HS:n mukaan Marin on äärimmäisen taitava poliittinen strategi joka hahmottaa poliittisen pelin eri palaset tosi tarkasti
Marin esiintyy julkisuudessa korostetun ideologisena poliitikkona, mutta käytännön päätöstilanteissa hän ei välttämättä ole lähimainkaan niin ideologinen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
On erittäinkin mielenkiintoista seurata, kuinka mikä tahansa Marinin kehuminen saa aikaan ps-mammojen peräpään sanaisen arkun avautumisen ja päästää aidot white trash-jutut valloilleen.
PS-,mammoja varmaankin, mutta enemmänkin vielä tuota SKE:n ja VKK:n putinistimuijaporukkaa, Vapuden liitossa myös.
Kaulalla korva kertoo aika pahasta hahmotushäiriöstä. En minä tiedä mitä siellä ollaan minulle kuiskailtu, joo. Itse oli kuulemassa juuri siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäinkin mielenkiintoista seurata, kuinka mikä tahansa Marinin kehuminen saa aikaan ps-mammojen peräpään sanaisen arkun avautumisen ja päästää aidot white trash-jutut valloilleen.
PS-,mammoja varmaankin, mutta enemmänkin vielä tuota SKE:n ja VKK:n putinistimuijaporukkaa, Vapuden liitossa myös.
Sekä putrinistieduskuntavaaliehdokas Panu:
Panu Huuhtanen: Posts | VK
wall361180568
Panu Huuhtanen: Posts. ... Ans ku mä arvaan L*rtt* Sannikka valmistautuu vaalitappioon ja uskollisimmille kavereille leivotaan pakastevirat uudessa ...
Nyt lähti uusi paita tilaukseen | Panu Huuhtanen | VK
29.8.2022 — Panu Huuhtanen. back to profile ... L*rtt* Sannan paidassa pitäisi olla SEX DRUGS ROCK'N ROLL AND LSDP FOR EWER. 2. Like Show likes.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Mä äänestän nyt persuja. Pitäkööt demarit tunkkinsa.
Haluat siis vahvistaa tälläkin viestillä yleistä käsitystä, että persua äänestää jääräpäinen hölmö?
Jo tällä hallituskaudella on otettu velkaa 40 miljardia. Velka menee suoraan sdp:n ja Mariinin piikkiin. Lisäksi Eu:lle on luvattu lähes 7 miljardia, joka tulee aikanaan maksuun. Tämä siis Mariinin "loistava neuvottelutulos". Soteratkaisun hintaa ei tiedä kukaan, mutta 700 miljoonaa pyydetään, vaikka homma ei ole edes kunnolla käynnissä!
Ei ihme, että hyvinvointivaltion perustukset huojuvat.
Ja kyllä, Nariin on hinkumassa jatkokaudelle samoilla lähtökohdilla "arvoperusteisesti" 🤣! Melko kylmäävää!