Romanttisia elokuvia ehdotuksia :)
Ystävänpäivänä olen yksin viinipullon kanssa ja näemmä haluan kärsiä sinkuudessani.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jutun loppu on mun mielestä aivan ihana<3
Tykkään sekä Julianne Mooresta ja Ralph Fiennistä. Hyviä näyttelijötä mutta keskenään heillä oli kyllä jopa heille harvinainen kemia keskenään. Tosi rohkeita kohtauksia mutta nekään ei ollut yhtään kiusallisia katsoa koska noista olisi oikeasti voinut uskoa että ovat rakastuneita toisiinsa.
Salkkarit Merellä - siitä ei erotiikkaa puutu!
Pekka ja Pätkä -elokuvat. Varsinkin se 13.
Jos luet kirjoja, niin tämä:
Gekijōban Karakai Jōzu no Takagi-san.
Ehdottakaa vähän uudempia romanttisia komedioita eikä niitä moneen kertaan nähtyjä klassikoita yli 30 vuoden takaa, joiden juonikuviot muistaa turhankin hyvin.
Serbian Film
Vähemmän tunnettu itä-eurooppalainen elokuva perheestä ja rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos luet kirjoja, niin tämä:
Gekijōban Karakai Jōzu no Takagi-san.
Tämä oli hyvä. Viime vuoden paras elokuva minun kirjoissani. M27
Nuoren naisen muotokuva
vuodelta 2019, on siis vähän uudempi
Kutsu minua nimelläsi, roolissa raastavan hyvä Timothee Chalamet.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottakaa vähän uudempia romanttisia komedioita eikä niitä moneen kertaan nähtyjä klassikoita yli 30 vuoden takaa, joiden juonikuviot muistaa turhankin hyvin.
Perinteinen romcom kuoli genrenä Hollywoodin naisvoimaantumiseen. Tilalle tuli joitakin bailuhenkisiä elokuvia, jotka eivät oikein kiinnosta ketään ja se näkyi tietysti katsojaluvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Karkausvuosi
Tämä on niin bueno lajityyppinsä edustaja. Kestää katsomisen uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen romcom kuoli genrenä Hollywoodin naisvoimaantumiseen. Tilalle tuli joitakin bailuhenkisiä elokuvia, jotka eivät oikein kiinnosta ketään ja se näkyi tietysti katsojaluvuissa.
Tuskinpa Hallmark-yhtiön elokuvat eivät ole erityisen feministisiä ja ne ovat joidenkin kauhistukseksi pääosin "heteronormatiivisia". Niitä näkyi tv-kanavilla etenkin joulun alla.
CASABLANCA.
Mutta, tuo on romanttinen elokuva. Mutta, toki on myös elokuvia joita voi suositella romantikoille. Niin, nehän ovat ihan eri asia. Romanttiset elokuvat ja romantikoille suositeltavat elokuvat ovat eri asia. Pyysit romanttista elokuvaa joten sellaisen mainitsin jo. Mutta siltä varalta että sinä olet romantikko niin minä nyt suosittelen sinulle vielä yhtä elokuvaa lisää:
WHEN THE WIND BLOWS (atomipommista kertova animaatioelokuva vuodelta 1986).
--
Minun on vaikea keksiä useita romanttisia elokuvasuosituksia. Eh? Casablanca, Titanic,... ja siinä se?
Kun taas saatan keksiä vaikka kuinka useita romantikoille sopivia elokuvasuosituksia. Niin loputtoman useita että turha niitä alkaa tässä luetella.