Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keuhkokuume! Kauanko pitää se jälkeen odottaa, että saa taas alkaa harrastamaan liikuntaa? Kuukausi?

Vierailija
11.02.2023 |

Minulla todettiin pari päivää sitten keuhkokuume ja olo edelleen heikko vaikka on antibiootit, paranemaan päin kuitenkin. Mutta millon saa alkaa taas harrastamaan liikuntaa? Kuukauden päästä? Mistä tietää koska on tarpeeksi terve?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraisin sykettä treenin aikana, ettei nouse liian korkealle heti sairastumisen jälkeen. Tekisin ensin kaiken siis pk-alueella. Kun pysyy siinä hyvin, niin sitten tehokkaampaa treeniä.

Vierailija
2/5 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seuraisin sykettä treenin aikana, ettei nouse liian korkealle heti sairastumisen jälkeen. Tekisin ensin kaiken siis pk-alueella. Kun pysyy siinä hyvin, niin sitten tehokkaampaa treeniä.

Okei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuukausi menee, riippuu kuinka raju tauti on, mun mies lopetti kuukauden sairaalasta pääsyn jälkeen vasta happiviiksien käytön. Ja kuntoilu pitää aloittaa pikkuhiljas

Vierailija
4/5 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kuukausi menee, riippuu kuinka raju tauti on, mun mies lopetti kuukauden sairaalasta pääsyn jälkeen vasta happiviiksien käytön. Ja kuntoilu pitää aloittaa pikkuhiljas

Jätä se sika!

Vierailija
5/5 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri joskus mainitsi, että saman verran terveitä päiviä kuin on oire päiviä, eli hengitysteiden osalta köhää kestää vielä hetken kuumeen laskun jälkeenkin niin noi päivät yhteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän