Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka nopeasti koeajalla kehtaa irtisanoutua?

Vierailija
12.02.2023 |

Aloitin uudessa työpaikassa ja on mennyt vasta todella lyhyt aika, mutta ensimmäisistä päivistä lähtien kävi ilmi, että kaikki on täysin levällään tässä lafkassa. Omaa työtilaa ei järjesty vaikka se olisi edellytys että työtä voi tehdä järkevästi, perehdytystä ei ole (no, se on normaalia ja jos se olisi ainoa ongelma niin en olisi lähdössä), työilmapiiri on sanalla sanoen erikoinen (toksinen ja kyttäävä), kiire on helvetillinen jne.

Varsinainen tämän toimipisteen esimies on sairaslomalla kuten myös ilmeisesti puolet muusta porukasta, mikä kertoo siitä että en ole ainoa joka ajattelee että jotain on pielessä. Esimiehen sijainen ei osaa omia hommiaan jne.

Olen sitä mieltä, että menen ennemmin vaikka tehtaalle johonkin linjasto-hommaan, kuin olen täällä. Koeaika on ja tiedän että syitä ei tarvitse ilmoittaa, karenssia en pelkää, kyllä jotain löytyy tai jos ei löydy niin käytän säästöni. Kuinka nopeasti siis kehtaan irtisanoutua. Olen työelämässä ollut aiemminkin työpaikassa jossa on huono ilmapiiri ja johtaminen ja kestin siellä melkein 10 vuotta mutta tämä on ihan next level shittiä.....

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varsinaisen esimiehen sairasloma ei ole ylettömän pitkä, voisit odotella hänen paluuseensa asti ja katsoa, synkkaako teillä. Voit myös käyttää hyväksesi sitä että olet valmis lähtemäänkin, eli älä ole anteeksipyytelevä vaan sano ystävällisen suorasukaisesti miten haluat asioiden sujuvan. Käytä tämä aika hyväksesi assertiivisuuden harjoitteluun. Voit silti lähteä vaikka heti.

Vierailija
22/22 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muuten varma karenssi mikäli koeajalla itsensä irtisanoo? Ja montako päivää sitä voi tulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän