Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko lapsiesi huolehtivan sinusta, kun olet vanha

Vierailija
11.02.2023 |

Lapsettomia pelotellaan usein sillä, että jos sinulla ei ole lapsia, niin kukaan ei huolehdi sinusta, kun olet vanha. Näinpä ollen tuli mieleeni kysyä lapsia hankkineilta, että odotatko (tai pidätkö kenties jopa itsestäänselvyytenä), että lapsesi tulevat huolehtimaan sinusta, kun olet vanha ja tarvitset apua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tulla niin vanhaksi, että minua pitäisi sen vuoksi hoitaa ja huolehtia. Haluan kuolla pois ennen, kun kuin olen sellaisessa kunnossa, etten enää itse pysty itsestäni huolehtimaan.

Nythän se on sitten entistä helpompaa kun eutanasialaki tulee voimaan, lähtee sitten kun alkaa ottaa todella lujille.

Joku tuolla heitti, että poika alkaa hoitaa vaimonsa vanhempia ja viskaa oman äidin mäkeen. Ei kai sentään? Poikani avovaimo tuntuu hyvältä ihmiseltä ja poikani on autellut kylppärin, keittiön ja lattioiden remonteissa, siis hoidellut ne. Auttaa myös jos TV laitteineen piiputtaa, toi myös uuden läppärin kun entinen simahti.

Kultainen lapsi minulla, josta olen sanomattoman kiitollinen.

Vierailija
22/22 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sairaanhoitaja ja aion pitää huolen siitä, että kuolen ennen kuin joudun muiden hoidettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla