Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vellin aloitus " raakana" ?

20.11.2006 |

Oletteko alottaneet iltavellin ns. raakana vai maitoon sekoitettuna pikkuhiljaa? Tytsy on 5 kk ja tähän saakka ollaan menty täysimetyksellä. Viime aikoina illoista on tullut melkoista hulinaa. Iltapuuhiin aletaan kun väsy tulee (kahdeksan paikkeilla) ja neiti menee hyvin nukkumaan syötyään yhden tissillisen. Toista ei huoli, vaikka olen kuinka yrittänyt huijata syömään myös sen. Mutta sitten... noin vartti-puoli tuntia nukahtamisen jälkeen hän herää NÄLKÄÄNSÄ. Syö toisen rinnan, nukahtaa ja vartin kuluttua herää taas nälkäänsä... Useimmiten riittää yksi tankkaus, mutta toisinaan ollaan tankattu kolmekin kertaa. Yöt nukkuu kyllä hyvin, yhdellä välisyötöllä klo. 8-9 saakka.

Mahtaako vellin annosta olla apua? Jos vauva saisi vatsan kerralla täydemmäksi ja nukahtaisi kunnolla.

Kokemuksia??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 5-kuiselle voi antaa jo puuroa? Minä ehkä totuttaisin pikkuhijaa iltapuurolle, koska on kuitenkin tuo puurottelu pian edessä ja se on täyttävämpää mitä velli.

Vierailija
2/2 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa pikkuhiljaa. itse laitoin ensin 20ml velliä maidon sekaan, seuraavana päivänä 40ml, sitten 80ml ym.

Nyt menee 200-250ml velliä iltaisin ja nukkuu sillä 19.30-07 välisen ajan.

Tytteli-83 ja neiti 5kk 1vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla