Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa minkäänlaisia kodin töitä

Vierailija
12.02.2023 |

Kuukauden aikana käynyt ilmi, että mies on aivan kädetön arjen perusaskareissa (taulujen kiinnitys, auton öljyjen vaihto, vaatteiden silitys yms.) saati sitten remonttihommissa. Muuten todella sydämellinen, ahkera ja kunnollinen tapaus, mutta tämä kädettömyys kieltämättä ärsyttää aika paljonkin. Jaksaisitteko itse katsoa tällaista vai laittaisitteko miehen vaihtoon?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tärkeä kotityö on pitää puoliso tyydytettynä. Jos mies tämän laiminlyö, ei mikään muu voi sitä korvata. Tyydytetty nainen on hauska ja iloinen. Tyydyttämätön nainen pahansisuinen ja ilkeä.

Tuosta seuraa selvä työnjako kotona. Mies hoitaa puolison, puoliso kaiken muun.

Vierailija
22/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaamaton voi ahkeroida?

Sutta ja sekundaako vaiko imuroida kämppää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tärkeä kotityö on pitää puoliso tyydytettynä. Jos mies tämän laiminlyö, ei mikään muu voi sitä korvata. Tyydytetty nainen on hauska ja iloinen. Tyydyttämätön nainen pahansisuinen ja ilkeä.

Mitäs tämä tarkoittaa käytännössä?

No, juuri sitä. En selitä tässä tarkemmin, koska alaikäisetkin voivat lukea palstaa.

Vierailija
24/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites onko kuitenkin sen verta noheva että osaa jyystää sua

Miten seksi liityyy tähän? Nyt oli kysymys muista asioista. -AP

Vierailija
25/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa asia on opeteltavissa. Ei miehiin ole valmiiksi ohjelmoitu "miesten töistä". 

Tämä. Kotityöt ja rempat yms. sellaiset on ihan jokaisen opeteltava, eikä se ole sukupuolisidonnainen.

Ollaan kuusikymppisiä ja naisena olen tehnyt rempat ja muut kodin ylläpitotyöt, miestä ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta on kaikki nämä kymmenet vuodet vastannut ruokahuollosta 100%, enkä itse osaa edes ruokaa laittaa, muut kotityöt jaetaan puoliksi. Mies on myös hyvä leipoja.

Ja ap.lle, nyt eletään v. 2023, eikä tosiaan enää ole erikseen naisten ja miesten töistä, vaan yhtähyvin valaisimen laittaminen kattoon onnistuu myös naiselta.

Vierailija
26/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän voi ulkopuolinen vastata. Jokaisen on itse päätettävä, mitkä asiat puolisossa on tärkeitä. Jos puolison ottaa rakkaudesta, niin tuollaiset puutteet on ihan toissijaisia. Öljyn vaihdot ja remontit voi teettää muilla. 

Vierailija
27/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän voi ulkopuolinen vastata. Jokaisen on itse päätettävä, mitkä asiat puolisossa on tärkeitä. Jos puolison ottaa rakkaudesta, niin tuollaiset puutteet on ihan toissijaisia. Öljyn vaihdot ja remontit voi teettää muilla. 

Niin, jos on rahaa. Ei ole miehellä eikä minulla.

Vierailija
28/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä su-iltapäivän miesvihaprovot on todella paskoja.

Olen nainen jos minulla olisi mies ja ei osaa kodin askareita. Vietäisin hänen kanssa laatuaikaa ja pikkuhiljaa opetaisin.Yhdessä tekemällä.Jokainen mies masentuu naiseensa,hetäyty ei osaa,jos naisen elämä on roikkua netti sununntainakin?

Vierailija
29/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos on rahaa. Ei ole miehellä eikä minulla.

No siinä tapauksessa vaihtoehdoiksi kaiketi jää, että teistä jompi kumpi opettelee ne asiat tai sitten hankit miehen, joka osaa.

Vierailija
30/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap rekkalesbolla on taas se aika kuusta

Vierailija
31/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli takaisin tölliinsä.

Vierailija
32/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katsoisi miestä, joka ei hoida miesten töitä. Ihan sama, vaikka on tasa-arvon aika. Ällöttää vätykset!

Vierailija
33/33 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin tehnyt lapsia kädettömän vähälahjaisen kanssa?