Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huutiksesta, huudon voitettuasi otatko yhteyttä myyjään sähköpostilla vai soitatko?
20.11.2006 |
Mitä asioita pitäisi ottaa huomioon huutiksessa huudellessa ja myyjien kanssa yhteistyössä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
se ottaa yhteyttä joka ensin ehtii.
Huutikseen vinkkejä
-lue ilmotus kunnolla, joillakin myyjillä on liuta ehtoja esim yhteyden otto x ajassa ja maksu samoin
-yleensä ostaja maksaa postarit/rahdit jos niitä ei ole ilmotettu niin kysy
-kannattaa vähän vilkasta myyjän palautteita
-säilytä mailit ainakin siihen asti et olet maksanut ja saanut tavaran