Eka kerta uuden miehen kanssa täydellinen pettymys, miten te olette jatkaneen tuollaisessa tilanteessa?
Oltiin tavattu pari viikkoa useita kertoja ja meillä synkkasi tosi hyvin. Mies tuntui heti ekalla tapaamisella tutulta ja turvalliselta, kuin oltais aina tunnettu.
Mutta sitten kun tuli aika olla ekaa kertaa intiimisti, ei viisari värähtänyt ollenkaan ja mies yritti muuten sitten räpeltää jotain. Tilanne oli hyvin nolo. Nyt ei olla viikkoon tavattu työkiireiden takia ja tänään olis tarkoitus nähdä, uskaltaako edes yrittää =(
Ollaan yli 40v
Kommentit (134)
Eipä se ensimmäinen yritys välttämättä ole se paras. Niin uskomattomalta kuin tuntuukin, mutta joitakin naisiakin jännittää seksi uuden ihmisen kanssa. Kyllä se siitä.
Itse olen miettinyt, että voisin haluta asua yksin. En oikein tykkää suuseksistä mitä miehet haluavat enkä jaksa kuunnella neuvoja, elämänohjeita enkä besserwisser mielipiteitä.
Mielummin olen hiljaisuudessa yksin ja teen omia harrastusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt, että voisin haluta asua yksin. En oikein tykkää suuseksistä mitä miehet haluavat enkä jaksa kuunnella neuvoja, elämänohjeita enkä besserwisser mielipiteitä.
18-vuotias tytär sanoi että ei taida haluta seksiä. En minäkään, kun oikein miettii.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun ei tarvitse kuunnella mitä on tehnyt väärin, miten asiat olisi pitänyt tehdä.
Vain hiljaisuus ja omat harrastukset.
Olen 100% kyllästynyt tähän arvostelu yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun ei tarvitse kuunnella mitä on tehnyt väärin, miten asiat olisi pitänyt tehdä.
Eikä tarvitse kuunnella miehen äidin mielipiteitä siitä, miten olen hänen aikuiselle pojalleen vääränlainen ja minkälainen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse kuunnella miehen äidin mielipiteitä siitä, miten olen hänen aikuiselle pojalleen vääränlainen ja minkälainen pitäisi olla.
Ei saa olla pitkiä hiuksia, pitäisi olla joku lyhyt hiusmalli ja paitakin oli liian avonainen.
En voi seurustella tietyn ammatin miesten kanssa jolle on tärkeää kuri. Voin haluta nukkua vapaapäivänä 11.00 asti enkä välttämättä laita kahvikuppia samantien tiskikoneeseen.
En jaksa mitään määräilyä eli mielummin vaikka yksin ja rennot viikonloput.
Vierailija kirjoitti:
En voi seurustella tietyn ammatin miesten kanssa jolle on tärkeää kuri. Voin haluta nukkua vapaapäivänä 11.00 asti enkä välttämättä laita kahvikuppia samantien tiskikoneeseen.
Kaverini äiti oli yöpaidassa sunnuntaisin klo 17.00 asti.
Viikolla kävi kyllä töissä.
Itse olen vähän samanlainen, että en voi olla miehen kanssa jolle se, että koko ajan tehdään ja suoritetaan jotain on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän samanlainen, että en voi olla miehen kanssa jolle se, että koko ajan tehdään ja suoritetaan jotain on tärkeää.
Hiihtolenkille ja juoksulenkille ja koko viikonloppu suoritetaan jotain.
Olisi ihan hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtolenkille ja juoksulenkille ja koko viikonloppu suoritetaan jotain.
Olisi ihan hirveää.
Tulisi burnout.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yli 40 ja miehen kanssa joskus ollut niin pitäisi tietää että ei se eka kerta välttämättä paras ole. Koittakaa uudestaan.
Sivusta, olen yli 40 ja ensimmäinen seksikerta on yleensä aina se paras. Mitä tutummaksi kumppani tulee, niin sitä tutummaksi ja siten tylsemmäksi käy myös hänen rutiininsa. Ja yleensä miehet lopettaa vaivannäön aika äkkiä suhteen vakiintuessa... joten se mitä saat ekoilla kerroilla on parasta mitä tulet saamaan, ja siitä eteenpäin on odotettavissa alamäkeä.
Sinulla on ollut huono miesmaku. Hyvä mies haluaa oppia uutta, ja homma paranee.
Sinulla on ollut huono miesmaku. Hyvä mies osaa jo alusta asti, eikä tarvitse jotain kaavakuvaa missä mikäkin naisen osa sijaitsee. Vai tapailetko alakoululaisia joilla ei vielä ole ollut sukupuolikasvatusta? Tai ehkä sulla on jotain tosi outoja ja hankalia vaatimuksia, jotka tarvitsevat kuukausien koulutuksen. Eihän seksissä tarvitse oppia mitään jos sen jo osaa, ja kumppanilla ei ole mitään outoja fetissejä opiskeltavaksi.
Asiat voi nähdä aina kahdella tavalla.
Jokainen nainen on yksilö. Miten mies voisi oppia sen, mistä juuri minä pidän, jostain muualta?
Tuo aina naurattaa kun naiset sanovat että kaikki naiset ovat erilaisia. ETTE OLE!
