Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämältä meni pohja mies jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
11.02.2023 |

Olen ihan sekaisin en pysty syömään ja itken täristen. Mieheni jäi rysän päältä kiinni tänään pnemasta parhaan kaverini kanssa meidän makuuhuoneesta. Juuri nyt en haluaisi kuulla mitään syyttelyä. Koti on yhteinen ja mies vihaisena pyytää minua lähtemään niin että ex-kaverini pääsee vihdoin muuttamaan meille. Pettämistä on miehen mukaan kestänyt pari kuukautta ja ex-kaverin mielestä pari vuotta, ei ole minun vikani sanoivat. Kenen sitten? En minä ajanut heitä panemaan toisiaan. Työpaikkakin meni alta tammikuussa joten rahat on tiukilla. Lapsia ei ehditty tekemään mutta menetin ainoan kaverini eikä muita ole. Miten nyt? Kiitos ja anteeksi mutta olen ihan rikki.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty syömään, mutta vauvapalstalle kirjoittelu onnistuu sujuvasti :D Hyvin uskottavaa....

En ole syönyt kun en pysty syömään. Vaikutat pahantahtoiselta tyypiltä. Erehdyin luulemaan että täältä saisi apua. Ap

Saa täältä, jos ei satuile niin kuin sinä. 

Aloittajan pettäjämies saapui paikalle.

Vierailija
42/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä muuta kuin rupeat keräämään sirpaleita ja jatkat elämääsi. 

Mies haluaa minut nopeasti ulos talosta mitä nopeammin sen paremmin ja vihaisena syyttää minua nyt kaikesta. Olen aivan rikki.

Aloituksessa sanoivat ettei ole sun vika,puhut itseäsi pussiin koko ajan.

Täyttä soopaa sun juttusi.

Lopeta. Mies ei syyttänyt minua kun jäi rysän päältä kiinni mutta vihaisena nyt syyttelee ja haluaa savustaa minut ulos talosta. Ap

No miksi sinä et lähde? Miksi haluat kitua mulkeron kanssa samassa kodissa?

Minulla ei ole tarpeeksi rahaa yöpaikkaan ja ulkona jäädyn elävältä. Ap

Kotoaan ei tarvitse kenenkään lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vointi on todella huono, mene lääkäriin. Saat ehkä tarvittaessa otettavan rauhoittavan lääkkeen, unilääkkeen tms. Voit pyytää lähetettä keskusteluapuun. Kriisipuhelimeen voit soittaa nimettömänä. 

Aloita asunnon etsiminen. Niitä on nykyään paljon vapaana. Mies ei voi heittää sinua ulos kodistasi. Kannattaa kuitenkin jättää nuo ihmiset taakse elämässä niin nopeasti kun pystyt. Keskity vain itseesi. Voimia tulevaan! 

Vierailija
44/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it. Olet tehnyt virheen jo aikapäiviä sitten, kun elämäsi pohja on perustunut kahteen lähimmäiseen.

Vierailija
45/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran talo yhteinen niin ei se mies sinua voi sieltä mihinkään pois ajaa. Äläkä edes suostu sellaiseen.

Vierailija
46/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt niin keskity näihin; 1. lepo/uni, 2. jokin ruoka (ei väliä mitä tai milloin), 3. raitis ilma.

Koita pitää itsesi toimintakykyisenä.

Sinulla ei ole mikään kiire.

Tulee kaikenlaisia tunteita. Niiden kokeminen ja käsitteleminen on yksilöllistä.

Selvitä asuinkuntasi psykiatrisen sairaanhoitajan vastaanotto. Siellä keskusteluapu on ilmaista.

Netistäkin saa omahoitotukea esim.: https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/erokriisin-omahoito-ohjelma

Vierailija
47/58 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoasi et kyllä lähde. Lähteköön ukko.

Vierailija
48/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkeskellyt taas.

Vierailija
49/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Tuo mies tulee vielä tekemään ex-kaverillesi ihan samat temput. Nyt vaan lähdet arvokkaasti, nuolet haavasi hiljaa ja jatkat eteenpäin! 

