Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin Helsingissä ja järkytyin.

Vierailija
11.02.2023 |

ihmiset ei tervehtineet toisiaan ja kävelevät niinkuin zombit kuulokkeet korvissa ja puhuivat itsellensä ,maalla sentään nostetaan kättä jos joku tulee vastaan ja monesti vaihdetaan ainakin pari sanaa ja jos joku puhuu itsekseen niin viedään terveyskeskukseen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep.

#Helsinkivihanäkyväksi#

Vierailija
2/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä ettei kaikki ole sukulaisia keskenään niin kuin siellä raamattuvyöhykkeellä?

Vierailija
4/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen junan tuoma ja asunut espoossa nyt 6 vuotta ja edelleen tuntuu uskomattomalle kun kiilataan bussi jonossa. Isona miehenä jos alan kiilaamaan tulee aika rumaa jälkeä.

Vierailija
5/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras

Vierailija
6/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parasta, että herkkä maalaisihminen pysyy omilla kotikonnuilla, eikä tule pk-seudulle järkyttymään, tukkimaan teitä ja pyörimään jaloissa.

Täällä tahti on hieman toinen. Jokainen keskittyy omaan tekemiseen ja kulkee omaa "ravia". Ei ole aikaa moikkailla tuntemattomia. Eikä halua miettiä vieraiden tunnemaailman järkytyksiä.

Oletko koskaan miettinyt, miksi Helsinki, Espoo ja Vantaa (Uudenmaan kunnat) maksavat tänä vuonna runsaat 600 miljoonaa euroa valtionosuuden tasausta? Jotta teillä maalaisilla olisi mukavaa luppoaikaa moikkailla toisianne.

Arvaa mistä tuo raha revitään? Joo, on vähän kiirettä ....

Vierailija
7/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen junan tuoma ja asunut espoossa nyt 6 vuotta ja edelleen tuntuu uskomattomalle kun kiilataan bussi jonossa. Isona miehenä jos alan kiilaamaan tulee aika rumaa jälkeä.

Mua taas naurattaa nuo. Ajattele, että ollaan siinä menossa samaan bussiin ja tyypit kiilaa. Onko kyse kiireestä vai että parhaat paikat vietäisi?

Samaan aikaan se bussi kuitenkin lähtee, vaikka kuinka kiireellä bussiin menis. :D

Vierailija
8/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän pitäs koko ajan olla lapanen pystyssä, jos kaikkia pitäisi tervehtiä.

Maallako ei ole teknologiaa vielä, että voi puhelimeen puhua ilman puhelimen näkymistä?

Vierailija
9/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... JOS joku tulee vastaan..."

Jösses, kukaan ei Helsingissä pääsis mihinkään, jos kaikkia pitäis moikkailla ja vaihdella kuulumisia.

Vierailija
10/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas naurattaa nuo. Ajattele, että ollaan siinä menossa samaan bussiin ja tyypit kiilaa. Onko kyse kiireestä vai että parhaat paikat vietäisi?

Samaan aikaan se bussi kuitenkin lähtee, vaikka kuinka kiireellä bussiin menis. :D

Jostain kumman syystä nämä kiilaajat on 18-45 vuotiaita naisia. 🤔

Vierailija
11/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takaisin landelle,sinne totta tosiaan kuulut 🤗

Vierailija
12/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on sarjahukuttajia ja naapurin talonpolttajia, jotka pitävät yllä pelon ilmapiiriä, koska pienellä paikkakunnalla he tuntevat kaikki.

Vierailija
13/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku espoolainen ongelma, kun itse on nähnyt eläkeläisten kiilailevan.

Vierailija
14/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto Kalliosta kirjoitti:

On parasta, että herkkä maalaisihminen pysyy omilla kotikonnuilla, eikä tule pk-seudulle järkyttymään, tukkimaan teitä ja pyörimään jaloissa.

Täällä tahti on hieman toinen. Jokainen keskittyy omaan tekemiseen ja kulkee omaa "ravia". Ei ole aikaa moikkailla tuntemattomia. Eikä halua miettiä vieraiden tunnemaailman järkytyksiä.

Oletko koskaan miettinyt, miksi Helsinki, Espoo ja Vantaa (Uudenmaan kunnat) maksavat tänä vuonna runsaat 600 miljoonaa euroa valtionosuuden tasausta? Jotta teillä maalaisilla olisi mukavaa luppoaikaa moikkailla toisianne.

Arvaa mistä tuo raha revitään? Joo, on vähän kiirettä ....

Bråttom i H:fors? Då man besöker byn tycker man nog att allt går mera i slow motion än med fart. Känslan som kallas "sense of urgency" är något som man aldrig har stött på i H:fors, trots att både boende och arbetande där är bekant.

Vierailija
15/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku espoolainen ongelma, kun itse on nähnyt eläkeläisten kiilailevan.

Johtuu siitä että liikuin ennen uudistusta aamulla jolloin ei ollut kuin opiskelijoita ja töissä käyviä.

-Se espoolainen

Vierailija
16/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.K. persu.

Vierailija
17/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki on töykeimmät ihmiset.

Sekä vaarallinen katurikollisuus.

Onneksi muutin 10 v sit pois.

Vierailija
18/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia vastaantulijoita pitäisi tervehtiä täällä Stadissa? 😂 Pitäisikö hokea koko ajan "moi, moi, moi".

Vierailija
19/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole edes tullut mieleen, että jollekin on kauheasti väliä sillä missä järjestyksessä sinne bussiin mennään. Seisoskelen siinä sivummalla ja pyrin bussiin kun kiireisimmät on menneet.

Vierailija
20/28 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa helsinkiläisistä on maalta kotoisin.