Kissa ja kissan tarvikkeet
Oletteko tehneet itse kissan kiipeilypuita ? Tai jopa teettäneet puusepällä.
Tai vaikkapa kissan pesää?
Vinkkejä. Esim koivunrungosta tehty kiipelypuu olisi varmasti upea !
Tai itse tuunattu hyllykkö kissalle.
Nuo kaupasta saatavatkin niin tylsiä ja mieleisen saatavuuskin on heikko. Jotain skandinaavista kaipaan, ei noita tavallisia tolppa , tolppa taso kiipeilypuita.
Kommentit (7)
Luin ohjeita jostain joskus
Koivurungosta tehtävään kiipeilypuun. Olikohan niin, että piti kuivattaa ensin, jotta ei tule öttiäisiä rungon mukana huoneistoon.
En tiedä haittaako, mutta kyllähän tuore runko elää ja kuiva halkeilee.
Hei, tykkääkö teidän kissat oikeasti noista riippumatto lepopaikoista.
Kun käsittääkseni kissa välttelee huojuvaa paikkaa.
Kysymykseni lähtee siitä mietinnästä, jos tekisin kissalle tuolin alle jonkun riippumatto viritelmä. Istuinosa olisi siis kuin katto.
Vierailija kirjoitti:
Kun käsittääkseni kissa välttelee huojuvaa paikkaa.Kysymykseni lähtee siitä mietinnästä, jos tekisin kissalle tuolin alle jonkun riippumatto viritelmä. Istuinosa olisi siis kuin katto.
Meidän kissa ei tykkää. Ei se muutenkaan oikein nuku missään valmiissa pedeissä, sohva ja sänku on lempipaikkoja.
Meillä kissat kiipeilee kirjahyllyssä. Ei tarvita erikseen kiipeilypuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun käsittääkseni kissa välttelee huojuvaa paikkaa.Kysymykseni lähtee siitä mietinnästä, jos tekisin kissalle tuolin alle jonkun riippumatto viritelmä. Istuinosa olisi siis kuin katto.
Meidän kissa ei tykkää. Ei se muutenkaan oikein nuku missään valmiissa pedeissä, sohva ja sänku on lempipaikkoja.
No, tällä perusteella taidan laittaa huopamökin. Katsotaan tykkääkö.
Jos on yhtään diy-henkinen niin itsetehtynä voi saada halvempaa ja kivempaa, raapimipuunkin voi tehdä ihan vaikka puusta kun käsittelee sen oikein, tai kääriä johonkin itse sitä sisal-juttua mitä kaupassa myynnissä olevissakin on. Netistä löytyy ohjeita ja ideoita. Itse en ole yhtäön käsityöihmisiä niin olen ostanut vaan kaupasta. Petejä meillä ei erikseen olekaan, kissa tykkää enemmän nukkua peittokasoissa, tyynyillä, sohvan käsinojilla yms.