Vierailija
50/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin välillä käy. Pettämisestä järkytytään vaikka se on yhtä yleistä kuin vähän pahempaan flunssaan sairastuminen. Ihmiset ovat seksuaalisia olentoja. Olen itsekin petetty, ja maailma meni murusiksi, mutta sen jälkeen ymmärsin että olin ollut naivi. Treffimaailmassa selvisi että olin elänyt itse luomassaani kuplassa. Ei kannata omaa hyvinvointia laittaa sen varaan kuka hoitelee ketäkin. Toisella kerralla kun kävi näin, ilmoitin että okei, otan itsellenikin sitten toisen rakastajan rinnalle, tiedänkin yhden deittailuajan heilan joka varmasti innostuu. No erohan siitä tuli kun mies järkyttyi. Hah! 

Vierailija
51/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke en lemmen tähden, jos yksi jättää, luo toisen lähden, heit' onhan täynnä maailma tää mä lemmin ketä mua miellyttää!  

Itke itkut ja sitten eteenpäin. Ei pettämiseen kuole. Elämä on ja sydämeen sattuu mutta joka kerrasta vahvistuu ja viisastuu. 

Vierailija
52/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla yököttäviä ihmisiä ympärilläsi. Äkkiä niistä eroon jotta saat paremman elämän! Ja tervetuloa ainakin hetkellisesti meidän kaverittomien erakkojen kerhoon. Toivottavasti saat rakennettua luottamistaitosi ihmisiin nopeasti takaisin. Se oli ainut mikä lopulta itseäni vaivasi pitkään, vähän yhä.

Vierailija
53/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Tuo mies tulee vielä tekemään ex-kaverillesi ihan samat temput. Nyt vaan lähdet arvokkaasti, nuolet haavasi hiljaa ja jatkat eteenpäin! 

11.2.2023, että tainnut elämä jo palata raiteilleen. 

Vierailija
54/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin välillä käy. Pettämisestä järkytytään vaikka se on yhtä yleistä kuin vähän pahempaan flunssaan sairastuminen. Ihmiset ovat seksuaalisia olentoja. Olen itsekin petetty, ja maailma meni murusiksi, mutta sen jälkeen ymmärsin että olin ollut naivi. Treffimaailmassa selvisi että olin elänyt itse luomassaani kuplassa. Ei kannata omaa hyvinvointia laittaa sen varaan kuka hoitelee ketäkin. Toisella kerralla kun kävi näin, ilmoitin että okei, otan itsellenikin sitten toisen rakastajan rinnalle, tiedänkin yhden deittailuajan heilan joka varmasti innostuu. No erohan siitä tuli kun mies järkyttyi. Hah! 

Miten kehtaat edes ajatuksella alentaa oman arvosi. Tuo kostosi ei tunnu missään!

Vierailija
55/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla yököttäviä ihmisiä ympärilläsi. Äkkiä niistä eroon jotta saat paremman elämän! Ja tervetuloa ainakin hetkellisesti meidän kaverittomien erakkojen kerhoon. Toivottavasti saat rakennettua luottamistaitosi ihmisiin nopeasti takaisin. Se oli ainut mikä lopulta itseäni vaivasi pitkään, vähän yhä.

2,5 vuotta vanha ketju

592

Vierailija
56/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas omituista, ei voi heittää ulos yhteisestä kodista. Lopeta se tärinä ja laita asuntohakemus ja ttt-hakemus

Vierailija
57/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannattaisi rakentaa koko elämäänsä noin huteralle pohjalle. Jos koko elämältä menee pohja jonkun toisen ihmisen paneskelujen takia, niin silloin on tehnyt itsestään aivan järjettömällä tavalla riippuvaisen toisen ihmisen oikuista.

Vierailija
58/58 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas omituista, ei voi heittää ulos yhteisestä kodista. Lopeta se tärinä ja laita asuntohakemus ja ttt-hakemus

Niistä on varmasti tosi paljon hyötyä näin kolme vuotta tapahtuneen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän