtt* Sannan paidassa pitäisi olla SEX DRUGS ROCK'N ROLL AND LSDP FOR EWER. 2. Like Show likes.

Vierailija
26/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Mä äänestän nyt persuja. Pitäkööt demarit tunkkinsa.

Haluat siis vahvistaa tälläkin viestillä yleistä käsitystä, että persua äänestää jääräpäinen hölmö? 

Vierailija
27/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti se lienee?

Vierailija
28/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut epäillä että Marin on humanoidi.

Vierailija
29/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tällä hallituskaudella on otettu velkaa 40 miljardia. Velka menee suoraan sdp:n ja Mariinin piikkiin. Lisäksi Eu:lle on luvattu lähes 7 miljardia, joka tulee aikanaan maksuun. Tämä siis Mariinin "loistava neuvottelutulos". Soteratkaisun hintaa ei tiedä kukaan, mutta 700 miljoonaa pyydetään, vaikka homma ei ole edes kunnolla käynnissä!

Ei ihme, että hyvinvointivaltion perustukset huojuvat.

Ja kyllä, Nariin on hinkumassa jatkokaudelle samoilla lähtökohdilla "arvoperusteisesti" 🤣! Melko kylmäävää!

Vierailija
30/30 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