Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on pakko tehdä jotain juomiselle. Niin kamala morkkis vaihteeksi.

Vierailija
11.02.2023 |

Muistan kyllä pätkiä eilisestä illasta ja yöstä. Muistan että yritin epätoivoisesti iskeä miestä baarissa. Taksilla tullut kotiin ilman miestä. Ja heräsin kuitenkin naapurirapun nuorenmiehen sohvalta housut nilkoissa. Emme kuulemma olleet tehneet mitään. Oli yöllä herännyt metelöintiini kun oli avaimet hukassa. Puhelin myös. Kuulemma tuonut omalle sohvalleen nukkumaan. Housut kuulemma olivat nilkoissa kun vessassa käytyäni ollut niitä päälleni saanut. Mitähän ajattelee sekin minusta. Olen siis 38v nainen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on mun synttärit.Täytän 36 ja mitään juhlia en kyllä järjestä.

Kaverit tulee illalla ja lähdetään paikallisern pubiin.Tulee varmaan kiva ilta.

Huomenna sitten kiva herätä housut kintussa vieraalta sohvalta.

Niinkö meinaat?

Saas nähdä 🤣🤣

Vierailija
42/46 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi nähdä miestä joka ei edes aamulla haluaisi minua. Pahin loukkaus jonka mies tekisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ongelma ratkeaa kun lopettaa juomisen. Oikea ystävä tukee jos tahdot lopettaa. Elä mene baariin, huomenna voi olla vielä pahempi morkkis ym. Jutut mitä liittyy alkoholin käyttöön.

Vierailija
44/46 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolommaksi meni. Ovikello soi ja nuorimies toi kaulakoruni. Löytänyt sohvalta. Itse kyllä huomannut sen katoamista. Lupasin keittää kahvit. Ei halunnut .AP

Kylläpä sinulle nyt satelee pakkeja 😅

Vierailija
45/46 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis täältäkin 🍾🥃

Illan juomat käyty ostamassa.

Ilo alkakoon 🤣

Vierailija
46/46 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista voi löytää miehen tälläinen 46vuotias nainenkin. Kun pääsee löytönsä kanssa kotiin niin yleeiehiämnsä mies sammuu. Aamulla sitten tämä komistus kysyy henki haisten voitaisiinko nusasta kun yöllä ei pystynyt. Siinä sitten mietit mistä tuonkin löytänyt. Aina silloin alkavat kuukautiset minulla. Eli ei baarista miehiä ikinä.

Mulla seisoo kännissäkin mutta laukeamisen kanssa on vaikeuksia. Usein on nainen pyytänyt taukoa kun pano vain jatkuu ja jatkuu. Muutama on ihan perään soitellut että haluanko nähdä? Mikä siinäkin kun eivät suoraan kehtaa sanoa mitä haluavat? Luulisi jo yli nelikymppisten kehtaavan sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän