Nyt on pakko tehdä jotain juomiselle. Niin kamala morkkis vaihteeksi.
Muistan kyllä pätkiä eilisestä illasta ja yöstä. Muistan että yritin epätoivoisesti iskeä miestä baarissa. Taksilla tullut kotiin ilman miestä. Ja heräsin kuitenkin naapurirapun nuorenmiehen sohvalta housut nilkoissa. Emme kuulemma olleet tehneet mitään. Oli yöllä herännyt metelöintiini kun oli avaimet hukassa. Puhelin myös. Kuulemma tuonut omalle sohvalleen nukkumaan. Housut kuulemma olivat nilkoissa kun vessassa käytyäni ollut niitä päälleni saanut. Mitähän ajattelee sekin minusta. Olen siis 38v nainen.
Kommentit (46)
Tänään on mun synttärit.Täytän 36 ja mitään juhlia en kyllä järjestä.
Kaverit tulee illalla ja lähdetään paikallisern pubiin.Tulee varmaan kiva ilta.
Se on nuollut ja fistannut sun peräreikää ihan satavarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen se mies oli? Tuskin mies jättäisi tilaisuutta käyttämättä jos sohvalla olisi alaston nainen tiedottomana. Mennyt miehen asuntoon vapaaehtoisesti.
No jos on epätoivoisesti yrittänyt saada miestä baarista onnistumatta, niin siinä sinulle pitäisi olla vastaus.
Tolkuttomassa humalassa oleva nainen on harvan miehen mielestä haluttava. Aikamoista miesvihaa olettaa, että miehet panevat missä kunnossa tahansa olevaa, kunhan on vain nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on mun synttärit.Täytän 36 ja mitään juhlia en kyllä järjestä.
Kaverit tulee illalla ja lähdetään paikallisern pubiin.Tulee varmaan kiva ilta.
Huomenna sitten kiva herätä housut kintussa vieraalta sohvalta.
Juu,asiat alkavat selviämään. Puhelin ja avaimet tippuneet taksiin. Pitäisi kyllä tänäänkin lähteä baariin. Ystävä tulee kylään ja haluaisi käydä. En kyllä lähde. Olo muutenkin huono.ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen se mies oli? Tuskin mies jättäisi tilaisuutta käyttämättä jos sohvalla olisi alaston nainen tiedottomana. Mennyt miehen asuntoon vapaaehtoisesti.
Nykylainsäädännön mukaan se on silti raiskaus ja täten rikos. On totta, että jotkut hullut miehet kokevat jopa velvollisuudekseen hyväksikäyttää tiedotonta ihmistä. Lainsäädäntöä on selvästi kehitetty tarpeeseen.
Kaikki miehet eivät kuitenkaan onneksi ole raiskaajia. Toivottavasti tämä naapuri oli normaalilla myötätunnolla ja oikeudentajulla varustettu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on epätoivoisesti yrittänyt saada miestä baarista onnistumatta, niin siinä sinulle pitäisi olla vastaus.
Tolkuttomassa humalassa oleva nainen on harvan miehen mielestä haluttava. Aikamoista miesvihaa olettaa, että miehet panevat missä kunnossa tahansa olevaa, kunhan on vain nainen.
Katsella voisi nukkuvaa alastonta naista. Ei naida. Jos nainen itse riisunut itsensä, kai katsella saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsella voisi nukkuvaa alastonta naista. Ei naida. Jos nainen itse riisunut itsensä, kai katsella saisi?
Saa katsella ja sormella koittaa.
Laki sanoo näin yksiselitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholia on pakko ottaa niin suosittelen vahvasti, että juot tästä eteenpäin yksin. Minä kyllästyin omiin kännisekoiluihini jo vuosia sitten ja päätin, että siitä eteenpäin juon vain yksin. Jos baarissa on käytävä niin sen teen hyvissä ajoin päivällä ja lähden ennen kuin humallun liikaa ja jos on juotava porukassa niin huolehdin siitä, että lähden pois ennen kuin alan hölmöilemään.
Ei ole tarvinnut vuosiin miettiä, että mitä sitä tuli kännissä taas sekoiltua. Onneksi alkoholin käyttönikin on vähentynyt selvästi hurjimmista ajoista.
Ps. ainakin alkuun puhelin kannattaa laittaa piiloon
Morkkiksen saa alkoholista, vaikka joisi yksin peiton alla. Kunhan vetää tarpeeksi.
Baarista voi löytää miehen tälläinen 46vuotias nainenkin. Kun pääsee löytönsä kanssa kotiin niin yleeiehiämnsä mies sammuu. Aamulla sitten tämä komistus kysyy henki haisten voitaisiinko nusasta kun yöllä ei pystynyt. Siinä sitten mietit mistä tuonkin löytänyt. Aina silloin alkavat kuukautiset minulla. Eli ei baarista miehiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholia on pakko ottaa niin suosittelen vahvasti, että juot tästä eteenpäin yksin. Minä kyllästyin omiin kännisekoiluihini jo vuosia sitten ja päätin, että siitä eteenpäin juon vain yksin.
.
Ps. ainakin alkuun puhelin kannattaa laittaa piiloon
Minä en ole koskaan juonut ja ehkä siitä syystä ajattelen aivan päinvastoin. Kuvittelisin, että on turvallisempaa juoda baarissa, jossa sentään joku saattaa auttaa, jos tilanne menee pahaksi. Myös puhelimen piilottaminen kuulostaa vaaralliselta. Entä jos tuleekin tarve soittaa apua, muttei siinä kännipäissään löydä piilotettua puhelintaan?
Mutta ehkä te juopot tosiaan tiedätte parhaiten, miten pitää toimia.
Kukas sinä olet toisia juopoksi haukkumaan?
Kaakaotako ap vain joi?
Varmasti pikkusiskoni. Juurikin tuollainen . Aina joutuu jostain hakemaan. Jonkun miehen luota yleensä. Joskus Sorilta kun hukannut itsensä ja tavaransa. Tupakat loppuneet ja pakko ostaa nekin hänelle, ja edes muutama siideri. Maksaa vielä sunnuntaina ovenavaus.
Vierailija kirjoitti:
Baarista voi löytää miehen tälläinen 46vuotias nainenkin. Kun pääsee löytönsä kanssa kotiin niin yleeiehiämnsä mies sammuu. Aamulla sitten tämä komistus kysyy henki haisten voitaisiinko nusasta kun yöllä ei pystynyt. Siinä sitten mietit mistä tuonkin löytänyt. Aina silloin alkavat kuukautiset minulla. Eli ei baarista miehiä ikinä.
Miksi kaatokännissä oleva houkuttelee enemmän kuin selvempi?
Minä ainakin nuorempana päivystin Kallion baareissa ja melkein aina oli joku nuori hippigimma vetänyt alkoöverit jonain viikonloppuiltana. Taksilla sitten sen luo ja tuli kyllä nusastua sammuneitten muijen peräreikiä oikein urakalla silloin. Ei viittinyt pílluun laittaa ettei tulis yllätysraskautta ja sitä kautta velvoitteita itselleni, joten koin tekeväni armeliaasti kun pumppasin ruskeaa reikää.
M41
Nolommaksi meni. Ovikello soi ja nuorimies toi kaulakoruni. Löytänyt sohvalta. Itse kyllä huomannut sen katoamista. Lupasin keittää kahvit. Ei halunnut .AP
Vierailija kirjoitti:
Nolommaksi meni. Ovikello soi ja nuorimies toi kaulakoruni. Löytänyt sohvalta. Itse kyllä huomannut sen katoamista. Lupasin keittää kahvit. Ei halunnut .AP
Tylsää. Olisit tarjonnut suihinottoa ja naamalle laukeamista
Humalaton juominen - jumalaton huominen
Hyvä, että itse huomaat, että jotain täytyy tehdä! <3 Se on hieno alku, kaikki ei edes sitä huomaa tai haluakaan huomata. Tai edes pysty siihen.
Aloita miettimällä miksi juot? Mitä hyvää saat siitä? Voisiko sen hyvän saada jollain muulla tapaa?
Tai olla ilman? Jos on joku ikävä syy, voisiko sitä työstää jollain muulla?
Jokainen mokaa joskus ja ehkä se naapurin mies tosissaan vaan halusi auttaa eikä ajattele pahalla. Korkeintaan ehkä huolissaan? Mut mitä väliä, vaikka helpommin sanottu kuin olla välittämättä.
Jatka elämää, koita lopettaa alkoholi, muista kuitenkin käydä suupuolistesteissä. Ja tehdä raskaustesti kaiken varalta sit myöhemmin!
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin nuorempana päivystin Kallion baareissa ja melkein aina oli joku nuori hippigimma vetänyt alkoöverit jonain viikonloppuiltana. Taksilla sitten sen luo ja tuli kyllä nusastua sammuneitten muijen peräreikiä oikein urakalla silloin. Ei viittinyt pílluun laittaa ettei tulis yllätysraskautta ja sitä kautta velvoitteita itselleni, joten koin tekeväni armeliaasti kun pumppasin ruskeaa reikää.
M41
Siinä oikein kusipää 👿