Mies joka on täysin kyvytön seksissä ilmoittautui. Et varmaan edes tiedä, että osa naisista saa orgasmin yhdynnässä, iso osa ei. Osa naisista saa orgasmin rintoja stimuloimalla, osa ei tykkää siitä lainkaan. Osa saa orgasmin suuseksissä, osa ei. Jotkut nauttivat jopa varpaiden stimuloinnista, mikä on minusta todella outoa. Siksi sillä kokemuksella muista ei ole mitään hyötyä, jos ei ole kiinnostusta opetella sen oman naisen toimintaa.
Kyllä on kiva mennä kylään miehen äidin luo kuuntelemaan kuinka on vääränlainen ihminen.
Mielummin ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hermostunut päivällä jostain asiasta mikä tuntuu minusta pelottavalta niin minulla ei ole seksihaluja saman päivän iltana yhtään, koska ei ole turvallinen olo.
Olet elävä esimerkki naisesta, jonka kanssa seksi on erittäin vaikeaa. Mies joutuu koko ajan olemaan kieli keskellä suuta, jotta sulla ei mene "fiilikset".
Ei ole. Riittää kun puhuu tavallisella äänellä eikä hermostu eli huuda ja tiuski ja räyski.
Eli miehesi ei saisi siis näyttää tunteitaan. Hermostuminenhan on yksi tapa näyttää tunteitaan. Miksi ei siis saisi hermostua, jos siihen on jotain aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kiva mennä kylään miehen äidin luo kuuntelemaan kuinka on vääränlainen ihminen.
Mielummin ilman miestä.
Miehet yleensä ovat hiljaa ja sanovat jälkikäteen, että ei se äiti mitään tarkoittanut.
Juu, eipä.
En halua seksiä miehen kanssa joka ei edes omaa naista puolusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hermostunut päivällä jostain asiasta mikä tuntuu minusta pelottavalta niin minulla ei ole seksihaluja saman päivän iltana yhtään, koska ei ole turvallinen olo.
Olet elävä esimerkki naisesta, jonka kanssa seksi on erittäin vaikeaa. Mies joutuu koko ajan olemaan kieli keskellä suuta, jotta sulla ei mene "fiilikset".
Ei ole. Riittää kun puhuu tavallisella äänellä eikä hermostu eli huuda ja tiuski ja räyski.
Eli miehesi ei saisi siis näyttää tunteitaan. Hermostuminenhan on yksi tapa näyttää tunteitaan. Miksi ei siis saisi hermostua, jos siihen on jotain aihetta?
Se on pelottavaa. Olen miettinyt, että haluaisin asua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen olet itsekäs ihminen etkä kykene kompromisseihin. Hyvä, että olet itse ymmärtänyt tilanteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen olet itsekäs ihminen etkä kykene kompromisseihin. Hyvä, että olet itse ymmärtänyt tilanteesi.
Ei tuosta suorittamisesta mitään kruunua koskaan saa.
Vaikka juoksisit koko viikonlopun ja siivoisit niin ei se ketään kiinnosta.
Ihmiset ovat kiinnostuneita vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta suorittamisesta mitään kruunua koskaan saa.
Vaikka juoksisit koko viikonlopun ja siivoisit niin ei se ketään kiinnosta.
Ihmiset ovat kiinnostuneita vain itsestään.
Mitä enemmän tulee ikää sitä vähemmän kiinnostaa muiden touhut ja suoritukset.
Vain yksi elämä, valitsen rennot viikonloput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yli 40 ja miehen kanssa joskus ollut niin pitäisi tietää että ei se eka kerta välttämättä paras ole. Koittakaa uudestaan.
Sivusta, olen yli 40 ja ensimmäinen seksikerta on yleensä aina se paras. Mitä tutummaksi kumppani tulee, niin sitä tutummaksi ja siten tylsemmäksi käy myös hänen rutiininsa. Ja yleensä miehet lopettaa vaivannäön aika äkkiä suhteen vakiintuessa... joten se mitä saat ekoilla kerroilla on parasta mitä tulet saamaan, ja siitä eteenpäin on odotettavissa alamäkeä.
Sinulla on ollut huono miesmaku. Hyvä mies haluaa oppia uutta, ja homma paranee.
Sinulla on ollut huono miesmaku. Hyvä mies osaa jo alusta asti, eikä tarvitse jotain kaavakuvaa missä mikäkin naisen osa sijaitsee. Vai tapailetko alakoululaisia joilla ei vielä ole ollut sukupuolikasvatusta? Tai ehkä sulla on jotain tosi outoja ja hankalia vaatimuksia, jotka tarvitsevat kuukausien koulutuksen. Eihän seksissä tarvitse oppia mitään jos sen jo osaa, ja kumppanilla ei ole mitään outoja fetissejä opiskeltavaksi.
Asiat voi nähdä aina kahdella tavalla.
Jokainen nainen on yksilö. Miten mies voisi oppia sen, mistä juuri minä pidän, jostain muualta?
Tuo aina naurattaa kun naiset sanovat että kaikki naiset ovat erilaisia. ETTE OLE!
Mies joka on täysin kyvytön seksissä ilmoittautui. Et varmaan edes tiedä, että osa naisista saa orgasmin yhdynnässä, iso osa ei. Osa naisista saa orgasmin rintoja stimuloimalla, osa ei tykkää siitä lainkaan. Osa saa orgasmin suuseksissä, osa ei. Jotkut nauttivat jopa varpaiden stimuloinnista, mikä on minusta todella outoa. Siksi sillä kokemuksella muista ei ole mitään hyötyä, jos ei ole kiinnostusta opetella sen oman naisen toimintaa.
Eikö mielestäsi naisessa ole muuta kuin seksi ja orgasmi?