Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon esimiestaidottomasta esimiehestä?

Vierailija
12.02.2023 |

On ollut talossa useita vuosia, yli kymmenen. Noussut pätemättömyytensä huipulle ja on yksinään ainoa syy sille, miksi en haluaisi firmassa edes jatkaa.

Onko olemassa muuta konstia kuin vaihtaa työpaikkaa? Antamani huonot arvosanat esimiehelleni kyselyissä ei näytä muuttavan mitään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kuin sieniä sateella.

Minä en ole jäänyt ihmettelemään asiaa, vaan nostanut kytkintä. Harmi vain, että hyvin suurella todennäköisyydellä myös seuraavassa paikassa on täysi tampio vastassa.

Ja se on sääli se.

Vierailija
2/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon teidän CEO...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie paketti kondomeja ja sano, että käyttää niitä. Mikäli kysyy perustelua, sano että toivot ettei hänenlaiset kusipäät lisäänny.

Vierailija
4/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo vaan, että firma kaatuu.

Vierailija
5/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain reilu vuosi sitten historian huonoimman lähiesimiehen. Nyt alkaa olla mitta täysi ja kytkin nousussa jo. Heipä hei vaan, siinähän itse tekee kaiken ja kantaa myös vastuun.

Vierailija
6/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla ehkä narsku ta psykoon taipuva "huipputyyppi".

Kyllä olet ihana työntekijä teidä yhteisössä.

Vierailija
7/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samat sanat täältä esimiespuolelta sinnepäin.

Vierailija
8/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtemällä itse pois.

Harvoin noita epäpäteviä esimiehiä potkitaan firmasta ulos elleivät onnistu talsimaan oman esimiehensä tai johtoryhmän varpaille.

Vierailija
9/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtemällä itse.

Vierailija
10/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa. Yritä löytää sellainen jossa johtoa ja esimiestä voi kunnioittaa.

itsekin suunnittelen tässä firman vaihtoa.

Kannattaa muistaa että esimiehetkin ovat ihmisiä ja epäkunnioittava ja ilkeä asenne ei paranna yhteistyötä.

Siksi helpointa on jos ihan oikeasti ja aidosti kunnioittaa esimiestään.

Omassa työpaikassani esimieheksi nostettiin henkilö joka on

- nuori ja viehättävä ja toimitusjohtajan suosiossa

- jota ei kuitenkaan voida käyttää neuvotteluissa asiakkaiden kanssa koska ei ymmärrä mitään asiasta josta keskustellaan

- ei ymmärrä tekemästämme työstä juuri mitään koska ei sitä ole itse kunnolla koskaan tehnyt,

- ei tunne työelämää koskevia lakeja ja rikkoo niitä siksi itse

- vaatii meitä kirjoittamaan runoja työajalla

- vaatii meitä täyttämään uudelleen ja uudellee umpitolloja kyselyjä vapaa-ajalla yksityisesti suorittamiemme kävely- ja pyörämatkojen määrästä

- vaatii meitä kertomaan minkälaisella autolla ( sähkö, hybridi, bensa vai joku muu) ajamme. yksityiset ajot vapaa-ajallamme. Em.kysymyksiin tulee vastata, vaikka yritys ei tue työntekijöiden liikkumista millään tavalla ( ei siis kannusta liikkumaan tai tarjoa työsuhdeautoja, pysäköintipaikkoja, bussilippuja, tms )

Vierailija
11/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtemällä itse pois.

Harvoin noita epäpäteviä esimiehiä potkitaan firmasta ulos elleivät onnistu talsimaan oman esimiehensä tai johtoryhmän varpaille.

Työntekijä on tyytymätön esimieheensä, joka oli ennen työkaveri. Tyytymättömyys on kateutta, kun ei itse päässyt sille paikalle.

Vierailija
12/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala yrittäjäksi, kun sulla on tietoa ja taitoa johtaa paremmin!

Vierailija
13/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla saattaa parantua. Ei sitä alhaalta päin saa mihinkään savustettua ellei nyt oikeasti ole tehnyt jotain täysin asiatonta.

Vierailija
14/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla ehkä narsku ta psykoon taipuva "huipputyyppi".

Kyllä olet ihana työntekijä teidä yhteisössä.

Itse olet sekaisin, täysin irrallinen ja ala-arvoinen heitto.

Vierailija
15/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtemällä itse pois.

Työntekijä on tyytymätön esimieheensä, joka oli ennen työkaveri. Tyytymättömyys on kateutta, kun ei itse päässyt sille paikalle.

0/5

Vierailija
16/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtemällä itse pois.

Niin tai sitten esimies on oikeasti epäpätevä. Huonoja esimiehiä ihan oikeasti on vaikka olisivat olleet talossa jo kauan.

Vierailija
17/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda työpaikkaa. Yritä löytää sellainen jossa johtoa ja esimiestä voi kunnioittaa.

itsekin suunnittelen tässä firman vaihtoa.

Kannattaa muistaa että esimiehetkin ovat ihmisiä ja epäkunnioittava ja ilkeä asenne ei paranna yhteistyötä.

Siksi helpointa on jos ihan oikeasti ja aidosti kunnioittaa esimiestään.

Omassa työpaikassani esimieheksi nostettiin henkilö joka on

- nuori ja viehättävä ja toimitusjohtajan suosiossa

- jota ei kuitenkaan voida käyttää neuvotteluissa asiakkaiden kanssa koska ei ymmärrä mitään asiasta josta keskustellaan

- ei ymmärrä tekemästämme työstä juuri mitään koska ei sitä ole itse kunnolla koskaan tehnyt,

- ei tunne työelämää koskevia lakeja ja rikkoo niitä siksi itse

- vaatii meitä kirjoittamaan runoja työajalla

- vaatii meitä täyttämään uudelleen ja uudellee umpitolloja kyselyjä vapaa-ajalla yksityisesti suorittamiemme kävely- ja pyörämatkojen määrästä

- vaatii meitä kertomaan minkälaisella autolla ( sähkö, hybridi, bensa vai joku muu) ajamme. yksityiset ajot vapaa-ajallamme. Em.kysymyksiin tulee vastata, vaikka yritys ei tue työntekijöiden liikkumista millään tavalla ( ei siis kannusta liikkumaan tai tarjoa työsuhdeautoja, pysäköintipaikkoja, bussilippuja, tms )

On nää järkyttäviä. Mikä ala? Vaikka löytäähän näitä 100% epäpäteviä kaikilta aloilta.

Vierailija
18/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan samat sanat täältä esimiespuolelta sinnepäin.

Totuus: et ole tehnyt töitä päivääkään

Vierailija
19/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua vaihtaa työpaikkaa niin, esimies kannattaa laittaa todella tiukille, hyvällä ammatillisella tavalla siis. Pointata juuri niitä kohtia, joissa hän ei suoriudu ja vaatia aina vain lisää suoritusta.

Yleensä epäpätevyys (jos sen siis tiedostaa itse) aiheuttaa epävarmuutta ja ahdistusta, mikä johtaa kehittymis- ja oppimishaluun tai sitten irtisanoutumiseen.

Vierailija
20/37 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat itse esimieheksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä