Kinkku tulee jo ulos korvista!
Kommentit (10)
Satoselle voi lähettää loput, jos ei jaksa syödä kaikkea itse.
Kinkkuvoikkari menee suukkuun nyt.
Söin eilen " kaupan " valmiskinkkua, kamala maku jäi suuhun. Onneksi tänään saan itse paistettua, vähäsuolaista kinkkua
En ole vielä yhtään syönyt jouluna, pari viikkoa sitten joululounaalla pari siivua. Ostettiinkin nyt vaan valmiita siivuja paketti. Monet tuntuu olevan vähän sekaisin kinkkujensa kanssa, ostavat niin isoja että on sormi suussa miten sen kinkun saa mahtumaan uuniin ja ennen kaikkea kuka sen jaksaa syödä.
En osta kokonaista enkä edes rullakinkkua vaan ihan siivuja. Ostin tuollaisia pitkään kypsytettyjä siivuja ja niissä on omituinen muovimainen maku. Kyseisessä pakkauksessa on kuitenkin vain muutama siivu ja aika kallista tavaraa, joten syön sinapin kanssa. Näitä savumaustamisia saa kyllä kytätä, ostin vahingossa mätiä, jossa on jokin savuaromi eikä se ole niin hyvää kuin tavallinen. Arvostan kuitenkin ruokaa ja toki nämä syödään kun ei kuitenkaan pilaantuneita ole. Jouluruokaan menee kyllä nopeasti maku mikä on erikoista, ei ole mitään ongelmaa syödä esim. pihviä arkena usena päivänä.
Kannattaa käydä lääkärissä. Sun suolisto on väärällä mutkalla. Kuuluisi tulla pyllystä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kinkkuvoikkari menee suukkuun nyt.
Volkswagen
Joululaatikot on outoja, niistä vain riittää ja riittää eikä loppua näy 😵
Itse laitan sitä suuhuni