Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestikö ihmiset ennen paremmin stressiä?

Vierailija
11.02.2023 |

Kun ajattelee vaikka sotilaita nykyään traumaperäinen stressihäiriö on aika yleinen sotilailla jotka olleet taisteluissa.

Mutta kun ajattelee vaikka nyt keskiaikaa, kun taistelut oli sitä että ihmiset hakkasivat toisiaan kuoliaaksi erillaisilla miekoilla ja nuijilla, verta lenti ympäriinsä, väkivalta on aivan eri tasolla kun nykyään taistelukentillä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiajalla kuoltiin herkemmin, niin ei tarvinnut stressata kauaa. Minä naisena en ole miehen omaisuutta, joten oikein näe mikä on nykysotimisessa pointtina. Minulle riittäisi vähempikin materiaalinen omaisuus, niin että sotimalla siitä ei ainakaan kannattaisi minua varten haalia.

Mee kertomaan myös putlerille miten se pääsisi keskiajalta nykyaikaan. Mitään ei voi saavuttaa sodallaan. Lisämaa ei tuon kokoiselle valtiolle merkkaa mitään.

venäläiset eivät ole kehittyneet yhtään isovihan ajoista.

Vierailija
22/24 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ingen aning då man inte levde då men på basen av deras alster skrev de betydligt bättre finska på den tiden.

naja woher wissen wir, wie die Leute damals geschrieben haben

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenn???? jos katsot nykyisin niitä ihmisiä ketkä panikoi eniten ja juoksee median valheissa mukana, ne on enimmikseen vanhempaa sakkia. Ei nuoremmat stressaa. 

Vierailija
24/24 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miekka/nuija tekee vähemmän pahaa jälkeä kuin rynnäkkökivääri, räjähteet tai pikatykki.

Eipä noihin aikoihin varmaan tiedetty mitä stressi yms. on, oireilut pantiin pahojen henkien, planeettojen asennon ja ties minkä piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme